MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 kwietnia 2013

Gospodarstwo agroturystyczne PASIEKA

Tak jak obiecałam Wam w poprzednim poście dzisiaj podzielę się wrażeniami z Wielkanocnego pobytu w gospodarstwie agroturystycznym Pasieka, które prowadzone jest przez Zuzannę i Antoniego Gwiaździńskich (Otaląż 14 gm.Grzegorzew).
Tak miło spędzonych Świąt Wielkanocnych dawno nie pamiętam. Gospodarze to przemili ludzie, u których bardzo miło i przyjemnie spędza się czas. Wspaniała kuchnia, przytulne pokoje i tzw.święty spokój to jest to, czego mi ostatnio bardzo brakowało. Aura oczywiście, tak jak w całej Polsce, iście zimowa ale to tez miało swój urok i nie przeszkodziło nam w spacerowaniu.
W tym gospodarstwie spędziliśmy przed kilku laty wakacje, teraz Wielkanoc i na pewno jeszcze nie raz tam wrócimy.
Jak już wcześniej wspomniałam jedzenie było przepyszne, wszystko nawet szynki robione wg tradycyjnej receptury, pyszne zupy, domowy sos tatarski, biały ser, kaszanka, biała kiełbasa itd.

 a to widok z naszego okna:
w dzień wyjazdu żegnali nas gospodarze oraz ich dwa bardzo przyjazne i miłe psy Maks i Kajtek:
 Coś mi się wydaje,że przyszłą Wielkanoc też tam spędzimy:))

19 komentarzy:

  1. Ale cudnie. Wyobrażam sobie jaki mieliście komfort bez garów i hałasu. Uważam, że od czasu do czasu fajnie jest wybyć z domu i odpocząć w czasie swiąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego wyjazdu:))
    Szkoda, że tak piękne miejsce zasypane jest białym puchem, ale może niedługo zazieleni się przyroda:)) Wczoraj zauważyłam, że agrest ma już spore pączki, na wiśni zresztą też coś się ruszyło, a mój mąż mieczyki już do donic wysadził, tak chce wiosny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawet baranek z masła:) Też zrobiłam takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest tak spędzić Święta i wypocząć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oi Kasia. Você deve ter se divertido bastante. Estas comidas parecem deliciosas. Lindos estes cãezinhos dos seus amigos. É muito bom passar uns dias e curtir outros ares, não é mesmo?
    Obrigada pela visita lá no FELIZ ARTE.
    Beijos. Tenha uma semana bem feliz.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ten stół wygląda tak tradycyjnie... To dobrze, ze wypoczęłaś, to dobry pomysł na święta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie spędziłaś Święta, piękne fotki

    OdpowiedzUsuń
  8. A to tam miałaś tak dobrze Kasiu, co pisałaś, myślałam że byłaś u rodziny. Podstawa to pyszne zdrowe jedzenie i przy tym miła atmosfera . Pięknie - widzę skromnie ale miło ;) Lubię takie klimaty i dobry klimat da się wyczuć od razu .

    OdpowiedzUsuń
  9. OLÁ MINHA AMIGA!!VOCÊ SER MUITO GENTIL EM SEUS COMENTÁRIOS.EU GOSTAR MUITO DESSE ARRANJO COM GALOS,PARABÉNS.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi Kasia!
    Aqui onde moro é muito quente.
    As paisagens com neve, são lindas...
    Tenha uma ótima semana.
    Beijinhos....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie że podajesz takie sprawdzone miejsca ! Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Och marzenie taki wyjazd...wspaniały klimat!!!
    Cudnie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spędziłaś Święta! Cudne zdjęcia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam Cie do mnie po wyroznienie!!!!!!!!! :O)
    zdjecia cudne, a na baby i szyneczki slinka leci... :O)
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  15. Relacja obrazuje nam naprawdę udane święta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam okazję przebywać w takim agroturystycznym miejscu ale tylko jeden dzień i byłam zachwycona!!! Wierzę, że było pięknie!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale miałaś piękne Święta! Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia, tudo bem?
    Vim desejar que tenha um excelente dia!

    OdpowiedzUsuń