MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

:))

Wszystko u Was w porządku? Macie czas na blogowanie?
 U mnie od kilku dni prawie cały czas pada deszcz. Tak właściwie to taka późna jesień a nie wczesna zima, jednak do mrozów i dużych opadów śniegu nie jest mi spieszno.
Przed Świętami w Kauflandzie wypatrzyłam na wyprzedaży ten oto śliczny, metalowy dzbanuszek z Emalii Olkusz:


  W Nowy Rok zaczęłam powoli dziubać dla siebie nowe firanki. Dzisiaj skończyłam i jak doszyję do nich materiał to się pochwalę:) Wzór był bardzo prosty i bardzo fajnie mi się je dziergało:



 Cały czas próbuję swoich sił w decupage, zrobiłam kilka rzeczy na prezenty ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia więc pokażę Wam tylko serwetnik oraz małe serduszko:





 Miłego tygodnia i samych pogodnych dni:))

27 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa firaneczki, gdyż przede mną też ta praca :) a ja sobie prawie taki sam prezent na święta sprawiłam ;) piękny Twój dzbanuszek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem ciekawa firanki :) a deco jest piękne :) pozdrawiam i zyczę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każda z nas ma postanowienia noworoczne *zrobić w KOŃCU coś dla siebie*
    Czekam na całą firankę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a w cenrtum dzis sniegiem sypnelo:) wczesniejsza pogoda iscie jesienna nie nastrajala pozytywnie...
    firaneczka bedzie wspaniala, przede mna obrus ta sama metoda dziergany...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dzbanek.Czekam z niecierpliwością na firankę.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny czajniczek. Uwielbiam takie emaliowane cudeńka. I jeszcze znalazłaś na wyprzedaży. Przedmioty ozdobione decoupage pięknie się prezentują. Warto rozwijać się w tym kierunku. Ja chętnie podzielę się z Tobą swoimi serwetkami jeśli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chetnie się z Tobą wymienię. Może zrobie dla Ciebie coś na szydełku? Może czapeczki na słoiczek lub serwetkę?

      Usuń
  7. Firanka w całości będzie na pewno ładnie wyglądać więc z przyjemnością ją obejrzę całą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy czajniczek:) A co do firanki - już nie mogę się jej doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny czajniczek, idealnie pasuje do Twojego stylu. Czekam , bardzo czekam na firankę. Ty to masz talent, zrobić firanki, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam naczynia z Emalii Olkusz a obok tego czajniczka nie mogłam przejść obojetnie:)

      Usuń
  10. U mnie dzisiaj padał śnieg i jest biało:)zimka:)))
    Śliczny dzbanuszek:)
    Jestem ciekawa firaneczki?mega cierpliwa jesteś Kasiu:D
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne firanki wydziergałaś, już nie mogę doczekać się całosci. Decoupage wychodzi Ci cudnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. OI KASIA,ESTE BULE NESTE MODELO LINDO,É MEU SONHO DE CONSUMO,POIS POR AQUI SÓ ENCONTRO BULES GRANDES E LISOS,ADOREI A DECOUPAGEM,ROSA É LINDO NÉ?BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi Kasia. Lindo bule! Uma pintura delicada... Sobre sua decoupage, parabéns! O coração ficou lindo. Pena que não tirou as fotos dos trabalhos que fez para presentear.
    Tenha um feliz 2013!!!
    Beijos e uma iluminada semana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo uroczy dzbanuszek.Jestem ciekawa Twojej firaneczki bo ja uwielbiam szydełkowe zazdroski.
    Milego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzbanuszek uroczy ale serwetnik to już prawdziwe cudo, pasowałby mi do puszek na herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Adorei seus trabalhos amiga,tudo muito lindo!
    Tenha uma ótima semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny czajniczek wypatrzyłaś :-) Firanka zapowiada się bardzo ciekawie, a serwetnik i serduszką są prześliczne :-) Piękne są przedmioty ozdobione techniką dekupażu, muszę w końcu też spróbować :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. nie widziałam tego czajniczka w Kauflandzie, pewnie wykupili. a na pewno rzuciłby mi się w oczyska
    Wszystkiego dobrego Kasiula :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio w ogóle nie mam czasu na nic :) Dzbanek śliczny i firaneczka na pewno będzie cudna. U mnie śnieg i -9 stopni C brrrr

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny czajniczek !!! Na firaneczkę z ciekawością będę czekała:)))Piękny różany serwetnik!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzbanuszek super,a firaneczka marzy mi sie juz od dawna ale jakos nie umiem sie przełamac żeby zaczac szydełkowac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wszystkie rzeczy, jestem pełna podziwu. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. witam wieczorem
    zimowym nastrojem
    u mnie biało
    śniegiem nawiało
    serdecznie pozdrawiam

    wróciłam Kasiu do was na blogspot miałam dwa blogi
    blog o wszystkim i ja,pies,ogród zdjęcia teraz jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  24. Olá Kasia,quanta coisa linda!!!Amei a ideia dos croches!Parabéns.

    Me visita, será bem vinda:algodãotãodoce.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń