MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 czerwca 2012

Pstrąg bez panierki

Witam wszystkich bardzo serdecznie w dość słoneczny piątek. A oto moja propozycja na szybki, piątkowy obiad: pstrąg z warzywami.
Składniki:
średniej wielkości wypatroszony pstrąg
oliwa z oliwek
sól,pieprz, rozmaryn
brokuły
marchewka lub inne warzywa wg uznania.
Rozgrzaną patelnię teflonową lub ceramiczną wysmarowac oliwą , włożyć doprawionego pstrąga i przykryć. Smażyć z obu stron aż będzie miękki. W trakcie smażenia można dolac troche oliwy. Możemy też pstraga upiec w piekarniku, wówczas pod koniec pieczenia posmarować go masłem czosnkowym. Brokuły lekko obgotować w osolonej wodzie, marchewkę przysmażyć na oliwie razem z pstragiem.
Smacznego:))))))


15 komentarzy:

  1. Ależ pysznie, uwielbiam takie rybki...zwykle z mężaem jeżdzimy nad pobliski zalew, ale myslę, że zrobiona samemu będzie smaczniejsza i taNsza przede wszystkim;)))
    Dziękuję za przepisik;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pstrąga tęczowego!!!!
    Ja robię w folii aluminiowej w piekarniku, daję masełko, czosnek i masę ziół.

    Ale na patelni nie próbowałam!!

    Mam jakąś rybkę zamrożoną, no ale dziś to tylko na zupę mnie stać.

    Dzięki za pomysł, na pewno skorzystam!!
    Ah!!! Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny spróbujcie pstraga bez folii z piekarnika jest zupełnie inny niż z folii. We folii jest bardziej ugotowany a bez ma przypieczona skórkę...pycha:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ost 5 minut odsłaniam, to się troszkę przypieka. Spróbuję a jak!!

      Usuń
  4. pstrąga to bym z chęcią skosztowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pstrągi są pyszne!!!!ale się głodna zrobiłam:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię rybki :) a te warzywa no pyszności i samo zdrowie :)
    olejku jeszcze nie próbowałam, dam znać za jakis czas jak się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis dałaś na pstrąga !!! Wygląda apetycznie i zachęcająco!!! Muszę spróbować bo rybki uwielbiam :))))Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo apetycznie... i zdrowo;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. .(?).☼(▒)(▒))  Serdecznie
    ..(▒)(▒)۰̮̑●̮̑۰(▒) pozdrawiam!
    (▒)۰̮̑●̮̑۰(▒)(▒) Życzę dnia
    ..(▒)(▒)) pełnego radości
    ╔║═╗║ i pogodnych myśli..
    ║╚═║╝

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za odwiedziny i dałam do obserwacji blog też ciekawy blog.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :)
    Pstrąg wygląda pysznie. Jeszcze nie jadłam takiej ryby ale jak wpadnie mi w ręce to wykorzystam Twój sposób przyrządzania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio poczynilam postepy poniewaz przygotowalam pierwszy raz lososia. Czas na pstraga. Musze sie odwazyc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam...aż zgłodniałam...a tu jeszcze do 16stej w pracy

    OdpowiedzUsuń