MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 maja 2013

Zielone Światki już za nami

Wczoraj obchodziliśmy Zielone Świątki czyli Niedzielę Zesłania Ducha Świętego. To ważne święto w roku liturgicznym upamiętnia zstąpienie Ducha Świętego na apostołów, co uznawane jest za symboliczny początek Kościoła. Od kilku lat jest to również dzień ustawowo wolny od pracy, co wiąże się z zakazem handlu – wszystkie galerie handlowe i hipermarkety są więc tego dnia nieczynne o czym ja oczywiście zapomniałam :)
Dom wystroiłam świeżo zerwanymi kwiatami i zaraz zrobiło się przytulniej:) nawet łazienki nie ominęłam. W ubiegłym tygodniu udało mi sie zrobić niewielką serwetkę w kolorze łososiowym i na nic więcej nie starczyło mi czasu:

 


Życzę Wam spokojnego tygodnia, mój będzie bardzo zabiegany (jak zwykle) i byle do piątku:))