MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 listopada 2013

92

DIETETYCZNE ciasteczka owsiane
 Dla tych, którzy muszą uważać na ilość spożywanych kalorii proponuję przepis na dietetyczne ciasteczka owsiane. Próbowałam  wielu przepisów ale dopiero ten przypadł mi do gustu.
Ciasteczka idealnie się nadają jako słodka przekąska lub np. drugie śniadanie. Do tego kawa lub szklanka ciepłego mleka i dobry humor zapewniony:))
Potrzebne nam będą następujące składniki:
1 szklanka żurawiny
1 szklanka otrębów pszennych
1 szklanka mąki pełnoziarnistej
1 szklanka płatków owsianych
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 czubate łyżeczki cynamonu
1/2 szklanki słonecznika
1 jajko
1 szklanka mleka
1/4 szklanki oleju
można dodać 2-3 łyżki cukru brązowego lub ksylitolu (niekoniecznie)
Do miski wrzucić wszystkie suche składniki i wymieszać.Olej,mleko i jajko wymieszać ze sobą i dodać do suchych składników.
Łyżką formować na papierze do pieczenia ciasteczka i piec ok.15 min. w temp.180 stopni.
 Zamiast żurawiny możecie dodać orzechy, rodzynki lub inne bakalie.
Smacznego:))




20 komentarzy:

  1. OBÁ!!!! COMIDA QUE NÃO ENGORDA É COMIGO MESMO,(SORRIR).BOM DOMINGO AMIGUINHA.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ja na pewno skorzystam z przepisu, uwielbiam takie ciacha i są na oleju a to nowość.
    Mam też jeden fajny i podobny przepis, jeśli chcesz to daj znać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nie mogę znaleźć Twojego @ odezwij się to wyslę Ci przepis.
      klimatymoje@o2.pl
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Lubię takie ciastka! Dzięki za przepis :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ciasteczka, które mają dużo dodatków i zawierają więcej błonnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przepysznie , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja łasuch uwielbiam takie ciasteczka...wyglądają przepysznie!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze takich nie robiłam a uwielbiam takie ciastka także na pewno Kasiu skorzystam z Twojego przepisu. Fajnie wypieczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota zrobienie ich jest dziecinnie proste a w dodatku nie tuczą:))

      Usuń
  8. Oi Kasia. Estes biscoitos devem ser deliciosos. Gosto muito de aveia. Nutritiva e saborosa.
    Obrigada pela receita.
    Beijos. Tenha um ótimo final de semana. amiga e obrigada pelas visitas ao meu blog. Seja sempre bem-vinda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super saudáveis, e devem ser deliciosos!
    Tenha uma boa noite amiga!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak by mi w domu mąki pełnoziarnistej nie stało, czy zwykłą wykorzystać można zamiast tamtej?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu mozesz dac zwykłą mąkę nic sie nie stanie. Ciasteczka na drugi dzień sa jeszcze lepsze (pod warunkiem,że doczekają).

      Usuń
  11. Pyszne są owsiane ciasteczka!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. APETYCZNE, wygladaja jak moje ulubione bio-ciasteczka, ale moje sa niestety ze sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. "Aqueles que passam por nós, não vão sós,
    não nos deixam sós.
    Deixam um pouco de si, levam um pouco de nós." (Antoine de Saint-Exupéry)
    Uma linda e abençoada semana.
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny przepis. Pewno wcale one nie mają aż tak mało kalorii, ale na pewno są zdrowe. Mają dużo błonnika. Płatki owsiane jem często, bardzo jej lubię. Musze sobie coś podobnego kiedyś upiec.

    OdpowiedzUsuń