MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lutego 2013

Szydełkowa taśma na słoik

Lubicie ozdabiać różne przedmioty codziennego użytku? Ja, słoik po ogórkach kiszonych wykorzystałam do przechowywania orzechów i aby nie był taki nudny ozdobiłam go taśmą, którą zrobiłam na szydełku:)


na konewce z suszonymi hortensjami zawiązałam taśmę,którą kiedyś zrobiłam:
 a to moja mała kolekcja naczyń glinianych (te dwa jaśniejsze to pamiątka po babci)
 woreczek,który niedawno zakupiłam, ozdobił drzwiczki do szafki:

Miłej soboty i niedzieli:) U mnie dzisiaj od rana jest ciepło i jakoś tak wiosennie się zrobiło:)

40 komentarzy:

  1. I dzięki szydełkowym taśmom, od razu wszystko wygląda ładniej :) a taki gliniany dzbanuszek też posiadam, widziałam w cepelii i nie mogłam się oprzeć (zresztą to już drugi, bo pierwszy stłukłam :( )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie gliniane naczynia, chociaż przestałam je namiętnie kupować bo zagraciłabym cały dom:) Część musiałam pochować...czekają na lepsze czasy:)

      Usuń
  2. Kasiu bardzo fajny pomysl na ozdabianie domku. U mnie troszke sie pokickało w zyciu i zaczynam wszystko od nowa a także zmiany w moim mieszkaniu. Kiedys pokaże. :)) Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam Dorotko na zdjęcia jak ozdobiłaś swoje mieszkanie. Te pastelowe osłonki na kubki, które zrobiłaś są piękną ozdobą Twojej kuchni!!!

      Usuń
  3. Słoik + zawartość + taśma w serduszka + serwetka pod słoikiem = piękny zestaw wszystkiego co lubię :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały klimacik wprowadzasz dzieki tym szydelkowym pracom...serduszkowa tasiemka sliczna!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka taśma może całkowicie odmienić nawet tak banalny pojemnik jakim jest słoik:)

      Usuń
  5. Kasiu! niezwykle pomysłowa z Ciebie kobietka:)))
    Wszystko takie śliczne!,że i ja będę łaskawiej patrzyła na słoiki:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oi Kasia. Que lindos trabalhos de crochet. Parabéns!
    Cada objeto lindo você tem na sua casa. Gosto muito de objetos rústicos.
    Lindo aquele moedor de temperos ou será de café?
    Tudo muito belo. Amei!
    Beijo, tenha um lindo final de semana.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten młynek Isabel kiedyś służył do mielenia kawy a obecnie do mielenia pieprzu:))

      Usuń
  7. Same piękności.Taśma szydełkowa urocza taka Walentynkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny woreczek :) i ta taśma ozdobna na słoik super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woreczek kupiłam u pewnej Pani,która jest mistrzynią frywolitki i do tego jeszcze tak pięknie haftuje:))))

      Usuń
  9. U nas za to śnieg, a właściwie brzydka breja i błoto, nieprzyjemnie :-(
    Miło jest wtedy popatrzeć na te cuda:-)) Ja również staram się ozdabiać słoiki w podobny sposób (z mniejszym lub wieększym powodzeniem ;-))
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie słoiki sama nie wiem dlaczego, troche je zawsze odmienię i słuzą jako lampion lub do przechowywania różnych rzeczy:)

      Usuń
  10. Świetna taśma. Pięknie zdobi słoiczek i jest pięknie wykonana. Myślę, że koroneczki też piękne robisz, albo będziesz robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koroneczki też robie Aniu ale bo ja wiem czy sa piekne?

      Usuń
  11. No proszę jak pięknie się prezentują :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki zwykły słoik a tak pięknie teraz wygląda . Super . Jaka kolekcja dzbanków , wow. Bardzo ładny kolor mebli ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy!
    Wspaniały pomysł na ozdabianie mieszkania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. OI KASIA,LINDAS ARTES AMIGA,QUE BOM VOCÊ TEM UMA LEMBRANÇA DA VOVÓ,GOSTO DE VALORIZAR OBJETOS ANTIGOS DE PESSOAS QUERIDAS.BOM DOMINGO.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak patrzę na te cuda to mam ochotę zabrać się za szydełko

    OdpowiedzUsuń
  16. potrafisz sama to zrobic? że ja tez nie mam żadnych zdolnosci, bardzo bym chciała umiec szyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie szydełkuję, na szycie nie starcza mi czasu:))

      Usuń
  17. Super wygląda taśma:) Gliniane dzbanki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oi Kasia ,adorei seu blog é lindo seus croches ,vou voltar mais vezes,bjs

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, na razie ze względów finansowych i przez zapasy...nie będę nic zamawiała. Jeśli bardzo zależy Ci na tych odżywkach oraz masce do włosów, nie ma sprawy, zamówię Ci zarówno drożdżową jak i Marion, odbiorę w firmie, albo po prostu zamówię na Twoje dane

    OdpowiedzUsuń
  20. Amei conhecer seu blog obrigado pelo comentario
    saudações do brasil

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, jak się masz?
    Życzę dobrego tydzień dla ciebie.


    Audeni
    São Paulo, Brazil

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pomysły, takie inspirujące ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w ogóle uwielbiam szydełkowe robótki, ale te użyteczne, głównie zazdrostki, serwetki i takie właśnie wykorzystane jak u Ciebie. Problem w tym, że nie potrafię robić na szydełku.Glinianki też namiętnie zbieram i mam sporą kolekcję, która wiosną ląduje na tarasie w ogrodzie. Idę po kawkę i zabiera się za zapoznanie z Twoim blogiem , bo jest ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie ozdobiłaś słoik i konewkę!!! Woreczek jest śliczny!!! Takie ozdoby dodają pomieszczeniu przytulnego, swojskiego klimatu!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczna ozdobke zrobilas. Podziwiam! Moja siostra dobra jest w szydelku ale ja hummmm chyba mam alergie ha ha ha
    Pozdrawiam cieplutko Iwona

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna ta tasiemka na słoik-ja również jestem fanką dekorowania wszystkiego a słoiki są nieodłączną częścią moich dekoracji,bardzo mi się podoba,zapraszam również na mojego bloga
    k-deko.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie i już dodaję twój blog do obserwowanych ,na pewno będę tu częstym gościem

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko takie dopieszczone ajjj :) lubię tu wchodzić i to oglądać takie niby nic a jakie przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń