MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 stycznia 2013

Taca i lustro

Cześć dziewczyny, jak wam minął tydzień? Ja jestem tak zapracowana,że nie mam czasu na blogowanie. W pracy jestem najczęściej od 7.00 do 19.00 ale myślę,że jeszcze tydzień i będzie ok:) Dla księgowych to gorący okres, wiadomo bilans.
Udało mi się jednak zrobić taką oto tackę, którą postawię w mojej nowej łazience,  o ile panowie od kładzenia płytek w końcu do mnie dotrą. Jak łazienka będzie gotowa wrzucę kilka fotek. A narazie zdjęcia tacki:



Ozdobiłam również stare lusterko, które miało ramę w kolorze różowo-zielonym i zwyczajnie mi sie znudziło. Rama została przemalowana i ozdobiona:



Mam nadzieję,że już niedługo będę miała więcej czasu aby pozaglądać do was na blogi. A teraz zmykam bo muszę sobie zrobić taśmę na słoik z orzechami:) Miłego i spokojnego tygodnia:)

32 komentarze:

  1. OI AMIGA,QUE BELA BANDEJA,JÁ ESTOU IMAGINAR A BELEZA DO SEU NOVO BANHEIRO,BEAUTIFUL.BOM DOMINGO.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace. Ja i siostra też zabrałyśmy się kiedyś za lustro, ponieważ miało pomarańczową ramę a było powieszone w niebieskiej łazience. Teraz ma białą ramę z fioletowymi spękaniami i niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) szczególnie taca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super taca i rama od lustra:) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i delikatne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, taca jest przepiękna! bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace,szczególnie zachwyca mnie lustro.
    Trochę więcej wolnego czasu życzę-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace. Nowe życie starych przedmiotów to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oi Kasia. Obrigada pela visita no FELIZ ARTE. Seja sempre bem-vinda!
    Menina, seu banheiro vai ficar maravilhoso com esses acessórios que você decorou.
    Amei a bandeja e o espelho ficou lindo demais.
    Achei belíssimo o papel que você usou na decoupage do espelho.
    Tenho uma moldura de espelho aqui que é branca e está feia. Acho que vou fazer o mesmo.
    Parabéns pelos lindos trabalhos!
    Beijo e tenha uma linda semana.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. znów mnie zaskoczyłaś nowymi pracami, które bardzo mi sie podobają.
    u mnie też brak czasu na blogowanie takie jakie bym chciała... też spędzam dużo czasu w pracy i dojazdy itd. więc jak przyjezdzam do domu to tylko marze o spaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe życie dla ramki, a jaki uśmiech dla osoby przeglądającej się w niej :0)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna taca! U mnie też niebiesko dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, szczególnie taca bardzo mi przypadła do gustu. Pewnie ze względu na te niebieskie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne prace są tylko chwalić.
    Witam cieplutko
    cieszę się jak na profil wskakuję
    i za wszystko u mnie dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna taca...a lusterko dech zapiera...

    OdpowiedzUsuń
  16. To lustro przepiekne!!! ależ jestem ciekawa całości;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Que lindo amiga, fiquei encantada com seus trabalhos! Parabéns!
    Tenha um ótima semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna tacka!!! A lustereczko urocze!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Taca wygląda rewelacyjnie, baaaardzo mi się podoba!!! Lusterko również...ale taca bardziej!!!
    Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oi Kasia...obrigada pela visita lá, no Mulheres Virtuosas.
    Você também fazendo pinturinhas..rsssss..e decupagem..amei tudo!O espelho ficou bem diferente, com flores. Bem diferente, o centro de crochê branquinho...parabéns, é uma excelente arteira!!

    Abraços, e uma ótima semana!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne prace! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu piękna taca uwielbiam na niebiesko ale oczu oderwać nie mogę od serwety pod tacą ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie jesteś !!!
    Piękne to lustro i taca ;)

    Dobry sposób, ale ile zostawiasz w salonie ? Ok. 100zł miesięcznie ? Może też się skuszę bo wtedy problem jest całkowicie z głowy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W salonie zostawiam (zależy od tego jak mi paznokcie rosną) albo 25 zł albo 50 zł. Płace tylko za uzupełnienie żelu. Jednak nie nakładam kolorowego zelu tylko bezbarwny i maluje lakierem:)

      Usuń
    2. Myślałam , że cena jest wyższa, to mi się podoba, i jaki masz spokój ;)

      Usuń
  24. Ale zapracowana jesteś. Dobrze, że mimo wszystko znajdujesz trochę czasu na hobby i w ten sposób się relaksujesz ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tego chyba bym zwariowała. Jak wezmę do ręki szydełko to sie relaksuję:) Z decupagem jest podobnie:)


      Usuń
  25. Olá minha amiga,
    adorei a pintura da bandeja e a moldura ficou perfeita, muito linda!
    Obrigada pela visita e por todo o seu carinho lá no blog!!
    Um beijão
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  26. Tacka prześliczna, nie ma żadnego pokoju z tej tonacji, ale dla takiej tacy byłabym skłonna któryś przemalować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lusterko cudne!!!!:) A przepis to chyba dobrze, że dokładny?

    OdpowiedzUsuń
  28. Poszperalam trochę u Ciebie i jestem zachwycona.Alez jesteś zdolna.I pracowita!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń