MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 lipca 2013

78

Przeglądając ostatnio Wasze blogi stwierdziłam,że nawet w szydełkowaniu moda się zmienia. W ubiegłym roku robiłyśmy czapeczki na słoiki w formie małych serwetek zawiązywanych na nakrętkach (TU) a w tym roku królują zupełnie inne wzory ( z półsłupków nawijanych). Muszę przyznać,że  mnie osobiście one zachwyciły i postanowiłam pozmieniać ozdoby na słoikach z dżemami:) Kursik na czapeczki znajdziecie na blogu u Bożenki.

Wiśnie lub inne szydełkowe owoce można umieścić na czapeczce lub na sznurku do zawiązywania.  Sezon na robienie dżemów w pełni więc nie zwlekajcie i zacznijcie ozdabiać swoje słoiki z przetworami:))
Na koniec chciałam  Wam pokazać jaka niespodzianka czekała na mnie po przyjściu z pracy. Wszystko bardzo mi się przyda a z bransoletką się nie rozstaję:)) Bardzo dziękuję Ani z sosnowegogaika , która robi piękne rzeczy metodą decupage oraz przepiekne kartki okolicznościowe:))

 

32 komentarze:

  1. Ale ładne! Mama mnie uczy szydełkować,może kiedyś zacznę robić takie cuda! Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuuuuudo:))))) jeden wielki zachwyt:)))))Pozdrawiam Cie Kasiu cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to zrobiłaś.Teraz słoiczki wygladają cudownie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wisienki świetnie dopełniają całość - taka "wisienka na torcie".

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kapturki robie od dawna, tylko bloga mam od niedawna, to " świat" ich wcześniej nie poznał :) Przyznam, że nie wpadłam na pomysł doczepienia owoców z boku kapturka, wyglądają świetnie. A jak by ktoś szukał, to kursik na kapturki jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dodałam w poście linka na twój kursik:))

      Usuń
    2. Może się komuś przyda :)

      Usuń
    3. Z pewnością się przyda, ja sama z niego korzystałam:))

      Usuń
  6. Kasiu! Uroczy,oryginalny kapturek!!!A w niespodziance same śliczności!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Olá Kasia. Que lindo trabalho em crochê para o pote de geleia. Ficou maravilhoso! Parabéns! Amei as cerejinhas.
    Parabéns pelos lindos presentes que ganhou! São realmente cheios de carinho.
    Obrigada por suas visitas e comentários no meu blog, viu?
    Beijos. tenha uma semana bem feliz, amiga.



    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szydełkowe owoce wow świetnie to wyszło :)
    pamiętam, że w przedszkolu robiłam takie pomponiki ale z włóczki, nie szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Achei um encanto os potes com tampas de crochê...lindas as cerejinhas!
    Lindos mimos ganhastes!
    Tenha um ótimo domingo!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne wisienki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oi Kasia,
    Sou apaixonada por essa ideia de tampas de crochê para potes.Aqui em casa tenho os meus.E o seu ficou lindo com estas cerejas.
    Parabéns pelos mimos que ganhou.Bjos

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kapturki ozdobione owocami.Słoiczki w nich wyglądają cudnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia, amo seus corações de madeira, seus crochês e as decoupagens estão lindas! Parabéns, linda semana e beijos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te kapturki:) I co do mody to rzeczywiście masz rację:) Gratuluję niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze kapturki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Que lindas seleções de coisas artesanais.
    Abraços.Sandra

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze kapturki a słoiczki będą się ślicznie prezentować:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kapturki! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Słoiki z szydełkowymi czapeczkami wyglądają uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  20. KASIA GANHAR PRESENTES E AGORA ME DAR PRESENTE.EU QUERER AQUELA LASANHA E DEPOIS ESSAS GELÉIAS DE SOBREMESA E DE BRINDE A CAPINHA CUTE DA TAMPA DO VIDRO(SORRIR),GOSTAR DO MEU PEDIDO??BEIJO AMIGA.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  21. Passando para te desejar uma ótima quarta.
    Abraços.Sandra

    OdpowiedzUsuń
  22. OLÁ ,EU DISSE QUERER COMER AQUELA SUA LASANHA E DEPOIS DE SOBREMESA ESSA GELÉIA DE CEREJA,E DE PREMIO O CROCHÊ DA TAMPA DO VIDRO.ESPERTA EU!!!BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  23. Olá querida Kasia,amo crochê,estão lindos!!!
    Beijo , Marie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wisienki! Bardzo fajnie wygląda tak ozdobiony słoiczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne czapeczki, świetnie się prezentują, wisienki są ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasia,
    Muito charmosa a tampa do vidro de geléia...você é muito talentosa,faz peças lindíssimas, e delicadas...amei!

    Uma ótima sexta-feira!
    Bj...

    OdpowiedzUsuń
  27. O seu banner também é muito lindo,combinou muito bem: coração,florzinhas e crochê...rs

    OdpowiedzUsuń