MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 sierpnia 2013

Serca w rozmiarze XL

Upał nie odpuszcza więc zapału do robótek ręcznych u mnie coraz mniej. Jednak aby całkowicie nie zardzewieć zaczęłam powoli dziergać serwetkę na okrągły stolik (którego nie posiadam). Dzisiaj pokażę kolejne serca, które zrobiłam miesiąc temu, są one większe od tych które robiłam poprzednio i mówiąc szczerze sprawiły mi trochę kłopotu z dopasowaniem serwetki (musiałam doklejać poszczególne elementy osobno).


W sobotę udało mi się kupić świeże truskawki więc zrobiłam koktajl ku wielkiej radości moich domowników (składniki zawsze takie same: jogurt naturalny, truskawki, ksylitol):
i jeszcze sernik na zimno z jagodami i borówkami:)) sorry za jakość zdjęć
 
i wspomniana na początku serwetka a właściwie jej początek:

Miłego tygodnia:))