MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 października 2013

89

Postanowiłam dzisiaj trochę pomyszkować po waszych blogach i jestem zaskoczona,że aż tyle sie u was dzieje:)) U mnie nic nowego, cały tydzień miałam zabiegany i nic nie wskazuje na to aby przyszły był spokojniejszy (pakowanie przed wyjazdem na wakacje). Kompletnie nie mam czasu na szydełkowanie a dni dosłownie przeciekają mi przez palce. Mam nadzieję,że w czasie urlopu trochę nadgonię zaległości. W każdym razie nici są kupione i szydełko czeka w gotowości:))
W związku z brakiem czasu pokazuję wam małe co nieco zrobione jakiś czas temu:
duże białe serce pokryte tylko farbą:

 zawieszka na drzwi:

małe serduszko:




a to moja lobelia, która po całkowitym ścięciu odrosła i zakwitła jeszcze raz:))









29 komentarzy:

  1. Życzę przyjemnego urlopu i dużo słoneczka.Lobelia pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zawieszki.
    Udanego urlopu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace!!! Lobelia jest piękna!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobaja zawieszki. A nie wiedzialam, ze sie ten kwiatek tak nazywa mam podobny na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze fioletową i białą lobelię.Zaczynają właśnie odrastać po scięciu-nie wiem tylko czy zdążą zakwitnąć przed nadejściem mrozów.

      Usuń
  5. ale u Ciebie pięknie na tym stole z tą serwetą. Zdolna z Ciebie kobitka bardzo ładne prace. Ale Ci dobrze na wakacje jedziesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace sliczne. Udanego urlopu, Kasiu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu przed wyjazdem jeszcze zdążę wysłać przesyłke dla Ciebie:)

      Usuń
  7. Mimo braku czasu pokazałaś ładne prace, każda z nas ma okresy zabiegania nie jest możliwe ciągle być aktywnym. Ja również czasami zaglądam na blogi a nie chce mi się pisać komentarzy.
    Życzę Tobie Kasiu bardzo udanego urlopu i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wciąż deficyt czasu:)) zawsze mama coś do zrobienia.

      Usuń
  8. No ,no taka to ma dobrze Wakacje!!!!!Obyś wypoczęła Kasiu i wróciła do nas szybciutko:)Wszystko śliczne i Lobelia się pięknie uśmiecha:))))pozdrowionka cieplutkie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prace Kasiu, a my juz o naszych wakacjach dawno zapomnielismy...(choc teraz u nas w szkole dzieci maja 2 tyg. ferii jesiennych) a Ty walizy pakujesz i w swiat :P Odpocznij , zrob mnostwo zdjec i baw sie dobrze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 tygodnie ferii jesiennych...też bym tak chciała:))

      Usuń
  10. miłego i udanego wypoczynku :) a prace bardzo, bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bardzo zawieszki na drzwi. Całkiem sporo rzeczy ozdobiłaś. Lobelia jest jedną z moich ulubionych roślin doniczkowych. Zawsze się zastanawiam czy kupić lobelię czy może fuksje. Bo jak na razie nie miałam możliwości, żeby pozwolić sobie na obie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że masz wakacje przed sobą. Piękne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas zima za pasem, a Ty na wakacje :). Czekam na zdjęcia z jakiejś rajskiej plaży♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie:)
    Prosiłabym o adres do wysyłki na maila, bo chcę podarować Tobie zakładkę lawendową:) Wyraziłaś chęć jej posiadania więc jest Twoja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zawieszki - szczególnie podoba mi się małe serduszko :) Lobelia pięknie zakwitła! Życzę udanego urlopu i po cichu zazdroszczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic nie robisz? a świstak zawija sreberka, papa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá amiga, passei por aqui para agradecer sua doce presença no meu cantinho.
    Obrigada
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszka na drzwi z lawendą bardzo mi się spodobała, a kwiatek na dole- prześliczny!:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te Twoje zawieszki,
    ja niestety nie mam tyle cierpliwości ;-(
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ομορφη δουλεια οπως παντα!!! φιλιααααααα!

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanego wyjazdu Ci życzę. Prace bardzo ładne, jednak coś tam się dzieje. Kwiatki myślą wiosna i głupieją. U mnie aksamitki maja nowe paczki i dalej kwitną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Lindos demais! Adorei os corações e suas pinturas! Obrigada por ter gostado do meu móbile de carneiro! Um abração!!

    OdpowiedzUsuń