MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 sierpnia 2012

Migawki z wakacji i koronka szydełkowa

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka zdjęć zrobionych w leśniczówce, w której obecnie przebywam oraz początek koronki robionej na szydełku, która (chyba) ozdobi moje lampy w kuchni ale do końca jeszcze nie jestem pewna jej przeznaczenia.Wzór na nią zobaczyłam TU. Kończą mi się nici a na następne będę musiała zaczekać do czwartku więc w międzyczasie mam zamiar zrobić jakąś serwetkę z nici które posiadam. Może dzisiaj wybiorę wzór?
A oto początek mojej robótki:


A to kilka fotek ze wspomnianej leśniczówki ( a właściwie jej wnętrza i okna w kuchni,które mnie zawsze fascynuje):






Więcej fotek wrzucę po powrocie do domu a tymczasem do zobaczenia:)) Na sam koniec chciałam powitać na moim blogu nowe osoby obserwujące i komentujące. Dziękuję wszystkim za komentarze:)))

16 komentarzy:

  1. Koronka zapowiada sie świetne;) bardzo ciekawy motyw!!!
    Leśniczówka fantastyczna, uwielbiam takie miejsca, sielskie,klimatyczne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię z tym talentem do robótek, super. Leśniczówka - hymm marzenie spędzać wolny czas: las, zwierzęta i ta cisza którą w mieście nie doświadczysz. Wypoczywaj. Piękne to okno.

    Aha , dzięki , że smakowały Ci placki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie się wkomponowałaś z tą koronką w otoczenie :)) Świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronka będzie bardzo ładna,okno coś wspaniałego - urocze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Cieszę się, że tu trafiłam, zostaję na dłużej:)Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koronka lub zazdrostka się szykuje :)
    Zdjęcia leśniczówki bardzo fajne tylko to poroże przeraża ale to w końcu leśniczówka, ciekawe miejsce na "kryminalny romans" ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koroneczka śliczna!!!A zdjęcia z leśniczówki super!!!Czuje się klimat :)))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. klimatycznie w tej leśniczówce :)
    glinki zmieszam z wodą i nałożę jako maseczki na twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa mikstura powstanie. Widze,że masz doświadczenie w samodzielnym wyrabianiu kosmetyków-zazdroszczę bo to nie taka prosta sprawa.

      Usuń
  9. Witaj już obserwuję Twojego blogusia . podoba mi sie tu u Ciebie..kliknij się i u mnie w obserwowanych zapraszam do siebie:http://marta-umartusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marta, miło mi Cię gościć u siebie:))

      Usuń
  10. Witam. Bardzo ładne są Twoje robótki. Ta nieskończona przypomina mi firankę, którą dostałam w prezencie. Teraz ozdabia okno w pokoju :-) Kiedyś też szydełkowałam, ale robiłam głównie szaliki i robale;-) dla małego siostrzeńca.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na okno genialny, naprawdę jeszcze takiego nie spotkałam ...leśniczówka to cudo z klimatem tylko pozazdrościć takiego miejsca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz te koronki, kiedyś próbowałam się nauczyć ale... zabrakło mi cierpliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń