MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 kwietnia 2012

Ostatnio upolowane

Dzisiaj chciałam Wam pokazać rzeczy, które ostatnio udało mi się zdobyć, aby ozdobić trochę mieszkanie.  Przede wszystkim moje ulubione szydełkowe powłoczki na poduszki zdobyte na     "Pchlim targu";                                                                                                                                             





Zazdroska, którą zamiast w oknie powiesiłam na łazienkowych drzwiach:))


Bardzo długo szukałam tej szafki (seria Leksvik IKEA) aż wreszcie na tablica.pl udało mi się ją wypatrzyć i zakupić (w dodatku była nowa):



Z tej samej serii podłużna szafka, którą postanowiłam postawić między oknami w kuchni:

A to już poobiednia drzemka mojego psiaka.......dobranoc.  Mam nadzieję,że jutro będę miała trochę czasu i zrobię chociaż jedną serwetkę :))

7 komentarzy:

  1. hihii,,psiak ma swietną pozycje do spania)))-fajniusia ta szafka:))
    WEJDŹ-W PROJEKT-USTAWIENIA-KOMENTARZE-POKAZAĆ WERYFIKACJĘ-NIE-ZAPISZ PLISSSSSSSSSSSSS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edii przyjmuje takie pozycje do spania,że boki mozna zrywać ze smiechu. Dzięki za podpowiedź-wyłączyłam weryfikację obrazkową, mam nadzieję,że to działa:)

      Usuń
  2. Kasiu ale pieknie prezentuja sie poszeweczki.....wogóle masz ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pierwszym planie są te pierwsze poszewki od Ciebie. Te nowe pokażę w innym poscie bo zabrakło mi poduszek i muszę dokupić.

      Usuń
  3. Poszewki sliczne, a szafeczka i mi by sie ladnie wpasowala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj szafki na tablica.pl lub allegro.pl co jakiś czas się pojawiają. Ja moją kupiłam naprawdę okazyjnie za 250 zł, na allegro była za 490 zł

      Usuń