MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 grudnia 2013

94

Witam wszystkie czytelniczki mojego bloga i dziękuję,że tu wchodzicie mimo,że ja bywam na nim coraz rzadziej. Nie wiem czy to  brak czasu czy to tylko lekkie znużenie... Jednak nie próżnuję i cały czas coś tam dziubię. Ostatnio oczywiście ozdoby świąteczne, którymi obdarowałam znajomych a wczoraj w końcu coś dla siebie tzn. małe ozdoby na świeczniki. Powiesiłam też wiklinowy wieniec, który kupiłam w październiku aż za 9 zł :)) Powiesiłam na nim szydełkowe bombki, aniołki, drewniane serca, gwiazdę z korali oraz coś co po prostu uwielbiam czyli prawdziwy kryształ w kształcie łezki. Same zobaczcie:
 małe lampiony:
Wzór na lampiony wzięłam z ostatniego nr Szydełkowania nr 5/2013
W moich oknach tez nie może zabraknąć małych kryształków:))
  Eddi już się przykolegował do poduszki, którą dostałam od Jadzi :))  Śliczna jest i bardzo pasuje do mojej sofy. Miłego tygodnia:))

34 komentarze:

  1. Śliczne dekoracje. Ja takie maleństwa dopiero zacznę dziergać i znając życie wszystko wykorzystam do dekorowanie prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wieniec i lampiony i psipsiuś cudny :)urokliwe firaneczki z kryształkami:)))Pozdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje Kasiu , szydełkowe ozdóbki z wiankiem tworzą śliczną kompozycję
    Eddi ma bardzo zadowolona minkę. Buziaki zasyłam.
    .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie przyozdobiłaś wianek. Ja też uwielbiam takie świecidełka, jak rozpraszające światło kryształki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam podobny wianek, tyle, że w kształcie serca, chciałam, żeby mi małżonek powiesił, ale on jak zwykle czasu nie miał, więc wstawiłam go do sklepu:( Ale jak widzę jak pięknie u Ciebie wygląda to może mężulka przekonał, aby jednak powiesił go u nas...
    Robótki urocze, piękna aranzacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mogłam się doprosić o powieszenie wianka a okazało się,że zajęło to 1 minutke:))

      Usuń
  6. Śliczne ozdoby, a Edi słodziak. Jaką ma fajna minkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś śliczne ozdoby. Czasem z blogiem trzeba sobie odpuścić, by za chwilę poczuć potrzebę i radość pisania, nic na siłę. Masz cudny widok z okna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu jak u Ciebie w domu pięknie. Bardzo podobają mi się te kryształki . Ale pieszczoch z tej Eddi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia, lindo móbile natalino, não sei como vocês chamam aí! Feliz Natal! Lindas festas para você! Um enorme abraço!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie taki wianek za 9 zł można nabyć? Pytam bowiem uwielbiam wianki a cena nader zachęcająca ;) Widzę, że Twój Edi sypia podobnie do mojej Lisi :)))) Cudny psiak!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu ja ten wianek kupiłam w hurtowni PAWAR w Lesznie. To jest hurtownia z kwiatami sztucznymi.

      Usuń
  11. mam taki sam wianek, ale biedaczek lezy w piwnicy...- a twoj Kasiu na salonach lsni... nieustannie podziwiam Cie za te piekne rzeczy ktore powstaja z nici delikatnych, wiem wszystko ze to latwe odpreza..., dla mnie pozostanie jednak czarna magia- nawet pasuje bo przemagicznie wyglada- mobile na wianku jak w chatce elfow a swieczniczki daja cudne swiatelko :****
    wszystkiego dobrego
    ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie ozdobiony wianek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne dekoracje. Najbardziej spodobały mi się kryształki, oczywiście w towarzystwie tej wspaniałej zazdrostki:) Wianek też uroczy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oi Kasia. Que linda decoração de Natal! Parabéns!
    Beijos. Feliz semana pra você.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny ten wianek- ja gdzie stakie widzialam, tyle, ze biale. A Krysztalki napawaja jakims takim spokojem... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne ozdoby!!! Wspaniale wykonane i pięknie się prezentują!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś mi się zdaję, że wywlokę swój wianek z piwnicy :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda ta dekoracja z wykorzystaniem wianka, i jakie urozmaicenie ozdób.
    Świetny pomysł z wykorzystaniem kryształków.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ma wianek w kuchni biały :)
    Twój jest piękny i bogaty !
    Piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ozdoby! Wianek z zawieszkami wygląda bardzo ładnie, a lampiony są takie klimatyczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço, Marie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia querida lindo o mobile natalino!
    Feliz Natal pra ti!Bjos

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu! Cudownych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej!
    Jestem w trakcie dziergania firanki. Sen z powiek spędza mi dodawanie oczek na końcu rzędu tak aby wyszedł ząbek. Widzę, że zrobiłaś podobną firankę. Mogłabyś mi pomóc ? W opisie wzoru pisze żeby zrobić "słupek ze stopką".. cokolwiek to oznacza bo dla mnie to czarna magia, Będę bardzo wdzięczna za pomoc!
    P.S. Piękne ozdoby !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wskazówki weźmiesz z filmów na youtobie-ja się tak uczyłam. Szczerze mówiąc nie potrafię ci tego wytłumaczyć, wolałabym pokazać ale to przecież nie możliwe. Spróbuj poszperac w sieci bo jest duzo fimów na ten temat:)

      Usuń
  26. Obrigado pela visita. Amei seus trabalhos desejo uma linda semana repleta de muita luz.bjs

    OdpowiedzUsuń