MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 maja 2014

103

To już niestety koniec majówki i od dzisiaj trzeba wrócić do rzeczywistości. W tym roku pogoda nie dopisała bo wiało i padało. Dzisiaj, chociaż słonce świeci, wieje silny wiatr-ledwo mogłam ujechać rowerem:)
Ostatnio nieczęsto zaglądam na bloga-szkoda czasu na komputer. Czasami uda mi sie coś zrobić. Ostatnio powstały trzy taśmy, których zastosowanie zobaczycie niebawem:


 I na osłodę pokazuje wam bukiet niezapominajek z mojego ogródka:)) Miłego tygodnia.



25 komentarzy:

  1. Niezapominajki cudne, koronki również. Ciekawa jestem ich zastosowania.Pozdrawiam i również życzę fantastycznego tygodnia. To przecież maj :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze tasiemki!!! Bardzo jestem ciekawa co wymyśliłaś:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koroneczki.Słoneczka i ciepełka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadają się fajnie. Ciekawa jestem wykończeniem czego się staną?

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronki cudne wszystkie !!!! Pozdrawiam Kasiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. LINDOS BARRADOS KASIA.COMO É BOM SER ARTEIRA AMIGA.BOA SEMANA.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Kasiu jak ja Ci ich zazdroszczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne koronki :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja koronki planuję zrobić od roku i wciąż brakuje czasu ...pozdrawiam ciepło ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne taśmy!
    A niezapominajki to moje ulubione kwiaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Seus barrados em crochê ficaram lindos, Kasia. Parabéns!!!!!
    Beijos. Feliz sexta-feira para você, amiga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te koronki. Uwielbiam takie polne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olá amiga, amo de paixão seus crochês, parabéns pelo bom gosto!!! Uma abençoada semana.
    Doce abraço Marie.

    OdpowiedzUsuń
  14. O majówce już dawno zapomniałam :( Piękne koronki pokazałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te koronki są cudne:) Masz wielki talent:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olá Kasia,
    Lindas fitas...Ficariam lindas aplicadas em prateleiras!Bjos

    OdpowiedzUsuń
  17. Taśmy rewelacyjne, uwielbiam takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach ta majówka minęła bardzo szybko
    piękne kwiaty Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie umiem tak dziergać, wspaniałe koronki, masz zdolności, trochę zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronki przecudne!!! Piękne polne kwiaty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. O valor das coisas não está no tempo que elas duram, mas na intensidade com que acontecem.
    Por isso existem momentos inesquecíveis, coisas inexplicáveis e pessoas incomparáveis.(Fernando Sabino)
    Um lindo e abençoado final de semana!!!
    Abraços Marie.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak pięknie tworzysz:):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne koronki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne taśmy, bardzo takie lubię:)

    Pozdrawiam - Małgosia

    OdpowiedzUsuń