MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 marca 2013

Firanka wreszcie gotowa

Witam wszystkich w piątkowy wieczór:) Muszę na samym początku przeprosić za moją nieobecność, po prostu mam remont w domu i nie mam czasu zaglądać na inne blogi. Remont ciągnie się niemiłosiernie a sprzątanie zajmuje cały mój czas po powrocie z pracy. Mam jednak nadzieję,że jeszcze może tydzień i wrócę do normalności.
Dzisiaj nie wytrzymałam i powiesiłam w kuchni moje nowe firanki. Ja zrobiłam na szydełku koronkę a znajoma mi ją przyszyła do materiału. Bardzo lubię ten rodzaj firanek i jestem szczęśliwą posiadaczką już drugiej takiej pary:)

 

a to schemat odręcznie narysowany (może komuś sie przyda)

Wzór jest bardzo prosty i bardzo dobrze mi się go robiło:)
Ostatnio spotkały mnie 3 miłe niespodzianki:
1. Od Sonji dostałam kilka próbek kosmetyków, które z chęcią przetestuję na sobie:)
2. Wygrałam kurkowe candy (a już myślałam,że nigdy niczego nie wygram w takiej zabawie)
3. Dzisiaj otrzymałam kartkę z  życzeniami świątecznymi od Djors i zrobiło mi sie bardzo     przyjemnie. Jakie to miłe. Dziekuję Dorotka:))

 U mnie dzisiaj od rana pada śnieg z deszczem więc życzę wszystkim wiosennej pogody:))

45 komentarzy:

  1. Feliz Dia da Mulher!
    Lindas cortinas, crochê nunca sai de moda, e sempre romântico...eu também sou apaixonada por crochê...

    Bjs, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta firanka. Mówisz prosta, a dla mnie to czarna magia. Zazdroszczę, bo pięknie wygląda. Kocham takie klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranych!!! No ale ta firanka to poprostu cudo, jak mozna uznac taka prace za latwa??? ja nie pojmuje, bo dla mnie lewe na drutach i lancuch na szydle jest szczytem mozliwosci i cierpliwosci!!! Zdolna jestes!!!!!
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech...piękne firaneczki. Ja nie mam cierpliwości do szydełka. Dawno temu zrobiłam bieżnik tą metodą z nici do szycia, bo nie było innych:0
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlenko dziekuję za miły komentarz ale co tam szydełko... przy twoich drutach to małe piwko:))

      Usuń
  5. Piękna firanka. Świetnie wygląda doszyta do tkaniny.
    Też chciałabym mieć takie w oknach. U mnie jak na razie nie pada. Ale zobaczymy co będzie dalej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firanka jest przepiekna...gratuluję, bo wygląda obłędnie;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna firanka,cudnie się prezentuje na oknie, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też remont i praca nad firaną, niebawem pokażę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna firanka :) pięknie prezentuje się w oknie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te remonty , słoneczko wyszło a nam w głowach zakwitły nowe pomysły i są remonty :)
    Ja po siatkówce malowałam ścianę (2*) i tak dziwnie ramię troszkę pobolewa ;)
    Firanka urocza , pozazdrościć że w końcu coś dla siebie :)
    balerinka
    Ps.spóźnione życzenia Dnia Kobiet

    OdpowiedzUsuń
  11. Linda cortina, adoro corações!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna firanka, gratuluję cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta firanka. Remontu nie zazdroszczę, ale za to potem będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo urocza ta firaneczka taka romantyczna.Pogoda nas nie rozpieszcza,jednak wiosna zbliża się .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, firanka marzenie, też taką chcę. I dlatego ostatnio studiuję książkę o szydełku. Kocham technikę siatkową i muszę się jej nauczyć. Widziałam tyle pięknych wzorów, że spać nie mogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja szydełkowania nauczyłam sia sama z internetu a technika siatkowa to małe piwko:)

      Usuń
    2. Kasiu ja trochę umiem jeszcze z podstawówki :) ale lubię być dobrze przygotowana.
      Miłego weekendu

      Usuń
  16. Ale cudowność!!!!Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna firaneczka!!! Piękna ozdoba okna:)))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, napisz mi na @ jakie chcesz skorupki, pozdrawiam serdecznie Magda ( firaneczke już chwaliłam wcześniej, istne cudo! :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Firaneczka przepiękna, też o takiej marzę ale jestem tez przed remontem więc muszę trochę poczekać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oi Kasia. Que linda e romântica cortina. Parabéns pelo belíssimo trabalho em crochê! Você sempre fazendo maravilhosos trabalhos.

    Beijo e feliz final de semana pra você.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Firanka przecudna Kasiu. Śnieg u Ciebie, u mnie 7 stopni !
    Cieszę się, że kartka już doszła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie dzisiaj 0 stopni i strasznie wieje, brrr

      Usuń
  23. Prześliczna firaneczka!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ ona piękna, ja też chcę taką.... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna firaneczka a za schemat wzoru bardzo dziękuję, jest taki wdzięczny. Kto wie czy z niego nie skorzystam,pozdrawiam ciepło mimo śnieżnej zawieruchy zz oknem:))

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za schemat! Firaneczka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pani Kasiu gratuluję, firanki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Chciałabym zaprasić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. firaneczka bardzo ładna :)
    napracowałaś się dużo, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. podziwiam talent, sama jestem lewa do takich rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna firaneczka - chyba sobie zrobię dzięki za wzór - czy dobrze zobaczyłam że abażur masz do kompletu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abażur tez jest ozdobiony koronka lae ma inny wzór:)

      Usuń
  32. Witaj :)
    ... firanka Boska :))
    .... czy można zamówić u ciebie takie cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
  33. SLICZNE TE ZAZDROSTKI, CHYBA SCIAGNE POMYSL ;)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Obrigado pela visita ,leve meu selinho para seu blog.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna firaneczka! Będę z chęcią do Ciebie zaglądać. Zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń