MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 grudnia 2012

Ozdoby świateczne

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak w tym roku wygląda moja choinka. Postanowiłam,że tym razem wystroję ją w pierniki i szydełkowe wytworki:)  Może nie każdemu przypadnie do gustu ale mi się podoba. Mimo,że to już prawie koniec pierwszego dnia Świąt życzę wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i bardzo dużo wolnego czasu na rozwijanie swoich zainteresowań:))






 a to bombka,którą zrobiłam z moją córką, cała jest obklejona perłowymi koralikami ale nie widać tego na zdjęciu:

25 komentarzy:

  1. Kasiu!Życzę Tobie i Twojej rodzince dużo ,dużo zdrówka ,szczęścia i spełnienia marzeń oraz szczęśliwego Nowego Roku:))))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka wygląda pięknie. Moim zdaniem zastosowanie takich ozdób jest strzałem w 10. Na mojej też się znalazło kilka szydełkowych ozdób, ale oprócz tego są i bombki i słomiane ozdoby i różnego rodzaju zawieszki. Może nie zwraca na siebie szczególnej uwagi moja choinka ale mi się bardzo podoba. Dziękuję za życzenia. Radosnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oi Kasia, sua árvore de Natal ficou maravilhosa! Parabéns! Os enfeites de crochet ficaram lindos demais. Você é muito criativa!
    Feliz Natal, querida. Obrigada pelo carinho de sempre no meu blog.
    Um beijo no coração.

    Isabel Ramalho

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka i ozdoby.Życzę zdrowych i pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka przepiękna,życzę Ci Kasiu radosnych świat, spędzonych w miłym rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, Wesołych Świąt a choineczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna choinka!
    Radosnych błogosławionych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. choinka taka z potrzeby serca tworzona własnymi rękoma super . Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Białych myśli
    lekkich jak puch,
    niech Anioł
    przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem
    nadziei,
    i niech kolędę zaśpiewa,
    bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt,
    żyj zdrowo i kolorowo.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielankowedzierganie.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka wygląda niesamowicie, dałaś mi do myślenia... :)) Ale to już do myślenia w przyszłym roku :)) Zdrowych i Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowanie wygląda ta choinka, w przyszłym roku na pewno zrobię sobie taką. Śliczna, i ta gwaizdka na niej. Masz zdolną córcię wspaniałą bombkę zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, dziękuję za życzenia, a choinka zachwyca dekoracjami, zwłaszcza anioły przypadły mi do gustu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna choinka!!! mam plan na przyszły rok;)
    Radosnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Choinka piękna,delikatna,takie właśnie bardzo mi się podobają.Życzę zdrowia i wiele,wiele radości:)
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na szybkie rozdanie trwajace do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sua árvore de Natal está linda Kasia,os enfeites de crochê são um encanto.
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz najpięknięjszą choinkę jaka może być, bo ozdobioną wytworami własnych rąk!!! Mi też się takie bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ozdoby :) Pięknie wygląda choinka ubrana w takie szydełkowe zabawki

    OdpowiedzUsuń
  19. OLA KASIA,GOSTEI DA FOTO GRANDE,PARABÉNS,FICOU LINDO.FELIZ ANO NOVO!BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, ach jak zazdroszczę Ci tych umiejętności:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oi Kasia, querida. Vim te desejar Feliz Ano Novo. Que você e sua família sejam muito felizes em 2013.
    Beijo no seu coração.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - Wielu udanych prac i energii do ich tworzenia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się prezentuje Twoja choinka!!!Szczęśliwego Nowego Roku życzę!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie ozdobiona choinka :) Dużo szczęścia w Nowym Roku! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniała! myślę że każdemu się podoba taka choinka a ja to jej zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń