MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 maja 2012

Zioła,kwiaty i... serwetka

Witam wszystkich moich obserwatorów, cieszę się bardzo,że coraz Was więcej :)) Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Dzisiaj chcę Wam pokazać co się u mnie działo w minionym tygodniu tzn. nie działo się nic szczególnego oprócz tego,że posadziłam na tarasie trochę ziół, jak co roku obowiązkowo w skrzynkach i donicach posadziłam pelargonie i dzisiaj rano wydziergałam małą serwetkę, na którą wzór dostałam od Betiny z bloga "Chwile z szydełkiem i nie tylko" (bardzo dziękuję).
Zioła sadzę zawsze w starej wanience, na razie zdobyłam imbir, kolendrę, lubczyk, bazylię, miętę pieprzową i cząber.Muszę jeszcze dokupić majeranek, rozmaryn i tymianek (których chwilowo brak w centrum ogrodniczym).
Pelargonie jeszcze są małe ale mam nadzieję,że szybko rozkwitną i ładnie się rozkrzewią, a na parapecie dołożyłam kaktusy i na razie tylko jedną begonię:


 Wydziergana dzisiaj w tempie ekspresowym:
Żegnam się dzisiaj z Wami konwaliowo i życzę wszystkim słonecznego tygodnia:))

28 komentarzy:

  1. Zioła zawsze przydatne i co ważniejsze są pod ręką. Serwetka śliczna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło tu u Ciebie!!!Dobry pomysł z ta wanienką na zioła:)Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam wyrzucić tą wanienkę bo tylko zawadzała w piwnicy ale wpadłam na pomysł jak ją wykorzystać no i posadziłam w niej zioła. Mam jeszcze jedną większą i głębszą więc posadzę w niej pomidorki koktailowe:))

      Usuń
  3. Kasiu na ostatnim zdjęciu z doniczkami, masz chyba taką osłonkę jak ja haha.

    Ale ten świat mały :D

    Jak mi zioła nie wykiełkują, też posadzę kępki, bo mnie do furi doprowadza to, że mam 3 listki z opakowania!!! wrrrrr..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ja zawsze kupuje gotowe sadzonki bo z nasion to tak jak mówisz...czasami nic sie nie uda. Cena sadzonki 4,50 więc sie nawet nie zastanawiam:)) Doniczkę faktycznie mam taka jak Ty:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, konwalie, ja też mam i pachnąąąąąąą. Super ogródek.
    Ile zajmuje Ci robienie takiej sweterki, piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta serwetka jest mała i prosta.Robiłam ja ok 1,5 godz.(wolno robie)

      Usuń
    2. Wow, 1,5 godziny - bardzo szybko i to jeszcze wolne robienie!

      Usuń
    3. Sorry Djors miało być 3,5 godziny (zły klawisz wcisnęłam-teraz zauważyłam :( (chciałabym ją zrobić w 1,5 godz. ale to jeszcze na razie niemożliwe :((

      Usuń
  6. Witaj. Ja nici też zamawiam przez internet, u nas są bardzo drogie :)) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, miałam jechać po ziolka ale zabrakło czasu :-(
    Mam dla Ciebie zadanie, czy zrobilabys mi na szydełku cis ładnego do powieszenia w oknach? Np takie kolko na sznureczku? I składam zamówienie na zazdrosne di kuchni :-) wszystko o gadamy kiedy się spotkamy :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie z zadań do wykonania na swej liście wyznaczyłam sobie upiększenie i w ogóle zorganizowanie "balkonowego ogródka. Zazdroszczę Ci tych sadzonek, taki własny warzywniak to moje marzenie! :) Może masz jakieś rady dla początkującej ogrodniczki, która zabiła nawet kaktusa:(?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu po prostu wsyp ziemie do kwiatów do skrzynki lub doniczki i zasadź gotową sadzonkę ziół lub pelargonii i podlewaj-to wszystko:)) Na targu lub w centrum ogrodniczym mają sadzonki ziół:))

      Usuń
  9. Fajny pomysł z tą wanienką,a serwetka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. O, już czuję jak na tym tarasie będzie pachnieć. Po brakujące zioła proponuję udać się w sobotę na targowisko przy Holenderskiej.Proponuję jeszcze do tego zestawu lawendę/Ze wzgl.estetycznych jak i spożywczych/ oraz poziomki.Miałam na II pietrze do przymrozków.życzę następnych super pomysłów tarasowych i szydełkowych.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zimie wymarzła mi lawenda ale dokupiłam i to w 3 kolorach. W sobotę pójde na Holenderską-mieszkam tak blisko a nie wiedziałam,że mają zioła:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana mam pytanko, czy Ty umiesz dawać banery na bloga? Będę wdzięczna za odpowiedź. Odp proszę u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu napisz mi prosze swój adres na meila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu Twoja serwetka jest urocza. Nabralam ochoty i ja na doniczke z ziolami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko koniecznie zasadź zioła, szybko rosną i będziesz miała zawsze świeże pod ręką:)

      Usuń
  15. Widać, że kochasz kwiaty, a one odwdzięczają Ci się pięknie rosnąc.
    Serwetka urocza, też zdobyłam na nią wzór i pewnie zrobię (tylko wciąż siebie pytam po co mi kolejna serwetka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest,że serwetek przybywa ale mnie od ich nadmiaru jeszcze głowa nie boli:))

      Usuń
  16. Śliczne kwiatki posadziłaś.Ja też mam w ogrodzie posadzone ziółka,Twoje fajnie się prezentują w wanience. Robiłam serwetki tym samym wzorem.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Gosiu i serdecznie witam u mnie:))

      Usuń
  17. Sliczna serweteczka ;-) ziółka ślicznie rosną, ja wysiałam w tym roku po raz pierwszy 9 ziółek, ale plony skromniutkie. Pomysł z wanienką - super! pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwetka urocza:)
    Pozdrawiam
    PS - już posiadam gadżet Obserwatorzy, więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń