MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 sierpnia 2012

Migawki z wakacji i koronka szydełkowa

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka zdjęć zrobionych w leśniczówce, w której obecnie przebywam oraz początek koronki robionej na szydełku, która (chyba) ozdobi moje lampy w kuchni ale do końca jeszcze nie jestem pewna jej przeznaczenia.Wzór na nią zobaczyłam TU. Kończą mi się nici a na następne będę musiała zaczekać do czwartku więc w międzyczasie mam zamiar zrobić jakąś serwetkę z nici które posiadam. Może dzisiaj wybiorę wzór?
A oto początek mojej robótki:


A to kilka fotek ze wspomnianej leśniczówki ( a właściwie jej wnętrza i okna w kuchni,które mnie zawsze fascynuje):






Więcej fotek wrzucę po powrocie do domu a tymczasem do zobaczenia:)) Na sam koniec chciałam powitać na moim blogu nowe osoby obserwujące i komentujące. Dziękuję wszystkim za komentarze:)))