MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 sierpnia 2013

81

Ostatnio miałam bardzo mało czasu i wcale nie wchodziłam na bloga. No cóż, lato to nie jest dobry czas na przesiadywanie przed komputerem.
 Lubicie kwiaty i zioła na swoich tarasach? Ja bardzo lubię i dlatego wiosną zasadziłam w metalowej wanience astry, które powoli zaczynają kwitnąć. Pierwszy raz mam takie wysokie astry, wydaje mi sie,ze w ubiegłym roku były o połowę niższe. Astry i cynie to zawsze loteria bo nigdy nie wiadomo w jakich kolorach zakwitną.
A oto co wyrosło mi w tym roku:
Chcę Wam również pokazać jak pięknie zakwitły moje kaktusy:
 I kolejne serca jakie udało mi się zrobić dla pewnej bardzo miłej Pani:))
A na koniec zobaczcie jak Eddi przytula się do swojej ulubionej maskotki;))
Miłego tygodnia:))



19 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają astry i cynie w wanience.Serduszko wykonałaś cudne, kaktusy ślicznie zakwitły a Eddi rozkoszniaczek. Pozdrawiam serdecznie i fajnie że już jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię astry i cynie, kojarzą mi się z dzieciństwem. Pięknie zakwitły Ci kaktusy. Przez większą część czasu są takie niepozorne a jak kwitną to po królewsku.
    Ślicznie ozdobiłaś serduszka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaktusy zachwycające:)))astry kojarzą mi się z dzieciństwem:)))Pozdrawiam Cie Kasiu serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...tez mam jakos ostatnio lenia netowego..., ale to nawet dobrze, bo jakos wiecej czasu mam na inne rzeczy!!!!!!!!!!!!!! Kasiu, kaktusy sa przepiekne- cudne kwiaty, jednak chyba kwitna krotko... :O( astry i cynie to moje ulubione kwiaty ogrodowe- zwlaszczy barwne cynie!!!!!!!!!!!!! Pozdrowienia
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaktusy maja piekne kwiaty ale nacieszyć się nimi można tylko jeden dzień i jedna noc:(

      Usuń

  5. Olá amiga Kasia, realmente estão maravilhosas suas plantas,principalmente o cactos em flor!
    Beijos, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie ci astry zaczynają kwitnąć,ale jestem pod zachwytem kaktusów, co Ty robisz ,że tak pieknie kwitna,u mnie żaden nie chce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie robię. Po prostu całe lato są na dworze, nawet ich nie przesadzam i nie zasilam. Same sobie radzą i co rok kwitną jak oszalałe:)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł na trochę zieleni :) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kweciście, pięknie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe astry i cynie! Kaktusy przeurocze! Serduszko pięknie się prezentuje!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi Kasia. Que lindas flores. Linda esta planta com espinhos.
    O seu cachorrinho tem um belo mascote, não é?
    Beijos. Tenha uma feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą, że latem lepiej czas spędzać z dala od komputera:) Piękne kwiaty! Mam tego samego kaktusa, ale mój nie kwitnie tak obficie, dokarmiasz go jakimiś odżywkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko podlewam a ziemie ma tą sama od kilku lat więc chyba mu tak dobrze:)

      Usuń
  12. Bardzo lubię astry, u mnie wszystkie kwiaty w tym roku takie wysokie to pewnie po tych deszczach tak wyrosły. Pięknie kaktusiki kwitną:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  13. Que lindas flores amiga! Fiquei impressionada com a beleza das flores do cacto...
    Muito fofo o Eddi!
    Tenha uma linda tarde!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serduszka zrobiłaś. Kwiaty masz piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę tak pięknie kwitnące kaktusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję, w sobotę znowu zakwitły:)) im mniej o nie dbam tym piekniej kwitną:))

      Usuń