MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 listopada 2012

ETUI na komórkę

Wczoraj zrobiłam na szydełku (tym razem z wełny) etui na moją komórkę. Jestem z niego bardzo zadowolona i sama sobie się dziwię,że wcześniej nie wpadłam na ten pomysł. Z wełny robi się bardzo szybko:)) a ja lubię jak robótki szybko przybywa:))



Musze się zaopatrzyć w różne kolory wełny i ruszyć do boju:)) Miłego odpoczynku sobotnio-niedzielnego:))
Witam nowe osoby obserwujące, jest mi miło,że coraz nas więcej :))

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny drobiazg:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne ubranie dla telefonu na zimową porę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindo trabalho, Kasia! Parabéns!!!!
    Beijos e feliz final de semana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi Kasia, ficou lindo!
    Um bom fim de semana,
    beijinhosssss

    OdpowiedzUsuń
  5. OLA KASIA,O CROCHÊ É UMA ARTE MUITO ATRAENTE,FICA BEM COMO VESTUÁRIO,ACESSÓRIOS,ENFEITES,REALMENTE ELE TEM 1001 UTILIDADES,RSRS.BOM FIM DE SEMANA.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle sobie obiecuję,że zrobię takie etui ale na obietnicach się kończy.
    Bardzo ładny drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, po prostu super ;) i do tego pięknie dopasowane kolory. Twój telefon nie obawia sie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima idzie i teraz telefon bedzie miał ciepły sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i moje połączenie kolorkowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyno! masz talent:) ślicznie wyszło, tak trzymaj:D

    OdpowiedzUsuń
  11. super przytulne podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za ciepłe słowa
    Zapraszam
    http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/b/post-preview?token=7LHETzsBAAA.-jVOgCmru29y8ykoNc1Tkw.gdyHGe3WW2mdJivZbri1aA&postId=5398512378648007098&type=POST

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi Kassia! Obrigada pela visita, desculpe a demora, meu Pc quebrou , mas sempre que tenho um tempinho não esqueço do blog e das amigas seguidoras, Bjuss uma noite abençoada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne etui. Gdybym nie zaczęła szyć z pluszu etui na swój telefon to podpatrzyła bym u ciebie. Mam nadzieje, ze moje wyjdzie równie fajnie.

    OdpowiedzUsuń