MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 października 2012

Ozdoby choinkowe

Chociaż do Świąt jeszcze trochą czasu, postanowiłam już teraz zrobić sobie kilka szydełkowych gwiazdek i dzwoneczków aby powiesić je na choince. Dzwoneczki jeszcze są nie wykończone ale najpierw zrobię kilka sztuk a później je wykończę. Nie wiem tylko czy takie dzwoneczki płukać w łudze lub krochmalu czy zostawić bez usztywnienia ?
 Myślałam,że jak minie lato to czasu będę miała w nadmiarze i całe wieczory będę dziergała....marzenie, lato minęło a czasu jak nie ma tak nie ma:( szkoda ,że sobota i niedziela tak szybko mijają, planów mam zawsze bardzo dużo ale gorzej z realizacją...wiadomo pranie, sprzątanie, gotowanie no i jak starczy czasu to czytanie i dzierganie.
Mam nadzieję,że znajdę jeszcze jakieś inne wzory i nadrobię zaległości:))