MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 czerwca 2012

Piwonie, truskawki i sałatka

Tym razem witam Was wszystkie bardzo deszczowo. Leje ale dopiero od popołudnia więc nie jest źle:)) Tydzień mi zleciał tak szybko,że nawet nie wiem kiedy.  Wczoraj nazrywałam w ogródku trochę margarytek i dwie ostatnie piwonie.... szkoda,że tak szybko przekwitają bo uwielbiam ich zapach. A jak czerwiec to oczywiście truskawki, które od tygodnia codziennie goszczą w moim menu:))


Dzisiaj dzięki temu,że pada podgoniłam trochę moją robótkę, ale nici mi się kończą więc muszę dokupić. Myślałam, że nie będę robiła dalej tej serwety ale zrobiłam sobie tydzień przerwy i nabrałam ochoty:)) Jak nabrałam ochoty to nici sie prawie skończyły:))....ja już tak mam :)) To moja pierwsza serwetka w róże i już nie mogę się doczekać kiedy ją skończę!!!
A poniżej podaję przepis na sałatkę, którą często sobie robię do pracy:
wersja podstawowa:
sałata lodowa, pomidory, ogórki ser feta lub biała mozarella, jajka, koperek
mozna dodać rzodkiewki, paprykę ( co tam akurat macie w lodówce)
sos: oliwa z oliwek, trochę musztardy rosyjsiej, sok z cytryny, sól,pieprz do smaku (zmiksować i polać sałatkę przed samym zjedzeniem).
 Niektóre z Was znają już ten przepis i myślę,że zgodzicie się, że jest to sposób na sytą przekąskę w pracy lub w domu. Ja dzsiaj zrobiłam ją na kolację:)) A Wam życzę  udanego tygodnia:))