MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 lutego 2014

98

Zauważyłam,że na blogach pełną parą idą przygotowania do Wielkanocy. Ja też powoli się rozkręcam i próbuję swoich sił. Na razie pomalowałam kilka wydmuszek farbami plakatowymi ....na szydełko  przyjdzie czas:))
Te dwa jaka zrobiłam jeszcze w ubiegłym roku ale nie zdążyłam ich pokazać, zrobione są z wydmuszek po gęsich jajkach i  naklejonych na nie serwetek:



 A to jedno z pomalowanych jaj(pozostałe nie nadają się do pokazania):

 Mam nadzieję,że w tygodniu uda mi się zrobić coś- co można pokazać na blogu:))





19 komentarzy:

  1. Oi Kasia. Que ovos lindos....Amei!
    Parabéns pelos delicados trabalhos!!!
    Beijos. Que seu final de semana seja bem feliz.

    http://baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliiczne jajeczka. Czekam na więcej to może też sie wezmę za robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu! Jajeczka sa piękne!!! Urocze wzorki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajeczka! Też muszę w tym roku zrobić chociaż jedno takie decoupagowe jajeczko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. VAMOS QUE VAMOS KASIA,ESTOU AGUARDANDO OVOS DE CROCHÊ TAMBÉM(SORRIR).ESSA ARTE EXIGE DE NÓS PERSEVERANÇA PARA TERMINAR.BOM FIM DE SEMANA AMIGA.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajeczka. A praca na wydmuszkach ... podziwiam razy dwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne jajka i ciekawy pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaja świetne. Dobrze, że weszłaś w ten temat. Przypomniało mi to o całej reklamówce styropianowych jaj, które już od roku czekają na zrobienie. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak trzeba już robić. Ślicznie pomalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka cudne , wszystkie bardzo gustownie przyozdobiłaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, udały Ci się wyśmienicie, a ja mam 3 duże jajka styropianowe i pustkę w głowie. Nie mam pomysłu na nie. Dziś pomalowałam je na odcienie złotobrązowe i dalej nic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dwa pierwsze są prześliczne.
    Ja na razie kupiłam kilka takich przezroczystych i pewnie zrobię je szydełkowe jakimś wzorem serwetkowm.
    pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczka bardzo ładne. To pomalowane farbą plakatową jest bardzo udane. Ja jeszcze pamiętam moje próby z jajkami i taką farbą i muszę przyznać, że efekty były straszne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie już tak pięknie tylko ja jak zwykle nic nie robię. Idę na łatwiznę i kupuję od zaprzyjaźnionych rękodzielniczek:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne jajka, mają bardzo ładne wzorki :)
    Ja jakoś nie mogę się jeszcze zmusić do "produkcji Wielkanocnej".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oi Kasia,
    Pois é, logo sera a Pascoa...Lindas pinturas nos ovos.Bjos

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne jajeczka, wszystkie wyglądają jakby były malowane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń