MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 maja 2012

Zioła,kwiaty i... serwetka

Witam wszystkich moich obserwatorów, cieszę się bardzo,że coraz Was więcej :)) Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Dzisiaj chcę Wam pokazać co się u mnie działo w minionym tygodniu tzn. nie działo się nic szczególnego oprócz tego,że posadziłam na tarasie trochę ziół, jak co roku obowiązkowo w skrzynkach i donicach posadziłam pelargonie i dzisiaj rano wydziergałam małą serwetkę, na którą wzór dostałam od Betiny z bloga "Chwile z szydełkiem i nie tylko" (bardzo dziękuję).
Zioła sadzę zawsze w starej wanience, na razie zdobyłam imbir, kolendrę, lubczyk, bazylię, miętę pieprzową i cząber.Muszę jeszcze dokupić majeranek, rozmaryn i tymianek (których chwilowo brak w centrum ogrodniczym).
Pelargonie jeszcze są małe ale mam nadzieję,że szybko rozkwitną i ładnie się rozkrzewią, a na parapecie dołożyłam kaktusy i na razie tylko jedną begonię:


 Wydziergana dzisiaj w tempie ekspresowym:
Żegnam się dzisiaj z Wami konwaliowo i życzę wszystkim słonecznego tygodnia:))