MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 lutego 2013

Drewniane serduszko

Witam na moim blogu nowych obserwatorów, cieszę się bardzo bo zbliżamy się do setki:) Ostatnio mało szydełkuję ale za to zrobiłam kilka serduszek techniką decupage. Mam nadzieję,że już w przyszłym tygodniu będę miała trochę więcej czasu i wreszcie zabiorę się za szydełko. W planach mam wykonanie dwóch kolejnych taśm na moje lampy oraz 4 zazdrosek do mojej kuchni. Wybranie wzoru to dla mnie prawdziwa męczarnia bo trudno mi się na cokolwiek zdecydować. Jest tyle pięknych wzorów jednak nie wszystko potrafię wykonać (problem tkwi w dobieraniu kratek na końcu rzędu). Muszę się jeszcze sporo nauczyć:))
A oto moje serduszka:





 I jeszcze skrzyneczka i serduszka, które zrobiła moja córka na Dzień Babci i dziadka:

Spokojnego i radosnego tygodnia Wam życzę. Niedługo fotorelacja z remontu mojej łazienki.

27 komentarzy:

  1. serduszko przesliczne...takie wiosenne!
    trzymam kciuki za szydelkowanie...czlowiek uczy sie cale zycie...jestem pewna ze ci sie uda:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuj e Kasiu, że zdolna dekupażystka nam rośnie :)
    Niecierpliwie czekam na Twoje nowe taśmy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. znów jakaś nowość serduszkowa :)
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszko! Ależ mnie kusi nauczenie się tej techniki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne,radosne serduszko podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace. Bardzo fajnie, że i córka się zainteresowała decoupage. Teraz możecie razem działać. W towarzystwie jakoś milej się dekupażuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Córunia idzie w ślady mamusi:)))Fajnie ozdobione serduszka i skrzyneczka:))))Pachnie wiosną u Ciebie:)))Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. São lindos e muito românticos...adorei! Belo trabalho amiga!
    Bom final de semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace :)
    Też mam problem z tym dobieraniem słupków - nie lubię tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:) ale musze w końcu to załapać:)

      Usuń
  10. Oi Kasia, que lindos corações. Muito romântico. Também gosto de decorar a minha casa com corações.
    Beijos. Feliz final de semana.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci wychodzi! Brawo!
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyszły te serca i pudełko. Czy to coś trudnego, gdzie mogę znaleźć sposób jego robienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie w przyszłym tygodniu zamieścic na blogu sposób wykonania takiego serca. To dziecinnie proste:)Sama sie przekonasz:)

      Usuń
  13. Bardzo wesołe te serduszka...aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Kasiu! Sliczne i wesołe te serduszka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, same śliczności... :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace, obie jesteście utalentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze są te serduszka! Twoja córka jest bardzo zdolna, wiadomo po kim odziedziczyła talent ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  19. I Twoje i córki prace są prześliczne!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna delikatność całej rodzinki :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. OI KÁSIA,AMEI OS CORAÇÕES,SÃO DE MADEIRA?PARABÉNS PELA CRIATIVIDADE AMIGA.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  22. .


    Será que roubaram, mesmo,
    o carro dele ou foi caô?

    Saibam mais no meu Blog.

    Beijos,

    silvioafonso







    .

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Corações sempre são bem-vindos...
    Parabéns, esses de madeira ficaram muito lindos, e a decupagem perfeita!

    E agradeço pela visita..

    bjs

    OdpowiedzUsuń