MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 sierpnia 2013

Nowa(stara) szafka

Kiedy byłam w ubiegłym roku u mojej cioci , zobaczyłam u niej w pralni stary, zniszczony stolik i już wiedziałam,że muszą go mieć:) Stolik miał wylądować w piecu jednak ciocia sobie przypomniała,że byłam nim zachwycona i w ten oto sposób przybył mi "nowy" mebel.
Stolik był bardzo zniszczony ale stary lakier trzymał się go i nie chciał odejść. Wyszlifowałam go więc papierem ściernym i pomalowałam farbą akrylową. Na końcu zdarłam boki i teraz się prezentuje tak:
 
Kiedyś ten stolik pełnił funkcję stolika rtv teraz jest ozdobą mojego domu:))


37 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła szafka a wiesz Kasiu że mam taką samą , też dostałam w spadku ale jeszcze nic z nią nie robiłam. Może kiedyś zrobię z nią zdjęcie to zobaczysz. W bieli wygląda świetnie. Pozdrowienia zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmalowanie takiej szafki to nic trudnego. Ja to zrobiłam w jedno popołudnie:))

      Usuń
  2. Wspaniała robota Kasiu, ładnie się prezentuje:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała metamorfoza...no i super mebelek;)
    Bardzo fajna z niego konsolka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, bardzo piękny jest. Dobrze, że go przygarnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to jest piękny. Szkoda, że mi nie trafił się taki;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oi Kasia. Que bela transformação. O móvel ficou lindo! Parabéns!
    Beijo.

    OdpowiedzUsuń
  7. OLÁ AMIGA,ESTOU TIRANDO CONCLUSÃO DA IMAGEM,POIS O TRADUTOR NÃO QUERER FUNCIONAR,PORQUE SERÁ?É UMA PÁTINA??ESTOU FAZENDO UMA EM UM QUADRO INFANTIL,LOGO MOSTRAREI.BOA QUARTA QUERIDA.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda. A ja cały czas się zabieram, żeby zrobić coś z nocną szafką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Parabéns, Kasia, a mesa ficou linda e deve ser mesmo um orgulho para você, beijos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje w nowej odsłonie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu wiesz, cudny jest ten stolik!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:). W czasach mojej młodości takie stoliki były prawie w każdym domu, teraz już się nie widuje. A szkoda, bo jak widać, zrobiłaś cudo ze starego mebla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu jak ja lubie takie zmiany chociaż powiem Ci, że dla mnie to czarna magia te renowacje czy bielenie. szafeczka cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste Dorotko ale Ty jesteś stworzona do wyższych celów:))

      Usuń
  14. Olá amiga, sua mesinha ficou simplesmente maravilhosa, quero uma para mim!!!
    Beijos, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uma bela transformação! As toalhas e as flores deram um toque todo especial...ficou linda!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  16. megametamorfoza- taki sam kilka dni temu wyladowal na smietniku u mojej babci :(
    usciski Kasiu!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie. Ma Pani złote "łapki". Pozdrawiam Danka M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbima takie klimaty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oi Kassia obrigada pelas visitas, desculpe a demora , falta de tempo. Parabéns pelos postes, sucesso. Abraçoss

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! Mam bardzo podobny, muszę się za niego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie odnowiłaś szafkę! :) Cudnie wygląda! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam takie szafki na allegro pod nazwą "niciak". Pięknie ją odnowiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, jest faktycznie na allegro i to za 650 zł a ja mam za darmo. Nie mogę uwierzyć:))

      Usuń
    2. A widzisz! Zdolniara jesteś! A czym malowałaś, wałkiem, pędzelkiem czy gąbką - jeśli to nie tajemnica :)

      Usuń
    3. wałkiem bo tak jest po prostu szybciej

      Usuń
  23. Oi Kasia,
    Parabéns, a mesinha ficou linda e com as toalhas de crochê ficou delicada.Bjos

    OdpowiedzUsuń
  24. Sprytna dziewczyna! , dobrze że ciocia nie chciała go po odnowieniu, hi,hi..

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalna metamorfoza. Mebel prezentuje się rewelacyjnie!

    Obserwuję i zapraszam na świeżutką notę :

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby zwykła stoliko-szafka ale ma w sobie potencjał - kto by pomyślał .

    OdpowiedzUsuń
  27. zjawiskowy! bardzo mi się podoba! pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest piękny! Dobrze, że go uratowałaś przed spaleniem:)

    OdpowiedzUsuń