MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 lipca 2012

Prezenty

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie piękne prezenty dostałam od mojej koleżanki na zaległe imieniny:)
Śliczna tabliczka wykonana techniką decupage, która zawisła przy wejściu do mojej kuchni:


oraz piękna skrzyneczka z przegródkami w środku np. na biżuterię:





 Dobrze,że mamy lato i owoców pod dostatkiem bo dzięki temu, mogłam dzisiaj na deser zaserwować nietuczące i orzeźwiające czerwone porzeczki z cukrem brzozowym:


Na tym kończę i życzę wszystkim udanego tygodnia. Od środy zaczynam pierwszą część mojego, tegorocznego urlopu i udaję się do pięknej leśniczówki aby trochę odsapnąć, czego i Wam wszystkim życzę:))

18 komentarzy:

  1. ach cudowne dodatki otrzymałaś Kasiu :* gratuluję
    :)
    pięknie prezentują się u Ciebie
    teraz wszystko będziesz mogła udekorować w takim klimacie
    całuję mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty cudowne, skrzyneczka-śliczności:)
    Nie próbowałam jeszcze owoców z cukrem brzozowym, nawet się za takim nie rozglądałam - jest w sklepach?
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier brzozowy inaczej ksylitol jest zamiennikiem cukru i jest dostępny w sklepach, na pókach ze zdrową żywnością:)) Wygląda i smakuje jak normalny cukier.

      Usuń
  3. Cudowne prezenty,gratuluję...motyw lawendy oraz bardziej pożądany;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty śliczne, deser bardzo apetyczny, a co do urlopu... życzę aby był miły i znakomicie zregenerował siły.
    / ksylitol jest też składnikiem dobrych past do zębów np.Glister/ serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze mieć taką koleżankę ;-).
    Proste desery są najlepsze, czasem można niepotrzebnie przedobrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tabliczka i skrzyneczka bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze trafić na miłośniczkę Nory Robert, właśnie skończyłam "letnie rozkosze" i zaczęłam "stolik dla dwojga" uwielbiam takie romanse na lato. A zaczęło się daaawno temu też od "Sanktuarium".
    Pozdrawiam gorąco, wielbicielka czerwonej porzeczki z cukrem, każdym ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło,że ktoś lubi czytać to co ja:))) Witam Cie Aniu na moim blogu:)))

      Usuń
  8. Śliczne prezenty:) zwłaszcza zawieszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty :)) Porzeczek nie lubię, ale Twoje wyglądają mega apetycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty doskonałe,aż ci zazdroszczę
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Me gustan mucho tus trabajos!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się spodobała ta tabliczka do kuchni, świetna jest!
    No i życzę Ci Kasiu udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Iza dziękuję mam nadzieję,że odpocznę:))

      Usuń
  13. Pomysłowa ta tabliczka do kuchni..podoba mi się

    OdpowiedzUsuń