MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 lipca 2013

77



Serce, które dzisiaj Wam pokazuję zrobiłam bez żadnych ozdób. Pomyślałam,że lekkie przetarcia na brzegach będą wystarczającą ozdobą. Pomalowałam niedbale na kolor biały ale specjalnie w ten sposób, aby wyglądało to trochę niestarannie. Chciałam uzyskać efekt trochę już sfatygowanego serca. Mam nadzieje,że mi się udało ;))



 Obowiązkowo całe lato muszę mieć cięte kwiaty w wazonie, dzisiaj takie małe "słoneczniki" z ogródka:



Lubicie kryształowe karafki? ja właśnie sobie przypomniałam o karafce kupionej podczas ubiegłorocznej majówki w Piechowicach (pokazywałam ja już kiedyś).  Obecnie takie ozdoby wracają do łask więc poszperajcie w szafach i powyciągajcie zapomniane kryształy z lat 80-tych :))




28 komentarzy:

  1. Sliczne to serduszko- takie skromne. Jakis czas temu uwielbialam krysztaly :) Zwlaszcza cukiernice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te serce, a taką jedną karafkę posiadam i pojawi się już przy okazji kolejnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne serduszko.Podoba mi się właśnie dlatego,że jest, jak piszesz "sfatygowane". Serduszka, które pokazywałaś w czerwcu są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że ci się podobają:)) lubię je robic.

      Usuń
  4. OI AMIGA,ENTENDO SUA SITUAÇÃO,NOS ANOS 80,NÃO PENSAVA EM BLOG DE ARTES(SORRIR)BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce jest piękne!!! Ja też dziś wyciągnęłam stary kryształowy wazon i włożyłam do niego lilię z ogrodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne to serce:) proste i bardzo ładne:)
    ja też staram się mieć zawsze cięte kwiaty w domu (oprócz tych doniczkowych i balkonowych:)), karafki natomiast - mam jedną, zupełnie prostą z białego szkła:) kryształowej jeszcze się nie dorobiłam, aczkolwiek póki co nie pasowałaby do mojego mieszkanka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt pozadany zostal uzyskany :O) rymem Cie witam Kasiu, bardzo ladnie wyszlo -a co do karaf i innych krysztalowych blyskotek, masz racje powracaja do lask,piekna szafa stoi w tle :O)
    usciski
    ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne serduszko :) Fajnie, że masz ogród.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszko ,lubię takie proste rozwiązania.U mnie kryształy zdobią dom ,są to pamiątki po mojej mamie.Kiedyś ich nie lubiłam a teraz kocham bo sentyment i powraca też moda na nie .Gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Kiedyś upychałam je po szafach a teraz wyciągam i ciesze się,że je mam.

      Usuń
  10. Serduszko bardzo ładne, właśnie takie nieprzesadzone:-) A karafki? Ostatnio wygrzebałam z mężem jedną z piwnicy:-) Stoją w niej kwiatki z działki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze ,że kryształy wracaja do łask bo trochę ich sie u mnie nazbierało.Karafka przepiękna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię Twoje serduszka, są prześliczne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszko prezentuje się bardzo dobrze. Ja lubię takie karafki. Lubię wszystko co jest ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:)) tylko juz mi miejsca brakuje na te ładne rzeczy:))

      Usuń
  14. Oi Kasia. O oração ficou lindo com esse estilo rústico e desgastado como você queria fazer.
    Linda esta garrafa de cristal. Tenho uma , mas ela é apenas vidro comum.
    Beijos. Feliz semana para você, amiga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karafka fajna. Zwłaszcza, że robię nalewkę porzeczkową:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O coração é simples, mas eu amei! Muito lindo amiga...os girassóis e a garrafa de cristal também são muito lindas.
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem wystarczą delikatne przetarcia, aby przedmiot stał się zachwycający...

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszko prześliczne! Bardzo fajna karafka! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

  19. Olá amiga,muito bom gosto,amei o coração rústico,gostaria de saber fazer.Lindo!!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie proste, bez ozdób często bywa najładniejszym, a same przecierki bardzo ładnie zdobią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. O coração, as flores e as garrafas de cristal são lindas...Adorei as imagens encontradas nos seus posts.
    Parabéns pelo blog, já estou te seguindo.
    Abraços.Sandra

    OdpowiedzUsuń
  22. Skromne serduszko przyciągnęło tak wiele uwagi i słusznie, ma w sobie takie proste piękno i spokój :)
    W latach 80tych u mojej ciotki kryształy zdobiły dosłownie całą meblościankę, wręcz wypychały się na półkach :)Ja wtedy myślałam - ile czasu zajmuje jej umycie i wycieranie takiej kolekcji.
    teraz w moim domu też mam kilka takich eksponatów z tamtych lat i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. serduszko przyciąga uwagę :) a kwiatki dodają takiej pozytywnej energii, ostatnio u mnie coraz częściej je można spotkać w pokoju, bo zrywam do flakonu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Olá amiga,que seu final de semana seja abençoado,alegre e feliz!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń