MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 grudnia 2012

Kolejne ubranka na telefon:))

Ostatnio nic się u mnie nie dzieje ale obiecuję sobie, że od poniedziałku zacznę robić ozdoby na choinkę bo inaczej znowu będę musiała na niej powiesić bombki:)) Jednak nie myślcie sobie,że nic nie zrobiłam...nie! Powstały kolejne ubranka na komórki dla moich koleżanek z pracy:





 Lubicie powłoczki robione na szydełku? Ja jestem od nich uzależniona. Tymi ozdobiłam łóżko w pokoju gościnnym:




Miłego tygodnia:))

24 komentarze:

  1. Słodziutkie etui a poduszeczki zachwycające:)))))Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! :) jesteś niesamowita ;D
    miłego tygodnia Tobie również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo się podoba etui z żółtym guziczkiem. Powłoczki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie wspaniałe te poszewki...ja sobie obiecuję poczynienie jakiejś, ale zawsze jest coś ważniejszego...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oi Kasia. Senti sua falta no meu blog. Estou feliz em receber você novamente no FELIZ ARTE. Amei a bolsa para telefone ....muito linda! E as capas de almofadas ficaram maravilhosas! Você fez um excelente trabalho. Parabéns!
    Beijos e tenha uma semana feliz.

    Isabel Ramalho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne te powłoczki na szydełku - ślicznie zrobione i ta biel ;) Kasiu Ty jesteś złotem w domu, robiąc takie rzeczy. A może zamieszkasz u mnie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu proszę podaj adres swój na mój email :}

      Usuń
    2. To się cieszę bo prezent- drobiazg, chyba się przyda !

      Usuń
  7. Jestem zauroczona Twoimi poduszkami,są cudne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne takie ubrano na telefon. Poduszki też chociaż ja nie lubię jaśków, ale jestem oczarowana ubrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adorei tudo amiga! A capa do telefone é muito fofa e as almofadas são um encanto!
    Tenha uma ótima semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, telefonikowi na pewno teraz będzie cieplutko i bateria nie będzie padać - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindo seus trabalhos de crochê, também faço. Mas só sei fazer toalhas para mesa e cortinas.
    Adorei seu blog.
    Tenha uma ótima semana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam powłoczki szydełkowe . Wogóle lubie koronki ... w każdej postaci . U mnie w tym roku wisza na choince bombki szydełkowe . Spróbuję sił w zrobieniu pierwszych gwiazdek , bo mam za mało ozdób, a choinka do samego sufitu .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne "ubranka" na telefon. A poduszki w poszewkach szydełkowych prezentują się wspaniale :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ubranko na telefon!!! A powłoczki na podusie są super!!! Uwielbiam takie :))) Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  15. Oi Kasia,
    Lindas essas almofadas de crochê, branquinhas!Amei!
    A capinha para celular também ficou muito fofa...
    Eu tinha mudado o nome do meu blog, mas não deu certo, então voltei para o nome antigo (esse aqui http://brechozindanil.blogspot.com.br)
    Terminei o enfeite de Natal com garrfas recicladas...se puder, dê uma olhadinha lá...rs
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia,
    Você também é muito talentosa, muito capaz, faz peças lindas...
    E gosto muito do arranjo do seu banner, aquela leiteira azul, com flores e o vidro de crochê, branco...lindo!
    Tenha uma ótima tarde!

    Bjs

    Nil

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko ślicznie wygląda super pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. OLA KASIA.COLOQUE SUAS FOTOS DO BLOG,NO TAMANHO GRANDE,PARA QUE AS PESSOAS VEJAM OS DETALHES DE SEUS PROJETOS.SÓ UMA DICA TA?VAI FICAR MUITO BOM,VOCÊ VAI VER OK?BEIJOS.VALÉRIA.VOCÊ TEM EMAIL?PASSA PARA MIM,ASSIM ESSAS DICAS DE PASSO POR EMAIL.

    OdpowiedzUsuń
  19. Są cudne. Jeśli je sama zrobiłaś to padam na kolana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń