MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 października 2012

Ozdoby choinkowe

Chociaż do Świąt jeszcze trochą czasu, postanowiłam już teraz zrobić sobie kilka szydełkowych gwiazdek i dzwoneczków aby powiesić je na choince. Dzwoneczki jeszcze są nie wykończone ale najpierw zrobię kilka sztuk a później je wykończę. Nie wiem tylko czy takie dzwoneczki płukać w łudze lub krochmalu czy zostawić bez usztywnienia ?
 Myślałam,że jak minie lato to czasu będę miała w nadmiarze i całe wieczory będę dziergała....marzenie, lato minęło a czasu jak nie ma tak nie ma:( szkoda ,że sobota i niedziela tak szybko mijają, planów mam zawsze bardzo dużo ale gorzej z realizacją...wiadomo pranie, sprzątanie, gotowanie no i jak starczy czasu to czytanie i dzierganie.
Mam nadzieję,że znajdę jeszcze jakieś inne wzory i nadrobię zaległości:))


23 komentarze:

  1. Ozdoby choinkowe bardzo ładne, chyba najlepszy czas żeby się za nie zabrać. Pięknie wyglądają takie gwiazdki na choinkę. Ja mam kilka wykonanych przez siostrę ale już wspomniałam, że chcę jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Que lindas ornamentações para sua árvore de Natal, Kasia! Parabéns!
    Os sinos e as estrelas estão lindas. Gostei do seu trabalho. Tudo muito delicado e belo.

    Beijos. Feliz semana para você.

    Isabel Ramalho

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, śliczne, chyba też się będę zabierać pomału za choinkę makaronową. Ostatnio jak zrobiłam to każdy chciał mieć swoją - a ja robiłam jedną dla jednej rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę i u Ciebie tez już ozdoby choinkowe:) Bardzo ładne,ja swoje krochmalę "Ługą" nierozcieńczoną,pozdrawiam zerdecznie

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoby są przepiękne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dzwoneczki :) gwiazdki też niczego sobie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby:) W sieci jest mnóstwo schematów więc warto poszukać też inne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ozdoby śliczne,śnieg napadł, tylko na święta trzeba poczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam ozdoby szydełkowe, są piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, też muszę się w końcu zabrać za ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, masz rację, do świąt jeszcze troszkę ale zobaczysz jak to szybko minie, ja bardzo bym chciała nauczyć się pięknie ozdabiać bombki, malować na nich
    ach ach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu są prześliczne. Ja mam ogromną słabość do śnieżynek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia, były lindinhos będą zdobić drzewo i dobrze .. lubię szydełka Whitey. Zrobiłem kilka cachepôs, biała, z wstążki do dekoracji stołów i dał prezent.
    Cheers, mają wielki tydzień ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia, ficaram lindinhos, vão enfeitar e muito bem sua árvore..Gosto de crochê branquinho. Fiz uns cachepôs, brancos, com fitinhas, para decorar mesas e dei de presente.
    Um abraço, tenha uma ótima semana...

    OdpowiedzUsuń
  15. AMIGUINHA,VOCÊ UMA PRINCESA DO CROCHÊ VIU?PARABÉNS,FICARAM LINDOS.BOA SEMANA.
    BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  16. São lindos e delicados, adorei amiga!
    Tenha uma linda semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo śliczne dzwoneczki i śnieżynki.Teraz jest trochę czasu do ŚWIĄT więc warto szydełkować bo czas szybko leci.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też już dziergam gwiazdki i dzwoneczki, jednak trochę czasu zabierają.
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, sliczne ozdóbki wydziergałaś! Ja bym dzwoneczki wykrochmaliła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Olá Kasia!
    Lindo trabalho em crochê! Parabéns!!!
    Tomei a liberdade de compartilhar no Facebook porque achei muito bonito e delicado, mas se você não permitir eu posso retirar!
    Beijos

    Kika Diniz - Brasil

    OdpowiedzUsuń
  21. Oi amiga querida, este foi o primeiro que participei e também tive medo, mas é tão bom que depois que a gente começa, não quer mais parar.
    Você me perguntou como participar... é super fácil...
    No primeiro dia do mês, isto é amanhã, uma das amigas do blog, vai propor o desafio que será o #35, elas também ensinam passo a passo como fazer... dai você se inscreve e tem o mes todo para fazer a peça que foi proposta, então, no último dia do mês a gente divulga aqui no nosso blog o que fizemos e também visitamos as amigas que se inscreveram para ver que da mesma receita surgem peças divinas!
    qualquer dúvida me chama, tá?
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
  22. Oi Kasia,
    Vim desejar um bom fim de semana.
    Estou fazendo tampas de vidro, de crochê....
    Abraçosssss

    OdpowiedzUsuń