MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 lutego 2013

Drewniane serduszko

Witam na moim blogu nowych obserwatorów, cieszę się bardzo bo zbliżamy się do setki:) Ostatnio mało szydełkuję ale za to zrobiłam kilka serduszek techniką decupage. Mam nadzieję,że już w przyszłym tygodniu będę miała trochę więcej czasu i wreszcie zabiorę się za szydełko. W planach mam wykonanie dwóch kolejnych taśm na moje lampy oraz 4 zazdrosek do mojej kuchni. Wybranie wzoru to dla mnie prawdziwa męczarnia bo trudno mi się na cokolwiek zdecydować. Jest tyle pięknych wzorów jednak nie wszystko potrafię wykonać (problem tkwi w dobieraniu kratek na końcu rzędu). Muszę się jeszcze sporo nauczyć:))
A oto moje serduszka:





 I jeszcze skrzyneczka i serduszka, które zrobiła moja córka na Dzień Babci i dziadka:

Spokojnego i radosnego tygodnia Wam życzę. Niedługo fotorelacja z remontu mojej łazienki.