MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 lipca 2012

Serniczek

Bardzo lubie przepisy, przy których nie musze sie w ogóle napracować i dlatego stworzyłam bardzo łatwy przepis na sernik na zimno. Postawą tego przepisu jest ser zmielony i galaretka:)) dodatki mozna dodawać wg własnego uznania. Na dno jako spód mozna wykorzystać biszkopty zamoczone w galatetce ale ja raczej tego nie robię, Owoce dodaję tez wg uznania lub potrzeby:))
Składniki na dużą okrągłą blaszkę (przepis podstawowy):
- 2 wiaderka zmielonego sera
- 4 łyzki cukru pudru (do sera) lub cukru brzozowego (dla odchudzających się)
- 3 galaretki cytrynowe
-3 galaretki truskawkowe (lub inne czerwone).
Galaretki cytrynowe rozpuscić w 2 szklankach gorącej wody i jak wystygną wymieszać mikserem z serem, dodać cukier i dokładnie wymieszać,następnie wylać na blaszkę i wstawić do lodówki.
Rozpuscić 3 galaretki truskawkowe wg przepisu (mozna dodać łyżkę żelatyny jak jest gorąco) i po przestudzeniu wylać na masę serową.  Na masie serowej przed wylaniem galatetki można ułozyć owoce w moim przypadku były to truskawki. Owoce można tez dodac do masy serowej. Jak kto lubi:)) Sernik jest bardzo prosty w wykonaniu i fajny na upalne dni. Smacznego!



12 komentarzy:

  1. Fotki podziałały niesamowicie na zmysł smaku /i apetytu/. Napewno zrobię to w najbliższych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, wygląda pyyysznie :)) Smaka mi narobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie. Te truskawki aż zapraszają żeby skosztować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam !mniam!zaraz włażę do lodówki:)Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszotka,a skoro bez pieczenia i mi może wyjdzie;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, pycha, zrobię sobie taki w sobotę. Zastanawiałam się nad ciastem na weekend, dzięki za pomysł na taki smakołyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam przedwczoraj..Na masę pod galaretkę wyłożyłam: troszkę truskawek, jagódki i czerwoną porzeczkę...
    Niebo w gębie :-)...
    Wielkie dzięki za super przepis, łatwy, szybki i w 100% przepyszny, lekki i tylko...."malizną pachnie" :-).

    Pozdrawiam,

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dodać do masy ekstrakt cytrynowy wtedy będzie pachniał cytryną:)) Ja uwielbiam ten serniczek bo jest łatwy i pyszny:))

      Usuń
  8. Aż mi ślinka pociekła hmmmm:)
    Ja tam sernik na zimno robie na oko:) ubijam smietanę i dodaje ser później troszke żelatyny no i ocowe i dlaej galaretka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń