MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 czerwca 2013

75

Jestem ostatnio trochę nudna bo pokazuję same serca ale prawdę mówiąc niczego innego nie robię (no może czasami coś małego na szydełku). Wszystkim moim znajomym bardzo się one podobają i proszą mnie o to, bym dla nich takie serca zrobiła. Prawdę mówiąc już mi pomysłów brakuje na to, jak je ozdobić.
Pogoda za oknem piękna więc coraz rzadziej wchodzę na bloga ale trzeba cieszyć się latem a nie ślęczeć przed monitorem:))
 a tu moja rozpoczęta serwetka kwadratowa, której nie mam czasu skończyć:
 oraz kolejne storczyki, od których ostatnio jestem trochę uzależniona:
 znudzony Eddi drzemiący na swoim posłaniu:
 miałam ostatnio szczęście i wygrałam candy u Sonji, moja wygrana to krem na dzień, na noc i pod oczy firmy Flos-Lek:
a na do widzenia pokazuję część moich kwiatów balkonowych tzn.lobelię w 3 kolorach i hortensję:

Dzisiaj ugotowałam pyszne flaczki z boczniaków, przepis w następnym poście-nie przegapcie:))

30 komentarzy:

  1. Śliczne serca, a serwetka bardzo ładnie zapowiada się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu Twoje serca są przepiękne więc nie dziwię się że znajomi zamawiają .
    Wszystkie kwiatki śliczne - bardzo lubię niebiesko-liliową hortensję a Eddi faktycznie ma bardzo znudzoną minę.Pozdrawiam serdecznie i czekam na flaczki tzn. na przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serca nie są nudna, a już z pewnością Ty nie jesteś:) Serweta zapowiada się ślicznie, a kwiatów tylko pozazdrościć:) Na przepis czekam, bo już dawno chcę ugotować takie flaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ani Ty ani twoje serduszka nie sa nudne-a przeciwnie ciekawe!!!!!!!!!!!!! Tez mam hortensje, w domu opadly jej wszysztkie liscie a teraz odzyla na tarasie... ja do storczykow reki nie mam, ale cudze mnie zachwycaja- pokazuj jaknajwiecej(nie wiem czy sie pisze razem czy osobno...)
    Na przepis czekam, moze byc ciekawy- ja lubie tez prawdziwe flaczki, a boczniaki pod kazda postacia!!!!!!!!!!!
    duzo usciskow
    ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka są bardzo fajne. Piękna jest ta hortensja. Uwielbiam te kwiaty. Do lobelii też mam sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka, serwetka też się fajnie zapowiada. Pięknie u Ciebie na balkonie. Korzystaj z pogody-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu jeśli serduszka się podobają to super rób je, ja jeszcze jakoś nie miałam okazji ozdobić serduszek :O
    Piękne kwiatki i oczywiście czekam na serwetkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ u Ciebie śliczności, nie wiadomo czym najpierw oko cieszyć :)) W każdym razie sercami mnie nie zanudzasz, są przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Eu gostei muito de ver seus corações, suas plantinhas e o fofo do Eddi...
    Adorei seu post amiga!
    Tenha uma linda semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te Twoje serduszka! Nie dziwota, że każdy chce takie mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty masz piękne a Twoja hortensja jest cudna.Serduszka bardzo urocze i wcale sie nie dziwię ,że chcą je mieć.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic dziwnego, że znajomi proszę cię to te serducha bo są piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszka prześliczne! Serwetka zapowiada się ciekawie, czekam na efekt końcowy...Kwiaty przecudne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. miłego testowania kremików :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatki piękne ale serducha o wiele bardziej a te z różyczkami - mmhhmmmm cudowne:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. A SIM,SENHORA KASIA,AGORA ALÉM DE CUIDAR DA ALMA,COM ARTES LINDAS,VAI CUIDAR DA PELE TAMBÉM?(SORRIR).LINDOS CORAÇÕES E FLORES MARAVILHOSAS.BOA SEMANA.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczności!!! Piesek ma fajną mordkę:))) Ciekawa jestem przepisu:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje serduszka są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale u Ciebie piękne i kolorowo, przecudowne te serduszka. Ale Cię one wkręciły ale dobrze bo masz talent.
    Widzę że mamy ten sam gust - mam identyczne lustro tylko ja powieszone mam w poprzek.

    Dzięki, że się martwisz Kasiu o mnie, myślę, że będzie dobrze i niebawem będę z Wami (prace ogrodowe i zdrowie to wie przyczyny mojej nieobecności)

    OdpowiedzUsuń

  20. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Amo visitar seu blog lindo!!!
    Obrigada,volte sempre
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybacz Kasiu ale Eddie zdominował wszystko;) acz serweta zapowiada się ciekawie, wiem jak pracochłonna to rzecz!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Oi Kasia. saudades de vir aqui, amiga. Estava doente e só hoje voltei ao blog.
    Lindos corações. Você está de parabéns pelo maravilhoso trabalho em decoupage.
    Que cachorrinho lindo! Muito bom ter uma fofura desta em casa para nos alegrar.
    Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  23. Różyczki z drugiego zdjęcia to moje absolutnie ulubione!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj-pięknie,romantycznie i miło tu u Ciebie.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  25. .


    Vir aqui é sempre muito
    gostoso.

    Beijos,

    silvioafonso










    .

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasia, seus corações são mesmo apaixonantes! Onde moro não tem papeis em guardanapos tão lindos assim para fazer decoupage. um dia quem sabe acharei. Parabéns pelas orquídeas e flores e também pelo crochê que estão maravilhosas! Grande abraço! Linda semana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejciu, jakie śliczne te serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne serca, kwiaty i pięknie zapowiadająca się serweta. Czekam na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oi kasia,
    não me canso de ver seus corações.São todos belos e delicados.
    Lindas suas flores.Bjos

    OdpowiedzUsuń
  30. tez kocham storczyki i ciagle mi ich przybywa.

    OdpowiedzUsuń