MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 maja 2013

Kołnierzyk

Chciałam Wam dzisiaj pokazać kołnierzyk jaki udało mi się zrobić. Jestem z niego bardzo zadowolona bo to moja pierwsza robótka tego rodzaju.  Przyznaję,że trochę się bałam czy mi się skręci w kółko bo robiłam właściwie bez schematu tzn. pewne rzeczy wzięłam ze schematu a pewne dorobiłam sama.

W sieci znajdziecie bardzo dużo wzorów na kołnierzyki szydełkowe więc można znaleźć wzór odpowiedni dla siebie. Ja osobiście nie lubię nosić takich ozdób ale u kogoś bardzo mi się one podobają.










 U mnie jak zwykle w wazonie pełno kwiatów. Tym razem zerwane z drzewa( nie wiem jakiego) i pięknie kwitnących krzewów:) a na deser sernik na zimno bez cukru wg przepisu, który znajdziecie TU





28 komentarzy:

  1. Piękny kołnierzyk, ja jeszcze nie mam żadnego na swoim koncie. Serniczek wygląda bardzo apetycznie na szczęscie mój mąż bierze się właśnie za pieczenie małego conieco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołnierzyk wyszedł Ci świetnie. Sernic zachęca do jedzenia wyglądem. Kwiatki, które masz w wazonie to czeremcha amerykańska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kołnierzyk wykonany genialnie :) brawa Kasiu dla Ciebie - jesteś mistrzynią w tym co robisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu kołnierzyk piękny ale serniczek z truskawkami - mniam.... tylko tak bez cukru???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast cukru możesz dodać ksylitol:) smakuje tak samo jak cukier:)

      Usuń
  5. Oi Kasia,
    Lindo colar!!!!Obrigada por compartilhar os padrões..Bjs

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kołnierzyk. Fajnie, że wzory umieszczasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna perelka-sliczny i romantyczny dodatek dla romantycznej dziewczyny...
    a serniczek, nie powiem Nie i chyba zrobie taki wlasnie lekki i smaczny!!!!!!!!!!!
    Buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołnierzyk piękny.Serniczek bardzo apetyczny uwielbiam ten sernik.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny kołnierzyk! Podziwiam, ja nie umiem szydełkować chociaż strasznie mi się podoba:) Truskawki w serniku-mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. och serniczkiem sie poczestuje:-))
    kolnierzyk sliczny, nigdy nie robilam i z pewnoscia mialabym podobne obawy ale Tobie wyszedl wspaniale!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest :) swego czasu bardzo chciałam zrobić i mieć taki, ale czasu brakło. Joasia z Mixu Robótkowego mnie wtedy uratowała :) może i ja kiedyś zrobię jakiś dla kogoś? :) a Twój naprawdę piękny i kwiaty piękne i sernik pysznie wyglądający :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu pięknie wyszedł ten kołnierzyk gratuluję !!!
    Serniczek apetyczny przepisuję przepis zwłaszcza że bez cukru .
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierzyk wygląda bardzo efektownie. A sernik smakowicie ;-) Fajnie, że zamieściłam schematy,może zbiorę się na odwagę i drugi raz podejdę do tematu kołnierzyków...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten kołnierzyk zrobiłaś, teraz czekam na stylizacje z jego udziałem na Tobie. A ten sernik... mniammmmm , pychota . Ja teraz mam okres na muffiny z truskawkami i piekę codziennie po 20 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oi Kasia. Que gola linda! Parabéns pelo maravilhoso trabalho! Amei!!!!
    Você sempre nos presenteando com lindas preciosidades em crochê.
    Beijos. Feliz semana, querida.


    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Popatrzyłam na śliczny kołnierzyk aż dojechałam do pyszności!!!Muszę sobie koniecznie jutro zrobić jakąś galaretkę:)))Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  17. Kołnierzyk super!!! Pięknie go zrobiłaś, w ogóle pięknie robisz na szydełku...no właśnie jak powinno być, żeby było prawidłowo, po polsku...robione na szydełku czy robione szydełkiem:)))
    Serniczka to ja bym zjadła, oj zjadła:) ja taki łasuch jestem:)))
    Pozdrawiam i spokojnej nocy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Olá Kasia,lindo colarinho,amei a delicadeza desse crochê!!!
    Obrigada pela visita carinhosa!
    Doce abraço Marie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kołnierzyk prześliczny! Serniczek mniam....bardzo apetyczny! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam! Moja mama też robi na szydełku, ale ja chyba się nigdy nie nauczę, nie mam takich zdolności. :D

    Ps. Zapraszam na konkurs, do wygrania ozdoba do domu, może Ci się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy, szydełkowanie wcale nie jest trudne:))

      Usuń
  21. Ja też nie przepadam za takimi kołnierzykami, ale widzę że ostatnio są modne, a Twój wyszedł śliczny. Nie tylko skręca w kółko, ale wyszedł Ci bardzo dokładny, wszystko takie równe. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma zielonego pojecia jak Ty to zrobiłas , ale jest piekne :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kołnierzyk piękny Kasiu:)Poczęstowałam się schemacikami:))Pozdrowionka i lecę dalej !Ale mi narobiłaś smaka tym serniczkiem:D Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolnierzyk fajny :) teza sama zrobilam calkiem neidawno jeden i czek ana swoje pojawienie sie w blogu. Kwiaty w wazonie, to o ile sie nie myle czeremcha.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kołnierzyk:) Dzięki za schematy, co niektóre od razu zapisałam. Serniczek wygląda pysznie, pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń