MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 lipca 2012

Piekna butelka w polne kwiaty

Witajcie w to gorące popołudnie:)) Nie wiem jak u Was, ale u mnie strasznie dzisiaj gorąco i parnie po deszczu. Witam serdecznie nowe obserwatorki. Jest mi miło,że do mnie zaglądacie i dziękuję za pozostawione komentarze:))
 Jakiś czas temu trafiłam na bardzo fajnego bloga, który prowadzi Ania pn. sosnowygaik. Ania zajmuje się techniką decupage i tworzy naprawdę piękne rzeczy. Mi przypadła szczególnie do gustu butelka w polne kwiaty. Zamówiłam ją i oto dzisiaj mogę Wam zaprezentować to cudo:)) W prezencie dostałam też  śliczne kamyki ozdobione (tak jak butelka) technika decupage. Aniu bardzo Ci dziękuję a Was zapraszam
Ostatnio Ania umieściła zdjęcie pięknej szkatułki własnoręcznie ozdobionej. Zajrzyjcie do niej-naprawdę warto!!!
A oto wspomniana butelka:







29 komentarzy:

  1. Bardzo fajna butelka!! U mnie też upał.. padało ale już jest duszno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po deszczu jak zacznie parować to nie idzie wytrzymać:(( A Tobie Kasiu to współczuję serdecznie, ale pociesz sie że już niedługo:))

      Usuń
  2. Świetna butelka...że u mnie upał to juz wiesz;)) po deszczu ani śladu;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczna buteleczka. Motyw delikatny, to lubię. Bardzo ciekawy pomysł na kamyczki. Pozdrawiam z gorącej i parnej Suwalszczyzny.
    Ps. U mnie w tej chwili leje się z nieba deszcz, po prostu oberwanie chmury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w nocy też było oberwanie chmury, lało jak diabli. Martwię się o kwiaty na tarasie....czy one to wytrzymają?

      Usuń
  4. Piękna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do pogody to na Pomorzu Zachodnim wczoraj i również dzisiaj temperatura wynosiła około 18 stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę bo ja przy takiej temp.(18 st)wiem,że żyję:)) Powyżej 25 umieram:((

      Usuń
  6. Buteleczka i kamyczki fajne!!!A u mnie dzisiaj było b. duszno ale bez deszczu:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczna butelka i kamyczki.Wzorek uroczy-kwiaty polne mają tyle wdzięku.
    U mnie dzień w dzień burze,dziś rano świata nie widać taka mgła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka i kamyczki śliczne. Wykonawczyni gratuluję pomysłów.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka śliczna ,ale kamyki to mistrzostwo świata:)Dziekuję ze mnie odwiedzasz i zostawiasz tak mile komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna butelka i kamyki!!! Cudna ozdoba w lato!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta butelka to wspaniala ozdoba, w sam raz idealna na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kasiu! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-)
    Butelka jest bardzo ładna, ale zachęcam Cię, żebyś spróbowała swoich sił w decoupage, świetna sprawa! Ja właśnie spróbowałam i się zakochałam :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iza:)) mam ogromną ochotę spróbować decupag'u i powoli się do tego przygotowuję. Muszę jeszcze trochę poczytać o tym, bo niestety nie słyszałam o kursie w mojej miejscowości.

      Usuń
    2. Z pewnością poradzisz sobie bez kursu, wystarczy poszperać trochę w internecie :-)
      Podsyłam Ci kilka stron, z których ja korzystałam:
      http://www.urzadzamy.pl/galeria/zrob-sam-decoupage-jak-ozdobic-tace,6310/4534/22886/#zdjecie
      http://www.szafa-artystyczna.pl/
      http://www.decouart.pl/content/15-decoupage
      http://www.smolny.pl/?tag=krok-po-kroku

      Pozdrawiam serdecznie
      Iza

      Usuń
    3. Dzięki Iza za te adresy. Na pewno skorzystam i ruszę w koncu z ozdabianiem:))))

      Usuń
  13. Świetna ta buteleczka,ja mam ochotę sama spróbować tej techniki.Ale pewnie na ochocie się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga zajrzyj do Ani ona robi sliczne rzeczy. Ja też, tak jak ty, mam ochotę spróbować:))

      Usuń
  14. jest co podziwiać :) ładna buteleczka
    u mnie też upał był dziś, ale dwie burze i się ochłodziło

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też troszkę padało, ale na wieczór, teraz w powietrzy unosi się jego delikatny zapach:)
    fajniutkie przedmioty zamówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wszystko wygląda super.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ to jest śliczne,efekt doskonały
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu ostatnio miałam problemy z blogiem, po prostu zniknął. Szukaj mnie pod tym adresem

    http://pracowniaromantyczneszydelko.blogspot.com/2012/06/kocham-dekoracje-okienne.html#comment-form

    http://siedliskomarzen.blogspot.com/

    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń