MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 sierpnia 2013

Serca w rozmiarze XL

Upał nie odpuszcza więc zapału do robótek ręcznych u mnie coraz mniej. Jednak aby całkowicie nie zardzewieć zaczęłam powoli dziergać serwetkę na okrągły stolik (którego nie posiadam). Dzisiaj pokażę kolejne serca, które zrobiłam miesiąc temu, są one większe od tych które robiłam poprzednio i mówiąc szczerze sprawiły mi trochę kłopotu z dopasowaniem serwetki (musiałam doklejać poszczególne elementy osobno).


W sobotę udało mi się kupić świeże truskawki więc zrobiłam koktajl ku wielkiej radości moich domowników (składniki zawsze takie same: jogurt naturalny, truskawki, ksylitol):
i jeszcze sernik na zimno z jagodami i borówkami:)) sorry za jakość zdjęć
 
i wspomniana na początku serwetka a właściwie jej początek:

Miłego tygodnia:))


16 komentarzy:

  1. Serduszka bardzo ładne. Chyba szczególnie upodobałaś sobie ich ozdabianie. Mi najbardziej przypadło do gustu to w zioła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducha są piękne!!! A koktail i ciasto takie zimne to pychota:)))I jak pięknie przyrządzone:)))Serwetka się ładnie zaczyna:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka pięknie prezentują się:) Serwetka śliczna - zapału mniej ale i tak sporo robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się głodna zrobiłam na te delicje Twoje Kasiu:)))Serca piękne a serweta zapowiada się super:)Pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serducha, wszystko, co szydełkowe ostatnio powoduje, że moje oczy błyszczą, a kokajl i sernik wygląda bardzo smakowicie, mniam! w ogóe ślicznie u Ciebie Kasiu, letnio, kolorowe, przecudnie szydełkowo ( cudne kapturki!) kwieciscie, miło się odpoczywa na Twoim blogu , serdeczności ! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu serca są super a serwetka też taka będzie. Pyszne desery pokazujesz , sernik wygląda rewelacyjnie.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ z ciebie pracuś! ...co to te ksylito?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ja poprosze ten koktail i sernik. I juz jestem szczesliwa. <Serduszka przeurocze i serwetka tez sie super zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oi Kasia. Menina, que delícias vc preparou.....
    Acho lindos estes corações com decoupage e seu crochê é sempre lindo e bem feito. Parabéns!
    Feliz semana, querida Kasia. Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi Kasia ! Obrigada por mais essa visita ... Eu também gosto muito dos teus trabalhos principalmente os corações ! São lindos !!! abraços Jane

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka super wychodzi, a smakołyki jakie zrobiłaś :)Sernik lubię każdy, a koktail pycha- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka przecudne! A serwetka zapowiada się przepiękna! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale ozdobione serduszka! Koktajl i sernik wyglądają baaaardzo smakowicie :) A serwetka będzie piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne serduszka . a takiego koktajlu też by się zjadło oj zjadło

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń