MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 maja 2013

Zielone Światki już za nami

Wczoraj obchodziliśmy Zielone Świątki czyli Niedzielę Zesłania Ducha Świętego. To ważne święto w roku liturgicznym upamiętnia zstąpienie Ducha Świętego na apostołów, co uznawane jest za symboliczny początek Kościoła. Od kilku lat jest to również dzień ustawowo wolny od pracy, co wiąże się z zakazem handlu – wszystkie galerie handlowe i hipermarkety są więc tego dnia nieczynne o czym ja oczywiście zapomniałam :)
Dom wystroiłam świeżo zerwanymi kwiatami i zaraz zrobiło się przytulniej:) nawet łazienki nie ominęłam. W ubiegłym tygodniu udało mi sie zrobić niewielką serwetkę w kolorze łososiowym i na nic więcej nie starczyło mi czasu:

 


Życzę Wam spokojnego tygodnia, mój będzie bardzo zabiegany (jak zwykle) i byle do piątku:))


33 komentarze:

  1. Zielone świątki tatarak w kątki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie ukwiecone...wiosna w domu w pelnej krasie:-)
    jak dla mnie w kazda niedziele powinien byc zakaz handlu, wtedy ludzie moze zamiast na spacer po supermarkecie dzieci by do parku zabierali...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Justyna. W końcu ludzie,którzy pracują w marketach tez maja prawo spędzić ten dzień w inny sposób. Jednak z drugiej strony ja sama czasami dopiero w weekend mam czas zrobić porządne zakupy. Staram się jednak aby była to sobota:)

      Usuń
  3. A toalha de crochê e as flores...tudo muito lindo!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi Kasia. Obrigada pela visita ao meu Blog. Seja sempre bem-vinda.
    Amei a toalhinha de crochê. Ficou linda muito delicada e combinou perfeitamente com as flores.
    Beijo. Feliz semana para você.

    baudaarteira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Olá! Tudo bem??
    Vim retribuir a sua visita no meu cantinho!
    Belas imagens inspiradoras!!!
    Volte sempre!!!>>>Passe lá e pegue um selinho de agradecimento!

    Doce abraço e beijinhuxxx, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) ostatnio bardzo podobają mi się takie delikatne kolory :) a, i śliczny ten stolik (lub szafeczka) na 4 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szafeczka to stary stolik rtv, który miał byc spalony ale postanowiłam go przemalować i tak oto powstał nowy stolik do przedpokoju:)

      Usuń
  7. U nas Zielone Swiatki to dwa dni ND i PN, ... a kazda niedziela jest w 99% dniem wolnym od handlu z wyjatkiem sklepikow na stacjach benzynowych i pchlich targow... jest lepiej o niebo i spokojniej, Ludzie zatrudneni w handlu maja swoj czas na odpoczynek, a inni czas na zakupy maja do soboty i nikt nie narzeka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam cieplutko z Burscheidu
    ania

    OdpowiedzUsuń
  8. a i zapomialam, serwetulka urocza :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieleń uspokaja :) także życzę ci spokojnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu piękna jest ta serwetka w pastelowym łososiowym kolorze.
    Aranżacje kwiatkowe urocze.Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedziela zawsze powinna być wolna dla wszystkich.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serweteczka :) Domek cudnie przyozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serwetka, bardzo lubię tak ukwiecony dom :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna serwetka. Dom w kwiatach z całą pewnością pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiaty, ja oczywiście również zapomniałam o pozamykanych sklepach:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna serwetka, śliczne kwiaty...aaach... :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serwetka,uwielbiam konwalie i ich zapach,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna serwetka, kwiaty piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale musiało pachnieć u Ciebie, ach...:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne kwiaty i konwalie aż pachną !

    OdpowiedzUsuń
  21. Oi Kasia,

    Flores são sempre bem vindas , alegra o ambiente.
    Lindo guardanapo de crochê.Bjos

    OdpowiedzUsuń
  22. dom przybrany kwiatami :) to lubię:)
    a serwetka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej!!! zapraszam do mnie ...do zabawy!!!!!!!!!
    ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj! Te konwalie!!! Serwetka jest śliczna!!! Ja też uważam , że supermarkety powinny być w niedziele zamknięte:))) Ten dzień ma być dla rodziny:))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  25. Olá Kasia querida,obrigada pelo visita e comentário carinhoso!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  26. OI AMIGA,REALMENTE O DIA DE PENTECOST,SER MUITO IMPORTANTE,AS FLORES ESTÃO BONITAS.EU GOSTAR MUITO DO CORAÇÃO DE SUA PAGINA DE CIMA,ATÉ AMANHÃ.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  27. ale u Ciebie pięknie i pachnąco- te białe kwiaty są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kwiatki i serwetka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza serwetka! Bardzo spodobał mi się Twój blog,pozwól że się rozgoszczę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń