MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 września 2012

Koniec wakacji-wróciłam

Koniec moich tegorocznych wakacji-właśnie wróciłam:)
Wrześniowy urlop spędziłam na Kaszubach w hotelu Aubrecht w Koprzywnicy i po zakończonym pobycie zamiast wracać do domu pojechałam jeszcze nad morze do Kołobrzegu. Pogoda dopisała więc urlop zaliczam do udanych.
Hotelem Aubrecht jestem zachwycona. Bardzo mi sie tam podobało tym bardziej,ze mogłam do woli korzystać ze strefy SPA dostępnej dla gości hotelowych. Hotel działa dopiero od niedawna więc wszystko jest w nim nowe i świeże a obsługa bardzo miła.
 
 


A to relaks w hotelowym SPA:


 Pokój:

 Hotel położony jest nad jeziorem Szczytno, posiada własną plażę i wypożyczalnię sprzętu wodnego.Jezioro jest bardzo duże i dzikie.



A to już Kołobrzeg.Spacer po plaży wczesnym rankiem:) Pogoda dopisała bo po godz.11 wyszło słońce a ludzi prawie nie było:)

 Jak zwykle nad morzem podziwiałam piękne wyroby z bursztynu:

 

I cóż trzeba wrócić do rzeczywistości...zaległości w domu czekają:)

27 komentarzy:

  1. Kochana po takich wakacjach,to na pewno ciężko wrócić .Ale na pocieszenie trzeba zacząć planować jakiś nowy wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest Aga dobry pomysł: zaczne planować kolejne wakacje:)))

      Usuń
  2. Widać, że było wspaniale;) choć z pewnością zdjęcia nie oddają uroku!!! ech...rzeczywistość.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! jaki luksus:) Wspaniale zdjęcia i wcale Ci się nie dziwię, że żal wracać do codzienności:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trochę juz tęskniłam :) ja zbyt długo nie mogę wytrzymać poza domem:)

      Usuń
  4. Ale pięknie, moje klimaty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem pięknie, elegancko i luksusowa, ale... to zupełnie nie moje klimaty, ja chyba bym tam nie wypoczęła:)
    Kołobrzeski spacer piękny, uwielbiam morze:) a tak dawno tam nie byłam...piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. As imagens são belíssimas, e o hotel encantador e muito chic também...deve ter sido uma estadia maravilhosa!
    Tenha um ótimo final de semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spa, morze, szum fal, jezioro, same luksusy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Ale miałaś fajnie, taki wypoczynek , mnie też by się nie chciało wracać. W pierwszy dzień w pracy zgłoś jako dzień organizacyjny i po 1 godzinie proponuje iść do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z otwartym sercem
    do Ciebie przychodzę
    Trudy powszednich dni
    Ci wynagrodzę
    Podziękuję oczom co
    na świat patrzały
    Podziękuję rączkom co
    do mnie pisały
    Dam uśmiech
    pochmurnej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Lindas imagens de suas férias. Um maravilhoso hotel, muito luxuoso. Você deve ter se divertido muito.
    Um abraço e feliz final de semana, Kasia.

    Isabel Ramalho

    http://baudaarteira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miłe otoczenie do odpoczynku. Kaszuby są bardzo ładne. Szczególnie podobają mi się tam jeziora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że urlop się udał :) Zdjęcia rewelacyjne, pewnie też by mi się tam podobało, zwłaszcza SPA... achhhhh....

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi Kasia,,
    maravilhoso o hotel, belíssimo lugar!!
    Obrigada pela visita e um beijo!!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie!!

    Kasiu a w jakim wieku podawałaś tą wodę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dokładnie nie pamietam ale jak dzieciaczki były jeszcze malutkie tak ok. 2-3 m-ce (zwykła woda bez glukozy)'

      Usuń
  15. Świetnie spędziłaś urlop. Hotel faktycznie wygląda na luksusowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne miejsca i szum morza.... Cudnie !!! Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  17. Que hotel lindo, e que férias maravilhosas...

    OdpowiedzUsuń