MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 kwietnia 2013

Biała serwetka i wygrana w candy

Ubiegły weekend miałam bardzo pracowity ponieważ udało mi się zrobić na szydełku serwetkę i do tego wykonać serca techniką decu. Dzisiaj niestety nie zrobiłam "nic" ponieważ sprzątanie zajęło mi cały dzień:((
A oto ona:


oraz duże, drewniane serca:



 Przed Świętami szczęście mi dopisało i wygrałam kurkowe candy u Doroty. Kurka jest śliczna:))

Wygrałam też błyszczyk do ust u Edyty. W paczce były także próbki balsamu do rąk i balsamu do ciała, samoopalacza oraz kilka kapsułek (niestety nie wiem do czego służą). Balsam pięknie i świeżo pachnie i nie pozostawia tłustego nalotu na skórze.


Moje hiacynty w doniczce już niestety przekwitły więc ich miejsce zajęły żonkile i obowiązkowo tulipany w wazonie:))