MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 maja 2014

104

Długo to trwało ale w końcu się zmobilizowałam i zrobiłam kilka zdjęć mojego koszyka na rower. Przyozdobiłam go taśmą zrobioną na szydełku. Wzór taśmy jest bardzo prosty i właściwie nie trzeba zaglądać na schemat aby go zrobić.Zrobię jeszcze taśmę na kosz, który jest na bagażniku i wtedy będzie super:))




  Lubicie piwonie? Ja uwielbiam je za ich wygląd i wspaniały zapach. Szkoda,że sezon na te piękne kwiaty jest taki krótki.



Dla chętnych zamieszczam schemat, który mocno zmodyfikowałam. Był on jednak podstawą wzoru:

30 komentarzy:

  1. koszyk wygląda super,też myślę o czymś podobnym,lecz póki co pozostaje mi koronka,bo nie szydełkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda teraz a rower sprawia wrażenie czarodziejskiego pojazdu.Słoneczka życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowerek do schrupania, piwonie to moje ukochane kwiaty- za wyglad i zapach (moge siedziec i wachac caly dzien) ...mam aktualnie w wazonie 7 dorodnych sztuk :P Kasiu usciski♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowerek z koszyczkiem i koronką cudny :))))o takim marzę:)Piwonię-pachnie w całym kompie!!!
    Buziaczki Kasiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wygląda tak przyozdobiony koszyk. Bardzo romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taśma jest śliczna. Widzę, że ozdobiłaś serduszko pasujące do butelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu udało mi się zdobyć taką samą serwetkę. Butelka od Ciebie mnie zainspirowala:))

      Usuń
  7. Hej Kasiu , koronka przecudna , rower z tak pięknym koszem romantyczny. Musisz teraz lepiej pilnować rower bo z takim cudnym wyposażeniem to łakomy kąsek dla złodziejaszków. Koronki fajnie się robi bo szybko przybywa i wzór najczęściej powtarza się cyklicznie. Piwonie uwielbiam w każdym kolorze. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wspaniały i wspaniale udekorowany rower

    OdpowiedzUsuń
  9. Rower z tak ozdobionymi koszami to marzenie nie jedej z nas.
    Będą się wszyscy za Tobą oglądać :)
    Wzorek jest cudny i to na środku to mój ulubiony motyw.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne koszyki:)
    Swietny pomysl:)
    No i kwiaty piekne.
    Tez ubolewam, ze ten piwoniowy czas, taki krotki..

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne koszyki z cudownymi zakończeniami, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda teraz rower z tak ozdobionym koszem, po prostu bajka:)
    Piwonie szalenie lubię za ich urodę i zapach i zawsze mam dylemat czy ściąć do wazonu czy piękne zostawić na krzaku...ale ten zapach który roznosi się po całym mieszkaniu...oj szkoda, że tak krótko można się nimi cieszyć:0
    Pozdrawiam serdecznie

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuper!!!! Też mam koszyk ale niestety nie tak śliczny jak Twój:)
    Oj, marzy mi się:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  14. QUE LINDA BICICLETA COM CESTAS VOCÊ TER,MUITO ÚTIL PARA CARREGAR FLORES OU ALGUMA MATÉRIA PRIMA PARA ARTES :)).TENHO VISTO MUITA PEONIA PELOS BLOG AMIGOS,REALMENTE SÃO LINDAS,TER CURIOSIDADE COM SEU PERFUME.FELIZ SEMANA BARRY.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek prezentuje się pięknie. Niestety kierownica mojego, nie pozwala na montaż - dlatego zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały koszyczek i pięknie ozdobiony szydełkową koronką!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne masz te koszyczki na rower ślicznie wykończone koronkami :) .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja korzystałam z teog kursu.
    http://kotburykot.blogspot.co.uk/2013/03/jak-to-zrobic-african-flower.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ten koszyk wygląda przy rowerze i koronka pięknie dopełnia całości.
    Piwonie bardzo lubię:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie komponuje się koronka z koszyczkiem a koszyczek z rowerem, stylowo i radośnie.pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy, Kasia.
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo efektownie wygląda taki koszyczek ozdobiony koronką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej wygladalby z czyms w krateke , nawet kwiatki ale nie ta koronka , ktora sama w sobie jest ladna ale nie pasuje.Naprawde bedziesz tak jezdzic? Iwona

    OdpowiedzUsuń
  23. Jednak zostanę przy koronce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak cenię sobie wszystkie komentarze-te negatywne również.

      Usuń
    2. Ja na przykład bym jeździła z wielką przyjemnością;)
      Tylko ja mm bardziej sportowy rower i do mojego w ogóle żaden koszyk nie pasuje. Ale tutaj-super:)

      Usuń
  24. Jak jedziesz to robisz wrażenie, co?;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj! Piękne rzeczy potrafisz! Koszyk ekstra! Świetny pomysł, aż strach rower zostawić samopas z takim cudem! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń