MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 stycznia 2013

Kwadratowa serwetka

Przeglądając inne blogi zaczynam mieć wyrzuty sumienia,że inne dziewczyny cały czas coś tworzą a u mnie ostatnio lekki zastój tzn. nie jest tak, że nic nie robię bo robię kolejne zazdroski ale jednak to zajmuje mi każdą wolną chwilę, których ostatnio u mnie bardzo mało. W przerwie zrobiłam kwadratową serwetkę, kolejne serduszko i kolejną czapeczkę na słoik. Serwetka jest bardzo prosta jednak ma ciekawe wykończenie, które bardzo ją zdobi:




W czwartek dostałam od Ani (z którą umówiłam się na wymiankę) bardzo miłą niespodziankę:))  dużo ślicznych serwetek do decupage, piękną zieloną bransoletkę, serduszko i kwiatka. Nie spodziewałam się aż tylu prezentów. Aniu bardzo  Ci dziękuję i mam nadzieję,że moja niespodzianka wkrótce do ciebie dotrze:)
A oto co dostałam: