MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 kwietnia 2012

Wszystko budzi się do życia

Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka zdjęć zrobionych u ubiegły weekend min.zaczynające kwitnąć magnolie i budzące się do życia drzewa:





 W leśniczówce niedaleko naszego miasta mieszkają przesliczne ptaki: sowy i papugi:





 A poza tym cały czas męczę się z jedną serwetką, może uda mi się  skończyć ją w tym tygodniu (coś ostatnio krucho u mnie z czasem).
Witam na moim blogu nowe osoby i dziekuję za komentarze. Zaglądajcie:))

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę czasu na łonie natury!!!
    A na serwetkę przyjdzie czas, niektóre rzeczy muszą swoje odczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem ale męczy mnie strasznie jak nie mogę czegoś skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna okolica!Zazdroszcze!:)Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń