MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 listopada 2013

90

Po kilkudniowej nieobecności nareszcie jestem:)
Moje wakacje szybko minęły i czas wrócić do obowiązków ale nie narzekam bo tydzień w gorącym Pafos trochę mnie wykończył.  Było super ale po 4 dniach już chciałam wracać. Oczywiście jak wróciłam to znowu chętnie poleżałabym na ciepłej cypryjskiej plaży... i jak tu dogodzić kobiecie?
Wreszcie zaczęłam robić dla siebie bieżnik ale kiedy go skończę nie mam pojęcia bo jak tylko wróciłam odłożyłam robótkę na bok.
Czas umilałam sobie lekturą książki pt. "Wiśniowy Dworek" Katarzyny Michalak. Pierwszy raz czytałam książkę tej autorki i wszystkim gorąco ją polecam. Planuję przeczytać całą serię owocową tzn. "Rok w poziomce", "Lato w Jagódce" i "Powrót do Poziomki".  Dawkowałam sobie czytanie aby sie nie nudzić w samolocie w drodze powrotnej ale nie dałam rady tak mnie wciągnęła. Żałuję,że nie miałam ze sobą wszystkich w/w książek ale zaczynam czytanie jak tylko je zakupię.


A to recenzja książki z inernetu :

W Wiśniowym Dworku, gdzieś pod litewską granicą mieszka Danusia. Jest nauczycielką w wiejskiej szkole i nie wyobraża sobie życia w wielkim mieście, pełnym spieszących się ludzi.
Na warszawskim Mokotowie, niedaleko parku Morskie Oko, mieszka Danka. Jest przebojową biznesmenką w międzynarodowej korporacji i nie wyobraża sobie życia na wsi, gdzie życie toczy się powoli, a jego rytm wyznacza przyroda. Te dwie kobiety pozornie dzieli wszystko, ale łączy jedna tajemnica. I jeszcze ktoś. Mężczyzna, który przybył z przeszłości, by odebrać to, co do niego należy...

Może któraś z Was czytała juz tą książkę? Napiszcie co o niej sądzicie a jeśli jeszcze nie czytałyście to gorąco zachęcam do lektury:)
Muszę się jeszcze pochwalić piękną zakładką do książki jaką dostałam przed samym wyjazdem na Cypr. Dosłownie już siedziałam w samochodzie gdy listonosz przyniósł list a w nim takie oto cudo:

Zakładka bardzo mi się przyda, jest pięknie wykonana a dostałam ją od koleżanki z bloga Galeria Rzeczy Ładnych . Bardzo Ci dziekuję, właśnie o takiej zakładce marzyłam:))
Na sam koniec kilka fotek z Pafos:


22 komentarze:

  1. Ale cudowne wakacje, tylko pozazdrościć, ja paliłam w kominku a Ty wylegiwałaś się w gorącym słońcu. Piękne zdjęcia. Kasiu tej książki jeszcze nie czytałam, ale zapowiada się ciekawie, na pewno przeczytam.
    Cudowna ta zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie,że ja też zamiast na słoncu to opalam sie przy kominku:)

      Usuń
    2. O tak Kasiu tak to jest masakra. Wprawdzie ten jedwab nie zrobi nam włosów idealnie prostych ale trochę pomoże :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę takich wakacji. Zakładki moja siostrzyczka robi śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!!!Cypr,Pafos takiej to dobrze.a zakładeczka superowa:)Pozdrowionka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki nie czytałam, ale opis ciekawy, napisz czy warto ją czytać jak już skończysz:) Wakacje bajeczne, chyba bym nie chciała wracać.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam wszystkie te książki i jeszcze inne tej autorki -wszystkie fajne i godne polecenia, w sam raz na listopadowe pochmurne wieczory, pozdrawiam i zapraszam http://dompachnacyjasminem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasi co ja u Ciebie czytam to Ty z wakacji wracasz, super! zazdroszczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny ten Cypr. Sama bym sie tam wybrala :) fajnie, ze juz jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia które będą miłymi wspomnieniami , książki nie czytałam ale już recenzja spodobała mi się i być może po nią sięgnę..Zakładka piękna. Życzę Tobie Kasiu spokojnego powrotu do codzienności i naszej zimnej Polski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, wakacje:) Tylko pozazdrościć:) Cieszę się, że zakładka podoba się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje godne pozazdroszczenia:) Zakładka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. No zazdroszczę tego cypryjskiego ciepełka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oi Kasia,
    Lindo lugar!!!!Um bom livro é sempre bom e este marcador que gracioso.Bjos

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi Kasia. Deve ser ótimo este livro. Também amo ler. Para mi, um hábito muito saudável e prazeroso. Amei o marcador de livro. Muito delicado. Também amei as imagens das suas férias. Lindos lugares. Pena que passam tão rápido, não é mesmo?
    Beijos. Tenha uma maravilhosa semana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładeczka śliczniutka!!! A wakacje były na pewno cudowne:))))))))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. OLÁ HOJE SER DIA DE PAISAGEM LINDAS POR AQUI EM??PARABÉNS QUERIDA.BOA VOLTA AO TRABALHO.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale miałaś świetne wakacje - piękne fotki :) A zakładeczka - śliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń