MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 września 2013

Ozdobi każde okno!

Małe dzieło sztuki szydełkowej prezentuje się wspaniale jako obrazek okienny lub jako "bibelocik" na ścianie. Wielkość ok 27 cm średnicy.
To moja pierwsza serwetka robiona na obręczy i na pewno nie ostatnia. Zawsze myślałam,że jest to dla mnie niewykonalne ale robi się ją bardzo prosto:)
a to odnóżka od mojego storczyka, którą oderwałam i posadziłam w podłożu dla storczyków-jestem ciekawa czy coś z tego będzie:
 Tak naprawdę jestem bardzo niedoświadczoną właścicielką kilku storczyków. Te przekwitłe poobcinałam i czekam co będzie dalej.


i ostatnie dni na dworze mojego rozmarynu bo noce są już bardzo zimne:
Miłego, słonecznego jesiennego tygodnia:)))

39 komentarzy:

  1. Jest przeecudna. Czy mozna taka zmówić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięna amożes zmi zdradzić jak skąd masz taką obręcz. Bardzo podobają mi sie tkaie dekoracje w oknie ale tez mi sie wydaje to dla mnie za trudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie obręcze można nabyć w pasmanteriach lub hurtowniach pasmanteryjnych. Nie jest to jednak takie proste bo nie sa zbyt popularne. Mi załatwiła znajoma w cenie ok 5 zł za sztuke.

      Usuń
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź.
      Będę musiała poszukać jak dotrę do Polski.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Szukałam tej obręczy ale bezskutecznie. Czy mogłybyśmy się jakoś w tej sprawie dogadać?

      Usuń
  3. Śliczna ta serwetka, ozdoba. Ciekawy pomysł.Piękne masz te storczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ozdoba - podobają mi się takie zawieszki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta pięknie się prezentuje:) Jeśli chodzi o storczyki to pomimo tego, że bardzo mi się podobają niezbyt wiem jak się z nimi obchodzić. Ostatnio po przekwitnięciu obcięłam łodygi za trzecim oczkiem i efekt był taki, że jedna z nich już jest sucha:( I co dalej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja,bardzo mi się podobają takie drobiazgi wiszące w oknie.Piękne masz storczyki ale też się nie znam i nie mam żadnego.Chłodem nas przywitała ta nasza [piękna złota jesień.Pozdrawiam serdecznie i dużo słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oi Kasia....que lindo trabalho! Fica realmente lindo para decorar nossa casa. Amei suas flores. Estão lindas .
    Beijos. Tenha uma ótima semana, querida.


    http://baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląda ta dekoracja, fajny wzorek! Może uda mi się też coś takiego (a może podobnego chociaż) zrobić...
    Na storczykach się nie znam, mogę tylko podziwiać jakie są piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna dekoracja. Nigdy jeszcze takowej nie próbowałam nawet robić. Naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OLÁ AMIGA,SAUDADE DE SEU CANTINHO EU AMAR SUA CESTA COM VIDROS E CROCHÊ.QUASE NÃO FAZER CROCHÊ REDONDO PORQUE VIRAR CHAPÉU(SORRIR).E AS PLANTAS KASIA?PERFEITAS EU JÁ PLANTAR 3 ALECRIM E NÃO PEGAR QUERO ASSIM NO VASO IGUAL AO SEU.COMO EU FAÇO??UM LINDO FIM DE DOMINGO PARA VOCÊ,AQUI EM MINHA CIDADE MUITA CHUVA.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła Ci serwetka:) Mój storczyk kwitnie co roku, więc jak poczekasz i dobrze zadbasz o swoje to znowu zakwitną. Muszę jednak przyznać, że zależy to od storczyka. Ja mam silny i zdrowy okaz, który kwitnie co roku i mały okaz, który już nie wygląda za dobrze i kwitnąć nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Aniu to chyba zależy od samego storczyka bo niektóre obumieraja juz po pierwszym kwitnieniu a inne kwitna cały czas:)

      Usuń
  12. PIEKNA OZDOBA!!! KASIU POYDRAWIAM CIE I DUZO SLONKA PRZESYLAM!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Storczyk mam trzy listki więc powinien się rozrastać. Ja również obcinałam łodyżki po kwitnieniu, lecz teraz czekam jak same obeschną i obcinam w miejscu gdzie zaczyna się żywa część. Od tego miejsca zawsze wyrasta nawa odnoga z kwieciem. Zauważyłam, że tak szybciej doczekuję się kwitnienia.
    Ozdoba pięknie się prezentuje. A i zazdroski serduszkowe w oknie śliczne.
    Moja obręcz czeka na zagospodarowanie. Może się doczeka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za radę, mam nadzieję że moje storczyki znowu zakwitną:))

      Usuń
  14. Piękna dekoracja również wydaje mi się trudna do zrobienia. Storczyki pięknie kwitną. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Achei lindo teu trabalho em crochê, e adorei tuas flores...
    Tenha uma semana maravilhosa!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka na okno urocza, a co do storczyków to Twoje pięknie wyglądają, ja moje jak przekwitają oddaję teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna dekoracja,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyszło, muszę zapytać u mnie w pasmanterii o takie obręcze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna zawieszka :-) Cudny wzór.
    Ale i tak najbardziej podobają mi się zdjęcia...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna dekoracja!!! Pięknie się prezentuje! Przecudne storczyki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. No to super Kasiu, że wróciłaś.Chociaż Ty zawsze masz dużo pracy robiąc robótki takie piękne właśnie jak ta serwetka, to czasu na blogowanie wtedy nie ma. Ja także jestem już po przerwie . Jednak tu jest fajnie , jakiś cel, zajęcie, kontakty , ciekawostki, inspiracje :)
    Kocham storczyki , ale u Ciebie mają dużo kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A amizade dá força para viver e sonhar.
    Amo vir aqui querida Kasia,seu post está lindo!!!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, serwetka jest śliczna i na pewno będzie prawdziwą ozdobą. Ja jestem jednak pewna, ze dla mnie taka rzecz jest nie do wykonania:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna ta dekoracja!marze o takiej:) co mog e dla Ciebie zrobic bys mi taka podarowała??:)pozdrawiam Cie zdolna osobko!Bede zagladac!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne dekoracje a kwiaty bajkowo wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi marzy się od wielu, wielu miesięcy, a nawet lat storczyk:-) Właściwie nie wiem dlaczego jeszcze go nie mam?! Kocham kwiaty i opiekę nad nimi:-) Piękna ozdoba okienna- szydełko dobre na wszystko;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz com sua doce presença, e lindo seu crochê, amo tudo isso!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasia, Kasia querida...orquídeas lindas!O crochê também, perfeito!
    Você viu lá, as fotos do banheiro?É verdade, estou há anos esperando para fazer o novo, e agora finalmente decido onde vai ser construído....rs
    Assim que estiver prontinho, posto as fotos tá?Acho que você vai gostar do resultado final...rss
    Que a semana que se inicia seja abençoada, e cheia de flores, como estas orquídeas e alecrins lindos...
    Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasia, esqueci de comentar também que seu banner de coração está muito lindo!Amei!

    OdpowiedzUsuń