MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 listopada 2013

91

Nareszcie skończony...mój pierwszy bieżnik:) Nici Cable nr 5, szydełko jak zawsze 1,25.



Widziałyście reklamę w tv "Szydełkowanie-kolekcja kart"? W żadnym kiosku już tego nie ma, po prostu gazetka rozeszła się jak przysłowiowe świeże bułki. Zamówiłam więc sobie prenumeratę tych kart bo nie ma co liczyć na to,że się dostanie w kiosku. Zainteresowanie tą publikacją jest tak duże więc chyba wszyscy w koło szydełkują:))
Chciałam wam polecić bardzo interesującego bloga, na którego trafiłam przypadkowo. Prowadzi go  Agnieszka , która robi bardzo fajne rzeczy:)) Odwiedźcie ją bo warto.

25 komentarzy:

  1. Bieżnik jest piękny. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo jaki śliczny bieżnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu gratuluję , bieżnik przecudny i jak na pierwszy raz to wybrałaś trudny wzór - róże są zawsze dla mnie najpiękniejszym motywem ale wiem że i dla Ciebie też.Na polecany blog zaglądnę jak będę miała chwilkę czasu bo jak na razie staram się ogarniać blogi znajome i bardzo lubiane tak jak Twój. Pozdrawiam pa !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, naprawdę piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy, jak to mozliwe??????...- nie wiem, jestes NIESAMOWITA!!!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik jest wspaniały. Gratuluję cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały bieżnik!!! Bardzo mi się podoba motyw róży. Pierwszy...i tak piękny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oi Kasia. Amo o crochê filé. Super delicado. Parabéns pelo lindo trabalho !
    Beijos. Tenha uma inspiradora semana.

    OdpowiedzUsuń
  9. bieżnik jest cudowny Kasiu . Jesteś wspaniała i niesamowicie wytrwała, ja chyba bym nie dała rady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mas valeu a pena amiga, ficou lindo!!! Parabéns!
    Vou dar uma olhada no blog que você indicou...
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wzór tego bieżnika i zamiar go wydziergać także posiadam, ale ostatnio czasu mi brakuje :) Relaksuję się przy robótkach, dlatego ciągle coś robię ;) człowiek się po prostu uzależnia od dobrego samopoczucia. Przed snem czytam książki - zawsze :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jestem roztrzepana, zapomniałam się spytać o "szydełkowanie - kolekcja kart", można więcej danych prosić? Reklamy nie widziałam, bo nie mam telewizji :)

      Usuń
  12. Bardzo piękny bieżnik i wykończenie dookoła cudne.Też bym chciała się dowiedzieć gdzie można zamówić prenumeratę.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu piękny, piękny a moje szydełko leży w kącie :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu bieżnik przecudny, piękny wzorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona Kasiu, bieżnik jest prześliczny!!!:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Bieżnik piękny!!!!
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały bieżnik :) Śliczny wzorek wybrałaś! A co do gazetki, to na szczęście nie mam telewizji, bo już bym chciała :-P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla dziewczyn, które pytaja gdzie zamówic prenumeratę podaje adres http://www.szydełkowanie-kolekcja.pl/prezenty.php

    OdpowiedzUsuń
  19. Planuję w przyszłym roku zrobić właśnie taką śliczną filetową zazdrostkę, myślisz że sobie poradzę?;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny bieżniczek,a jutro piekę ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  21. A o tych kartach nie słyszałam, pewnie dlatego że nie oglądam tv:)

    OdpowiedzUsuń