MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 lutego 2013

Serducho...

W czwartek dostałam piękne serduszko zrobione na szydełku ale niestety w piątek wzięłam je do pracy i już z nim nie wróciłam (tak bardzo spodobało się mojej koleżance). Po zakupieniu plastykowej formy postanowiłam sobie zrobić podobne. Nie jest może tak pięknie zrobione jednak i tak mi się podoba. Szkoda,że nie zrobiłam zdjęcia pierwowzoru bo było zrobione perfekcyjnie (moje jest trochę poszarpane, ale musicie mi wybaczyć bo to moje pierwsze). Uwielbiam upiększać dom takimi gadżetami-mogą go ozdabiać przez cały rok:))

 Miłej niedzieli:))

29 komentarzy:

  1. Kasiu! jestem zachwycona tym serduszkiem,co tam pierwowzór:)
    Pozdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie poszarpane! Jest przepiękne, w sam raz na Walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu serduszko jest przepiękne :O
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serducho pełen radości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :-)
    Cudne serduszko :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszko i bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękne , podoba mi się wykorzystanie tej plastikowej formy...super Kasiu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne serducho! - bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi Kasia. Que lindo trabalho em crochet! Parabéns!
    Uma perfeição! Amei!
    Beijos. Tenha um lindo domingo.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci wyszło to serduszko, nie narzekaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lindo coração amiga...adorei!
    Tenha um ótimo domingo!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serducho!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Serduszko jest ślicznie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo słodkie to serduszko,jak dla mnie to bez zarzutu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne serduszko!
    Kochana schemat zajączka już wystawiłam na blogu, serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Olá!!! Tudo bem???
    Vim aqui retribuir a sua visita no meu cantinho!!!
    Fico feliz por você me seguir!!!
    Venha sempre!!!>>> Passe lá e pegue um selinho de agradecimento!


    Com carinho e beijinhux, Marie.


    http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne serduszko !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, gdzie tam poszarpane;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne jest i jak najbardziej idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcale się nie dziwię, że nie wróciło ;-). Piękne jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. OI KASIA,SEUS CORAÇÕES DE CROCHÊ SÃO SEMPRE BONITOS,PARABÉNS.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  24. też bym Ci nie oddała jak bym go zobaczyła na żywo ;) hehe
    a tak serio to bardzo ładne, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne serduszka [szydełkowe urocze], ale szydełkiem sobie zrobię, a to pomalowane niestety nie, a jest prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń