MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 sierpnia 2012

Skrzyneczki na herbatę

Część:)) dzisiaj wpadłam dosłownie na chwilę aby wam pokazać dwie sliczne skrzyneczki na herbatę ozdobione techniką decupage. Niestety nie jest to moje dzieło ale mojej znajomej. Pierwszą skrzyneczkę dostałam w prezencie a drugą zakupiłam na urodziny dla znajomej. Cały czas się przymierzam do nauki decupage ale brakuje mi na to czasu. Może zimą będę go miała więcej a narazie wolę szydełko:)) Co sądzice? Podobają się wam?





A to moja nowa fryzura, moja koleżanka z biura umie tak czesać:)) Pozdrawiam serdecznie:)) Kasia

39 komentarzy:

  1. Kasiu Ty masz takie długie włoski:) Fryzurka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dorotka,że ci się podoba moja fryzura:)) a włosy udało mi sie w końcu zapuścić:))

      Usuń
  2. Ale fajne skrzyneczki...piękne są...po urlopie też zabieram się za herbaciarki ;-)...Fryzurka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczki bardzo mi się podobają :)) A fryzurka super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super pięknie wygląda wszystko a fryzura szczególnie

    MIŁEGO WEEKENDU ŻYCZĘ

    Z DUŻĄ ILOŚCIĄ SŁONKA

    I DOBREGO HUMORU

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki cudowne, śliczne motywy!!!
    A dobieraniec genialny,ja potrafię ale tylko prosto...
    Pozdrawiam cipelutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczki są super!Kasiu masz bardzo ładne włosy i fryzurka warkocz dobierany też jest extra!!!Pozdrowionka serdeczne Ci presyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczki śliczne, a fryzura super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fryzurka!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Monika:)) Za tydzień się spotkamy i wtedy Cie zapytam: dlaczego nie ma jeszcze żadnego wpisu na Twoim blogu????????????

      Usuń
  9. skrzynka piękna- ale chyba trudna w zrobieniu.Ciekawa jestem jak ją robiła?
    Jakie masz piękne włosy, pasemka super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne skrzyneczki :) chyba bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. olá Kasia!
    Sua caixa ficou divina e a trança é de arrasar!
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu udało mi się zostać "obserwatorem" Twojego bloga. Też mam zamiar zrobić sobie herbaciarkę, ale "kiedyś" może jak będę mieć więcej czasu ( to chyba na emeryturze :)Pozdrawiam serdecznie, czekam na spotkanie w klubie Ewa (kelwia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewa. Co prawda nie kojarzę konkretnej osoby ale do zobaczenia (chyba w środę 5 września).

      Usuń
  13. To może podam Ci adres mojego bloga:nitka-ma-dwa-konce.onet.pl Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem:)) Ewa Ty uszyłaś na Wielkanoc z materiału taką fajną kurę:))Fajnego masz bloga:))

      Usuń
  14. Piękne uczesanie Kasiu, ja moją córcię też próbowałam tak czesać ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ghia:)) Moja córka ma takie piękne długie włosy a ja nie umiem jej uczesać w dobieranego tzn. umiem ale wychodzi to strasznie krzywo.

      Usuń
  15. Fryzurka cudna,czasami próbuję tak czesać wnuczkę ale brak jej cierpliwości bym mogła dobrnąć do końca.
    Pudełka na herbatkę urocze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne włosy i super koleżanke że tak czesze - pudełeczka słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá Kasia,
    linda as caixinhas, e seu penteado ficou um show!!Linda a trança!
    Bjs
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne skrzyneczki robi Twoja znajoma, dobrze mieć taką! Fryzura super!!! Pozdrawiam i fajnego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oi Kasia,
    Obrigada pela visita ao meu blog, me deixou muito feliz volte sempre que quiser.
    Vim conhecer o seu cantinho, e adorei, já estou te seguindo.
    Parabéns pelo lindo trabalho, a caixa ficou linda! e a sua trança muito bonita também.
    bjus! tenha uma ótima noite!
    yves

    OdpowiedzUsuń
  20. Bem-vindo Yves:))Estou feliz que você encontrou o seu caminho aqui

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzyneczki są śliczne, ale Twoje własne szydełkowe robótki też są piękne!
    Fryzura bardzo fajna, chyba znów wraca moda na warkocze dobierane :-) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  22. fryzura rewelacyjna :) baaardzo śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oi Kasia, tudo bem?
    São lindas as árvores, né?
    Mas não fui eu quem fiz não rsrsrsrs
    Os créditos são da artista Carol Hummel e vc pode visitar o site dela clicando aqui: http://carolhummel.com
    Abração!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eu sei Michele, eu estava do lado dele.
      Ele é incrível! beijos

      Usuń
  24. Nie można mieć wszystkiego na raz;) chociaż Ty ślicznie szydełkujesz to i w decoupagu na pewno się sprawdzisz :)
    A koleżanki w biurze zazdroszczę ;) chociaż z moich króciutkich włosów nic by nie zaplotła hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,ze moja koleżanka nawet na Twoich krótkich włosach coś by zaplotła:)))

      Usuń
  25. Oi Kásia,
    vim agradecer a visita. E quanto a cadeira, ganhei de meu avô, aí já viu!! Virou relíquia, de estimação!!
    Um beijo e volte sempre!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  26. to ja agata ze szczecina z blogu ja,pies,ogród zdjęcia przeszłam na inny blog,stronę tu jest inaczej na blogspocie czasami ktoś mnie nastraszał dziwny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oi kassia! obrigada pela visita, você percebeu que tem sorteio no blog! Ganhará o primeiro e o segundo lugar. O primeiro Uma camiseta do blog professora Lourdes Duarte e dois livros. O segundo lugar uma camiseta. Tem regrinhas mas são fáceis de seguir. Passa lá e participa. Bjuss MARCADORES, PÁGINA: PRIMEIRO SORTEIO DO NO BLOG"

    OdpowiedzUsuń
  28. Super są te skrzyneczki,też bym chciała nauczyć się metody decuopage.Fryzura świetna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne skrzyneczki. Decoupage nie jest takie trudne na pewno się nauczysz. Ja od niedawna bawię się tą techniką, a też się bardzo długo do niej przymierzałam.

    OdpowiedzUsuń