MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 września 2012

Koniec lata

Dzisiejszą niedzielę postanowiliśmy spędzić nad jeziorem. Pogoda dopisała chociaż słoneczko nie grzało i raczej chowało sie za chmurami. Pływaliśmy na rowerze wodnym i "uczyliśmy" psa pływać:)) radził sobie wspaniale (dlaczego zwierzęta mają pływanie we krwi a nam nie zawsze przychodzi to z łatwością?).
Od jutra dzieci wracają do szkoły co dla nas oznacza więcej obowiązków ale w końcu życie musi wrócić do normy:))
Witam na moim blogu nowe obserwatorki:)) dziękuję,że tu zaglądacie:)) Życzę wszystkim miłego i pogodnego tygodnia. Do zobaczenia już wkrótce:)))



 Te trzy zdjęcia są niewyraźne, zrobione wieczorem:
 A to moje włosy po farbowaniu, troszeczkę je rozjaśniłam:



29 komentarzy:

  1. Fajne mieliście spędzony dzień,a włosy jakie długaśne,super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne jezioro i dobrze wykorzystany czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. olá amiga!! uma linda tarde!! obrigada pela visita, volte sempre!! Abraçoss

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne zakończenie wakacji,aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten Twój piesio;)) Świetnie spędziliście czas a to najważniejsze;)) Miejmy nadzieję, że lato nie powiedziało ostatniego słowa;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, wszyscy się kapali nawet psiak ;-) Jaka opalona.
    Ale masz długie, piękne włosy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Oi Kasia!
    Obrigada pela visita. Que imagens lindas!
    Boa semana pra você também!
    Bjs
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  8. Oi amiga,
    Que belo domingo! Um lindo lugar, e as imagens ficaram lindas. Amei ver seu cãozinho nadando,muito fofo! A cor do seu cabelo ficou muito bonita.
    bjus! tenha uma ótima semana!
    yves

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiula, ile Ty masz włosów! Cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche ich jest:)) po myciu czesanie to makabra bez odżywki bym nie podołała!

      Usuń
  10. Szczęśliwego popołudnia i cudnego
    wieczorka z zapachem jeszcze latem
    Słońca na niebie i księżyca wieczorowego
    Wraz z radosnym uśmiechem
    przesyłam dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny koniec wakacji,widoki cudne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne włosy masz mmm :)
    wypoczynek bardzo udany, oglądając zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi flor, tudo bem?
    Que lago lindo, que final de verão encantador! Aqui no Brasil estamos no finalzinho do inverno, a primavera começa dia 22 deste mês!
    Adorei a cor e o corte do seu cabelo e amei o seu cãozinho! Lindão ele nadando!!
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu ja bym tam nawiała, ale to były zupełnie inne czasy. Zastanowił mnie też fakt, że on nie wyruszył za nią na tutaj na Zachód...pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślę, ze tam duży nacisk był tych dwóch rodzin. Kiedyś co ojciec, matka, powiedział ksiądz i nauczyciel to było święte, nikt nie miał odwagi się sprzeciwiać poza tym albo była jeszcze wojna, albo po wojnie gdzie czasy niepewne i bieda, nie było samochodów, telefonów, jak człowiek miał buty na nogach to już było coś, bardzo dużo górali uciekło do Ameryki, a jak ktoś był biedny to nie mógł już się żenić, na księdza poszedł tylko ten który był z bogatej rodziny. Tak na marginesie moja ciotka w tej wiosce zaszła w ciąże, jak była panienką i chłopak się z nią nie ożenił, bo nie miała krowy. Moja babcia zawsze mówiła :"ja bym jej tą krowę dała gdyby mogła być tylko szczęśliwą" ale to były zupełnie inne czasy, teraz młodzi nie doceniają tego co mają, myślą, że wszystko im się od rodziców należy, kiedyś dziecko nie usiadło przy stole jak ojciec nie zezwolił i zanim poszło do szkoły musiało o świcie krowy gnać, tak było, ale i szacunek był do rodziców i starszych, oj odbiegłam od tematu i to bardzo, mam nadzieję, ze jeszcze będę mogła Wam dużo poopowiadać ...apropo włosów... piękne ;

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia nad jeziorem !!! Trzeba korzystać z ciepłych dni bo powoli się kończą :))) Ja dziś ubrałam już botki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne masz włosy:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  19. Oi Kasia,
    obrigada pela visita.
    Um beijo!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  20. Oi Kasia. Que divertido um dia assim num lago, não é?
    Deixa a gente feliz e recarrega as energias para o trabalho.
    Olha, seu cabelo ficou lindo ! Parabéns!
    Obrigada por suas visitas ao meu blog. Seja sempre bem-vinda! Será uma alegria recebê-la.

    Um abraço carinhoso.

    Isabel Ramalho

    http://baudaarteira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Estou on line, e vejo que está no meu blog, visitando..obrigada, bem-vinda. Sempre que desejar, visita a gente. Amo visitas!

    bjs

    OdpowiedzUsuń
  22. włosy ma piękny kolor
    Błogosławiony google translator ...

    OdpowiedzUsuń