MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Podkładki i czapeczki szydełkowe

W związku z tym,że ogarnął mnie szał robienia szydełkowych czapeczek na słoiki chciałam Wam pokazać co zrobiłam w ostatnim tygodniu. Jeden wzór dostałam od Dorotki a pozostałe wymyślałam na bieżąco podczas robienia czapeczek. Kilka czapeczek zostało podarowanych a w te, które pozostały ubrałam moje słoiki z dżemem wiśniowym:))
Tak naprawdę wystarczy poszukać sobie wzorów na małe serwetki-podkładki, przez które można przeciągnąć sznureczek i to wszystko. Ja niestety nic właściwego nei mogłam znaleźć i w związku z tym improwizowałam:))











25 komentarzy:

  1. Świetne są;) bardzo ciekawe wzory, ja też jakis czas temu robiłam...masz racje czysta improwizacja;) gorzej jak ktoś poprosi o wzór takiej improwizowanej;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają słoiczki ubrane w Twoje czapeczki:) Takie to można trzymać na wierzchu a nie w piwnicy:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi Marlenka, żeby troszkę kuchnię konfiturami przyozdobić:))

      Usuń
  3. śliczne są te czapeczki ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ale Ci slicznosci powychodziły. Wysyp czapeczek szydełkowych jak grzybów po deszczu. Juz widzę wiele chętnych na nie twoich znajomych. :)) Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinowałam jak mogłam bo Tobie Dorotka pozazdrościłam:))) ale musisz sama przyznać,że konfitury na półce zaraz inaczej wyglądają w takich czapeczkach:)))

      Usuń
  5. Bardzo elegancko prezentują się słoiczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknotki czapeczki!!!!pozdrowionka:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają słoiczki w czapeczkach w koszyczku. Pewnie każdy byłby zafascynowany takim koszyczkiem, gdyby przypadkiem znalazł go pod drzwiami. Jak z bajki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też bardzo podobają się te czapeczki.Nastąpił niesamowity wysyp czapeczek oraz konfiturek w słoiczkach.Naprawdę wyglądają bardzo dekoracyjnie.Życzę dalszych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają słoiki ubrane w te czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądają te czapeczki na słoiczkach.Muszę się zmobilizować i też zrobić kilka.Dobry pomysł na mały prezent. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają!!!
    Oj, narobiłaś mi apetytu na pstrąga...
    Ściskam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. czapeczki fajowe :) ładne to nawet wyglada
    ja szydełkować nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donna naucz sie szydełkowac to naprawdę jest proste!!!

      Usuń
  13. Śliczne są Twoje czapeczki !!! A jak musi smakować z Takich słoiczków!!! A storczyków się nie bój są bardzo, bardzo łatwe w uprawie:))) Wystarczy co drugi dzień wlać do doniczki 2 łyżki wody ale zawsze odstanej.Tylko nie wolno ich przelewać, wolą mniej wody niż za dużo :)))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, zazdroszcze Ci tych czapeczek na sloiczkach, przepieknie sie prezentuja przetwory w sloiczkach tak ozdobionych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie to wygląda jak ktoś ma w domu spiżarnie no ja niestety mam piwnice i szkoda by mi było takich czapeczek bo w pinicy stoi piec od centralnego wiec po tyg wyglądały by starsznie alle twoja sa naprawde piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale u Ciebie ładnie:) a te słoiczki w czapeczkach super, ale tak jak Wiola mam piwnicę i to w bloku i szkoda by ich było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiki ubrane w czapeczki pięknie wyglądają na półce w kuchni, są prawdziwą ozdobą, spróbujcie:))

      Usuń
  17. Kasiu rozkręcasz się na całego. Twoje czapeczki są piękne. Wiesz zazdroszczę Ci takich, muszę i ja tak przyozdobić słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nic nie robię na szydełku tylko te czapeczki bo wszyscy chcą je mieć. Miło Cie znowu widzieć u mnie:))

      Usuń
  18. Bardzo ładnie prezentują się czapeczki na słoiczkach w koszu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń