MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 maja 2013

Wiosennie...

Dzisiaj mamy za oknem typowo wiosenną pogodę trochę pada, trochę nie pada ale jest ciepło i przyjemnie (osobiście uwielbiam taką pogodę:)) Zdziwiłam się jak wyszłam na spacer bo bzy rozkwitły, trawa urosła no i wszędzie kwitną mlecze:) Miło tak pospacerować wśród tak bujnej zieleni.
Dzisiejszym relaksem dla mnie było zrobienie dwóch serc metodą decupage a w sobotę zrobiłam kilka małych podkładek i większą serwetkę do kompletu. Bardzo lubię ten wzór (miałam już wcześniej zrobioną taką białą serwetkę) i mam zamiar dorobić jeszcze kilka podkładek.
 Miłego tygodnia:) Witam na moim blogu nowe obserwatorki:))


39 komentarzy:

  1. witaj Kasiu :). Bardzo sympatyczny blog, podoba mi sie tu. Serwetki śliczne!!
    Pozdrawiam gorąco. Niebawem wrócę,by oglądać kolejne dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jak wpadłam, to zostałam tak długo, aż dotarłam do pierwszego posta. Zdązyłam wypić kawkę, zabrać wszystkie wzory szydełkowe, oszaleć na punkcie czapeczek na słoiki i serwetek.Pozachwycałam się firankami, taśmami szydełkowymi i bardzo polubiłam to miejsce. Jak kiedyś będziesz miała czas, to poproszę o wzory na czpeczki dla bardzo początkujących. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że ci sie u mnie podoba:) Jutro z pracy wyślę ci wzór na czapeczke szydełkową a tak naprawdę to możesz wykorzystać każdy wzór na małą serwetkę:))

      Usuń
  3. Szydełkowe serwetki są bardzo ładne. Fajnie, że na dobre wkręciłaś się w decoupage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wkręciłam się, wkręciłam i przestac nie mogę:))

      Usuń
  4. Ja , Kasiu - jak zawsze jestem pelna podziwu dla Twoich prac... piekne serwetki i serduszka!!! Masz pomysl na swoja tworczosc, robisz trudne i piekne rzeczy!!!
    Pozdrawiam Cie cieplutko i majowo
    ania
    u nas dzisiaj Dzien Matki- wiec ja swietuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serwetki , serduszka również,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudne prace. Te serwetki wyszły ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i sporo prac wykonałaś, aż zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Seu trabalho com crochê é muito lindo, e os corações...um encanto,adorei!!!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  9. OLÁ KASIA,O SEUS CORAÇÕES FICAR MUITO MAIS BONITOS DO QUE OS MEUS VIU MINHA QUERIDA.EU AMAR OS CROCHÊS.HOJE AQUI NO BRASIL DIA DAS MÃES.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  10. sLICZNE TE SERWETECZKI - tY JUZ CHYBA DZIERGASZ NON STOP :)) Do tego jeszcze takie piekne serca :) PozdrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tam non stop...ale jak się dorwę do szydełka to wtedy nie mogę przestać:))

      Usuń
  11. Prześliczne serweteczki! Serduszka przecudne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale narobiłaś tych serwetek - śliczne prace:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się serduszka. Serwetki są również piękne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Olá Kasia!!!!Tudo bem?
    É verdadeira a união e mais perfeita é a do Amor e da oração!
    Bj Marie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serweteczki oczywiście prześliczne i serce nawet z moim ulubionym motywem różanym. Moje oko dopatrzyło się też oczywiście pięknej łososiowej serwety siatkowej ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku kiedy Ty masz na to czas kochana, przecież to tyle roboty ;) cudowne serwetki, serduszka i te bzy na górze , super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwetki pięęęęękne:)odgapiłam ten wzór:)Zachwycające serca:)))))Pozdrowionka serdeczne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oi Kasia. Que lindos trabalhos em crochê! Parabéns! Minha mãe fez uma colcha de cama só com estes círculos (aplicações) ficou linda!!!
    Parabéns pelos corações em decoupage! Ficaram maravilhosos!
    Beijos. Feliz semana para você.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne serwetki i serduszka, a bez aż mi zapachniał:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne serweteczki a serduszka bardzo urocze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ta Twoja serwetka - dziękuję za wzór !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe serwetki, delikatne takie;) ze wzoru chętnie skorzystam, dziękuję;)
    Serduszka równie zachwycające...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne serwetki! Dziękuję za wzór :) Serduszka są urocze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Vim conhecer o seu cantimho....tdo mto lindo por ak....
    parabens...passa la na casa pink
    beijos...

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne serwetki :) fajnie,że udostępniasz wzór. Serduszka urocze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oi Kasia,
    Lindas estas toalhas de crochê!!!Bjos

    OdpowiedzUsuń
  27. Lindos guardanapos. A primavera é a estação da felicidade.
    Tenha uma ótima semana.

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie i wiosennie :) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ale piękne te serweteczki. No i oczywiście kopiuję wzorek, bo sa prześliczne. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Serduszka tak urocze!!! A serwetki piękne i bardzo dopieszczone!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana,tak pięknie szydełkujesz,że szkoda czasu na decoupage! Zachwycam sie firaneczkami - boskie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami muszę zająć się czymś innym niż szydełko:))

      Usuń
  32. Piękne serwetki!!! Dzięki za schematy, ponieważ już umiem je czytać to może skorzystam z tych Twoich:) Serducha bardzo mi się podobają!
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń