MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 stycznia 2014

96

Nareszcie odzyskałam chęć aby odwiedzić mojego bloga.Ostatnio czasu mam jak na lekarstwo a i chęci na blogowanie mnie opuściły więc mam spore zaległości do odrobienia. Prawdę mówiąc to wieczorami pochłonięta jestem czytaniem książek zamiast szydełkowaniem jednak wymyśliłam sobie serwetę z elementów i powoli zaczynam wprowadzać mój plan w życie:))
Co do książek jakie ostatnio przeczytałam to są to książki tylko i wyłącznie Katarzyny Michalak. Bardzo podoba mi się styl pisania tej autorki wiem,że pisze ona również powieści fantasy ale to nie moja bajka i skupiam się raczej na tych obyczajowych. A oto co ostatnio przeczytałam:



Na koniec pokarzę kilka zrobionych elementów na moją nową serwetę. Najpierw chciałam zrobić 9 elementów jednak wydaje mi ,że to będzie za mało i ciągle dorabiam kolejne:)) u mnie to norma.  Miłego tygodnia.




22 komentarze:

  1. niedawno myslalamco tam u Ciebie Kasiu??? te elementy serwety sa piekne takze tak -solo...w lutym odwiedzi mnie moja siostra i obiecala, ze nauczy mnie na szydle...-trudno bede musiala sprobowac, jesli nie ja to moja Vicki obroni honor rodziny ♥♥♥ usciski
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie bo szydełkowanie to prosta umiejetność.Ja sama sie jej nauczyłam:)

      Usuń
  2. Oi Kasia. Duas coisas maravilhosas: ler e fazer artesanato.
    Beijos, querida. Tenha uma semana bem feliz e inspiradora.

    http://baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta zapowiada się bardzo uroczo.pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jestem ciekawa co z tego wyjdzie a jeśli chodzi o książkę to również moja ulubiona autorka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada sie piękna serwetka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lektura warta zaintersowania :-) sięgnę do niej, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie - totalna czytelnicza pustynia mną ogarnęła ;// a szydełkowe rozetki przeslicznej urody, ostatni hit w bliziutkich kręgach.... buziolki:-)**

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za polecenie książek :) Serweta się ładnie zapowiada-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. OLÁ KASIA,O QUE SER BARRY M.? AMIGA ESSES LIVROS COM ESSAS PAISAGENS DE CASAS NA CAPA,COSTUMA SER BONITA A HISTÓRIA ,ME LEMBROU AQUELE( SOBRE O SOL DA TOSCANA).ADOREI OS CROCHÊS E ME APAIXONEI POR SUA CESTA :-) BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Como sempre amiga são lindos seu crochê...adorei!
    Tenha uma feliz semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że czytanie Ci pochłonęło ostatnio większość wolnego czasu.
    Bardzo jestem ciekawa tej serwety z elementów, --już same elementy wyglądają atrakcyjnie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się cudna serweta!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio jakoś ciągnie mnie do księgarni:)) Ciekawa jestem serweteczki:))) Miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie Kasiu trochę się zaczytałaś bo nie widziałam Ciebie na blogach , ale super że jesteś. Serwetka powstaje piękna , już ją sobie wyobrażam. Podaję adres gdzie możesz znależć kurs elementu poduszki różanej która spodobała się Tobie. Jest na blogu u Kryski --- www.christina-art.blogspot.com. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Kryski po kursik na różaną poduszkę. Dziekuję:))

      Usuń
  14. Zapowiada sie pieknie:) Czekam na finał:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam jeszcze książęk Michalak ale poszukam ,obecnie czytam Miłoszewski "ziarno prawdy"- oj fajna. Czekam na finisz z serwetką będzie piękna . Kasi ty na prawdę zaginęłaś aż takiej długie przerwy chyba nie miałaś - ale czasami trzeba nabrać nowy sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwa była troche przydługa ale jakoś tak natchnienia i czasu mi brakowało. Przeczytam "Ziarno prawdy" skoro polecasz:))

      Usuń
  16. Za Panią Michalak niestety nie przepadam ale podziwiam Twoje szydełkowe cuda, są śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić to samo:)) dobrze,że jest tak dużo osób które piszą powieści...możemy wybierać do woli:))

      Usuń
    2. Nie każdy musi lubić to samo:)) dobrze,że jest tak dużo osób które piszą powieści...możemy wybierać do woli:))

      Usuń
  17. Me encantan las fotografías, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń