MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

:))

Wszystko u Was w porządku? Macie czas na blogowanie?
 U mnie od kilku dni prawie cały czas pada deszcz. Tak właściwie to taka późna jesień a nie wczesna zima, jednak do mrozów i dużych opadów śniegu nie jest mi spieszno.
Przed Świętami w Kauflandzie wypatrzyłam na wyprzedaży ten oto śliczny, metalowy dzbanuszek z Emalii Olkusz:


  W Nowy Rok zaczęłam powoli dziubać dla siebie nowe firanki. Dzisiaj skończyłam i jak doszyję do nich materiał to się pochwalę:) Wzór był bardzo prosty i bardzo fajnie mi się je dziergało:



 Cały czas próbuję swoich sił w decupage, zrobiłam kilka rzeczy na prezenty ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia więc pokażę Wam tylko serwetnik oraz małe serduszko:





 Miłego tygodnia i samych pogodnych dni:))