MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

Szydełkowa tasma w mojej nowej łazience

Jak już kiedyś wspominałam zrobiliśmy na poddaszu naszą drugą łazienkę. Powiem szczerze,że przez dłuższy czas nie miałam pomysłu jak ją urządzić i w jaki sposób maja być położone płytki. Wiedziałam tylko,że muszą to być płytki Vives Mugat i inna opcja nie wchodziła w grę. Łazienka jest bardzo jasna (okno dachowe doskonale ją doświetla), dość wąska i długa więc nie chciałam kłaść kafelków na całej ścianie. A co z tego wszystkiego wyszło możecie sobie obejrzeć na poniższych zdjęciach:
 I wreszcie zrobiłam serce dla siebie (jak to się mówi szewc w podartych butach chodzi :)))

 Kupiony w Kauflandzie drewniany stołek pomalowałam na biało, jest niezbędny bo okno jest wysoko:)
 
Jak widzicie brakuje mi jeszcze lampy ale muszę przemyśleć jaką kupić-raczej taką z kryształkami bo będzie pasować do gałek przy meblach.

28 komentarzy:

  1. OLÁ AMIGA,COMO ESTAR SEU DOMINGO?EU AMAR ESSE BANHEIRO ACHAR SOFISTICADO E DIFERENTE DOS BRASILEIROS UMA OBRA DE ARTE,PARABÉNS PELO BOM GOSTO KASIA.BOA SEMANA.AH! TENHO UMA ALUNA DESCENDENTE DE POLÔNES.DISSE QUE TER VOCÊ COMO MINHA AMIGA(SORRIR).BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Kasiu...łazienka wspaniała... firaneczka jej pasuje!!!
    kryształowe paseczki fantastyczne z lampa w podobnym stylu będzie jakby glamour ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu! Przepiękna łazieneczka!!!!A ten dodatek koronki dodaje jej przytulności:)))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Łazieneczka wypasiona:)cudna,takie lubię:)Pozdrawiam Cie Kasiu cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Achei lindo amiga!
    Tenha uma ótima tarde!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  6. Que lindo o seu banheiro, Kasia. E o detalhe da toalha em crochê no armário ficou maravilhoso. Deixou tudo um encanto mesmo. Parabéns pelo lindo banheiro!
    Beijos. Tenha um ótimo domingo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło cudnie. Biel musi być w łazience! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wygląda Twoja łazienka:-)! Ja vives mugat zaplanowałam w łazience, a w efekcie będą w kuchni. Podpatrzę u Ciebie wykończenie, dobrze? WS ogóle w połączeniu z całą inspiracją Twojej łazienki prezentują sie Kasiu cudnie, koronka....uwielbiam, uściski M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronka pięknie prezentuje się w witrynce.Gustownie urządziłaś łazienkę i to że jest na poddaszu i są skośne ściany to dla mnie cały jej urok.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och i ach, super Ci to wszystko wyszło, tylko teraz się cieszyć i relaksować ;-)
    Kochana wspaniałego tygodnia życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna łazieneczka:) Wspaniale ją urządziłaś:) uwielbiam dominację bieli, która dodaje wnętrzu elegancji:) Zarówno serducho jak i taśma pięknie się prezentują:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna Lazienka! Ogromnie mi sie wszytsko podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, juz nie moglam sie doczekac tej prezentacji- jest przepieknie, bardzo ladny odcien popielu na scianie- wszystko pasuje !!!!! Brawo!!!!!!!! Ja jednak przeliczylam cene tych plytek, a poniewaz poznanskie mieszkanie pojdzie na wynajem zrezygnowalam z ich zakupu(szkoda bo to moje ulubione i najpiekniejsze plytki)- moja lazienka bedzie bezowa- wielkie kafle , klasyczna. Te biale cudenka okazaly sie troszke za drogie- u mnie wchodzilo w gre tylko kafelkowanie pod sufit!!!
    Buzialle
    a.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taśma wyszła Ci świetnie. Gdybym umiała takie robić nie musiałabym kupować bawełnianych koronek. Łazienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna taśma i piękna łazienka:) prosta i biała tak jak uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łazienka przepięknie urządzona,bardzo eleganka,a taśma super do niej pasuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!!! Piękna łazienka, bardzo mi się wszystko podoba i serduszko też i koronka również:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna łazieneczka!!!! Taśma przecudna i wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie sobie urządziłaś łazienkę. A ta taśma - jakby tam zawsze była ;-), pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ją urządziłaś. Śliczna szafka i półka... w ogóle wszystko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasna a zarazem przytulna łazienka a sprawiła to między innymi taśma szydełkowa-po prostu piękna:)
    Całość mi się bardzo,bardzo podoba ,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń

  22. Olá amiga Kásia, tudo tão lindo, amei cada detalhe!!!Maravilha!!!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale u Ciebie pięknie, taka wąska łazienka a urządzona idealnie :) Piękna ta Twoja tasiemka. Super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękna ta Twoja łazienka!!! Wszystko mi się podoba! Koronka dodaje jej wiele uroku.
    Pozdrawiam serdecznie, miłej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nenhum caminho é longo demais quando um amigo nos acompanha.
    Uma linda e abençoada semana!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna jest Twoja łazienka!!!!
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna jest Twoja łazienka!!!!
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi sie podoba Twoja lazienka! plytki cudowne!

    OdpowiedzUsuń