MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 czerwca 2012

Tasma na słoik:))

Witam Was bardzo serdecznie, cieszę sie,że z każdym tygodniem jest nas coraz więcej:)) Niestety ten weekend miałam bardzo pracowity i nie udało mi sie zbyt dużo zrobić na szydełku , do tego te sobotnie nerwy przed meczem, podczas meczu i po meczu:(( 
 Zrobiłam kolejną czapeczkę na słoiczek,która na razie jest podstawką pod wazon  i w zasadzie z braku planu zrobiłam dzisiaj małą taśmę do ozdoby słoika po ogórkach, który służy mi jako wazon. Czapeczek na słoiczki musze zrobić sporo ale co jakąś zrobie to ktoś mi ją "podkradnie" lub kogos nią obdaruję więc cały czas zaczynam od nowa:))


Pamietacie zioła,które posadziłam w starej wanience? Rosna jak na drożdżach:

Kwiaty zreszta też pieknie kwitna i sa coraz bujniejsze mimo,że ostatnio nieźle oberwały podczas deszczu:





 
Wszystkiego dobrego na cały przyszły tydzień:))))))

19 komentarzy:

  1. Kwiaty masz śliczne, ale ten psiak jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziekuję,rzeczywiście Eddi jest cudowny i grzeczny:))

      Usuń
  2. Ślicznie! :) Świetny psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że ja mój piesek miał byś shitzu? tylko że mąż chciał mi zrobić niesodziankę i pojechał po niego sam...jak był , a raczej była małą to nawet tą rasę przypominała, ale po jakimś czasie zorientowaliśmy się, że ktoś zupełnie chcący wprowadził go w błąd i mamy cudowną maltankę;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maltańczyki to też cudowne psiaki:)))) Bardzo mi sie podoba ta rasa.

      Usuń
  4. Śliczne kwiatki i psiak piękny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta taśma. Piękne kwiaty. A piesek cudny, jak na niego wołasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Jeszcze nie zdążyłam skomentować cudnej, różanej serwetki, a Ty kolejne śliczności serwujesz. Pracowita jak pszczółka:) Piesio - słodziak:)
    Pozdrawiam i do zobaczenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Żabcia! Boziu jaki słodziak! :-)
    Buziolek dla pieseczka ;***

    a zioła! Kasiu, zatkało mnie, cudnie rosną

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko mi nie mów, że na każdym słoiczku z przetworami masz "czapeczkę" lub taśmę... Ładnie to wygląda, super na prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha narazie jeszcze nie mam ale kto wie...jak sie rozpędzę to wszystkim słoiczkom uszy nie zmarzną:))

      Usuń
  9. Wszystko tu u Ciebie śliczne!A piesek boski :)))pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kwiatuszki :) muszą ładnie pachnieć :)
    lubię zioła jak tak rosną :)
    psiak uroczy :) mordka kochana!
    bardzo dopracowany blog, taki inny niż wszystkie :) ładnie
    może się poobserwujemy? miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak u ciebie kolorowo:)Ja w tym roku nie kupiłam rzadnych kwiatów :( ale nadrobie za rok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie przyozdobiłaś wazonik!!! Ślicznie u Ciebie, wszystko w pełnym rozkwicie!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć,dzięki za odwiedziny u mnie
    ale śliczny ten twój psiak,tak trochę inaczej obcięty niż mój,ale fajnie.one są takie słodkie
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń