MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 sierpnia 2013

81

Ostatnio miałam bardzo mało czasu i wcale nie wchodziłam na bloga. No cóż, lato to nie jest dobry czas na przesiadywanie przed komputerem.
 Lubicie kwiaty i zioła na swoich tarasach? Ja bardzo lubię i dlatego wiosną zasadziłam w metalowej wanience astry, które powoli zaczynają kwitnąć. Pierwszy raz mam takie wysokie astry, wydaje mi sie,ze w ubiegłym roku były o połowę niższe. Astry i cynie to zawsze loteria bo nigdy nie wiadomo w jakich kolorach zakwitną.
A oto co wyrosło mi w tym roku:
Chcę Wam również pokazać jak pięknie zakwitły moje kaktusy:
 I kolejne serca jakie udało mi się zrobić dla pewnej bardzo miłej Pani:))
A na koniec zobaczcie jak Eddi przytula się do swojej ulubionej maskotki;))
Miłego tygodnia:))