MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 sierpnia 2012

Mój nowy ceramiczny czajnik elektryczny

Cześć dziewczyny jak mija Wam tydzień? Mi pracowicie i bardzo szybko. Jesień się zbliża wielkimi krokami z czego ja osobiście bardzo się cieszę ponieważ uwielbiam tę porę roku. Wrzesień to dla mnie najpiękniejszy miesiąc w roku. Jest jeszcze ciepło a owoców i warzyw całe mnóstwo:)) Jednak nie o tym miał być ten post... dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy ceramiczny czajnik elektryczny. Ma pojemność 1 l i całkowicie wystarcza na potrzeby mojej rodziny. Od dawna szukałam takiego czajnika więc jak go zobaczyłam nie zastanawiałam się ani chwili:


 I na koniec trochę kwiatów, które zawsze muszą być w wazonie:

Uściski i do zobaczenia:))

30 komentarzy:

  1. Piękny ten czajnik. I on jest elektryczny? Super.
    Cudne te kwiaty masz (te fioletowe mnie ciekawią jakie to ?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm jakie to kwiaty... koleżanka ciągle mi przypomina tą nazwę a ja ciągle zapominam...w poniedziałek napiszę jak się z nią spotkam w pracy:))

      Usuń
    2. Djors te kwiatki to eustemia:)) sa piękne i bardzo trwałe.

      Usuń
  2. Czajniczek jest cudowny!!!
    Jesień też lubię, może nie uwielbiam ale lubię...jak nie pada;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem jakas dziwna bo mi nawet deszcz nie przeszkadza:))

      Usuń
  3. Kasiu śliczny ten czajniczek-jedyna jego wada ze cały sie nagrzewa i trzeba uważać aby sie nie poparzyć. Czy kupowałaś go w tym samym sklepie co ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy ja go kupiłam w Poznaniu ale strone internetową tego sklepu mam zapisaną w pracy (nie pamietam teraz). Mój czajniczek nie nagrzewa się cały. Rączka jest chłodna. Kosztował niecałe 100 zł więc jestem b.zadowolona:))

      Usuń
  4. Piękny czajniczek!!!Ciekawi mnie jak się będzie sprawował,czy nie jest zbyt ciężki z wodą????pozdrowionka wieczorne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest cięzki (o dziwo) i jest bardzo poręczny więc w sumie to jestem z niego b.zadowolona:))

      Usuń
  5. Oi Kasia,
    Que chaleira linda amiga! E as flores são muito bonitas também.
    bjus! tenha uma linda noite!
    yves

    OdpowiedzUsuń
  6. Oi Kasia,
    concordo com você, setembro é o mês mais bonito e gostoso do ano!! Linda a chaleira!
    Um beijo!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda wszystko pięknie serdecznie cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  8. JA,PIES I OGRÓD-ZDJĘCIA:)) ten blog skasowałam i jestem na stronie WP.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny , komentarz - serdeczni i ulewnie Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Vim desejar-lhe um Feliz dia do blog!
    Abraços e bom fim de semana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czajniczek bardzo ładny. Ma ładny niebieski wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award bo uważam, że Twój blog jest świetny. Teraz czekam na 7 faktów które ujawnisz o sobie:) jeśli oczywiście zdecydujesz się bawić z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi Kasia, vim conhecer o seu cantinho e amei. Parabéns!
    Já estou seguindo seu blog e te convido a conhecer o meu e seguir também, se quiser, viu? Seja muito bem-vinda!
    Um abraço e feliz final de semana.

    Isabel Ramalho

    http://baudaarteira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czajniczek bardzo ładny,też choruję na taki ,tylko w innym kolorze(zieleń z brązem).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się że znowu spotkałyśmy się fajnie.Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sobie kupiłaś czajniczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest prześliczny...gdzie można kupić takie cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorgia sprawdzę jutro i napiszę. Zamówiłam oczywiście przez internet:)) Jestem bardzo zadowolona:))

      Usuń
  18. To ja akurat stawiam raczej na tradycyjne czajniki. Bardzo spodobały mi się te firmy https://www.oleole.pl/czajniki,_Bosch.bhtml z racji tego, że mają fajne funkcje, dobrą cenę i świetny wygląd, a to zdecydowanie cechy, które przekonują mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  19. 39 year old Nuclear Power Engineer Travus Cater, hailing from MacGregor enjoys watching movies like The Derby Stallion and Rock climbing. Took a trip to Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz and drives a Sebring. Podobne strony

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń