MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 kwietnia 2013

Biała serwetka i wygrana w candy

Ubiegły weekend miałam bardzo pracowity ponieważ udało mi się zrobić na szydełku serwetkę i do tego wykonać serca techniką decu. Dzisiaj niestety nie zrobiłam "nic" ponieważ sprzątanie zajęło mi cały dzień:((
A oto ona:


oraz duże, drewniane serca:



 Przed Świętami szczęście mi dopisało i wygrałam kurkowe candy u Doroty. Kurka jest śliczna:))

Wygrałam też błyszczyk do ust u Edyty. W paczce były także próbki balsamu do rąk i balsamu do ciała, samoopalacza oraz kilka kapsułek (niestety nie wiem do czego służą). Balsam pięknie i świeżo pachnie i nie pozostawia tłustego nalotu na skórze.


Moje hiacynty w doniczce już niestety przekwitły więc ich miejsce zajęły żonkile i obowiązkowo tulipany w wazonie:))




26 komentarzy:

  1. Piękna serwetka. Serduszka też świetnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OLÁ KASIA,SEU CROCHÊ TER O PONTO BONITO,NÃO APERTADO COMO O MEU.EU ESTAR APAIXONADA POR CORAÇÕES DE MADEIRA,MAS AQUI EM MINHA CIDADE NÃO ENCONTRAR.HOJE SER EU QUE ESTAR FAZENDO LIMPEZA,SÃO 8 DA NOITE,AGORA QUE ACABAR,DETALHE HOJE É MEU ANIVERSÁRIO:)).ESTOU MUITO FELIZ,ESPERO QUE ENTENDER MINHAS PALAVRAS.BOM DOMINGO.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te serwetki, serduszka tez!!! Juz to kiedys chyba pisalam, dla mnie wykonanie takiej serwety jest trudne do wyobrazenia- misterne musterki!!!
    Tulipki zabieram i znikam!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna serwetka,wzór przepiękny.Serduszka zachwycające,piękne jest to z filiżanką kawy.
    Wiosna na oknie zachwcająca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka, jestem w szoku, że tak szybko szydełkujesz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna serwetka, serduszko również.Gratuluje wygranej,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  7. To są bawełniane maseczki do twarzy. Zobacz sobie na blogu
    http://strawberryfasionstyle.blogspot.com/2013/03/baweniana-maseczka-do-twarzy-w-tabletce.html

    hania

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie!!!Serwetki zachwycające:)Serduszka urokliwe:)Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękny domowy ogór:) Serweteczki są śliczne:) Gratuluję pięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wiosenka u Ciebie!!! Serwetka jest śliczna a serduszka urocze!!! Gratuluję wygranej!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oi Kasia. É sempre uma alegria ter você em meu blog. Admiro muito seus trabalhos. Você é muito dedicada ao que faz. Parabéns! Amei estes trabalhos que você fez. Tudo muito bonito e de muito bom gosto.
    Um abraço e tenha uma linda semana.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale u Ciebie wiosennie, tak kolorowo.Piękna serwetka i te cudowne serduszka które mam jedno od Ciebie. Super pasuje mi ono w pokoju. ;)Gratulacje super kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka prześliczna, serduszka urocze! Gratuluje wygranej!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci zazdroszczę tej serwetki, oj chciałabym tak potrafić:) serduszka równie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och Kasiu, sama wiosna u Ciebie :D
    Piękne prezenty, gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka prześliczna, taka delikatna!!
    Serdecznie gratuluję prezentów,kurka faktycznie robi wrażenie!!
    Pięknie i wiosennie u Ciebie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie serwetki , niestety nie mam talentu do tworzenia takich cudeniek :) Gratuluję wygranych , a kurka jest śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwetka śliczna i wzór i wykonanie.Serduszka piękne, tej techniki jeszcze nie potrafię:)
    POzdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne serduszka wyczarowałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oi Kasia...gostou os moranguinhos de tecido?Eles irão junto na caixa do sorteio, que acontecerá em breve. Você não gostaria de participar??Caso deseje, é só fazer inscrição aqui:
    http://brechozindanil.blogspot.com.br/2013/01/sorteio-2-kits-de-tecido-linhas-de.html

    Lindos guardanapos!
    Corações de madeira e a galinha de crochê, tudo muito bonito.
    As tulipas são minhas flores preferidas, amo,amo,amo...rsss
    Tenha um lindo dia...

    OdpowiedzUsuń
  21. quanta coisa linda por aqui adorei tudo ,beijos

    OdpowiedzUsuń
  22. quanta coisa linda por aqui adorei tudo ,beijos

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej Kasiu, ile cudeniek! gratuluję!
    bardzo lubię kosmetyki P&R :)

    OdpowiedzUsuń
  24. .


    Estou te esperando
    com novos textos.

    Beijos.

    silvioafonso






    .

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, specjalne miejsce na kontemplację natury!

    słodki uścisk

    OdpowiedzUsuń