MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 sierpnia 2012

Taśma koronkowa na lampę

Serdecznie witam na moim blogu nowe obserwatorki : Dorgie, Atinę i Nelę. Cieszę się bardzo,że do mnie zaglądacie i komentujecie moje posty:)))

Dzisiaj mogę Wam wreszcie pokazać skończoną koronkowa taśmę na lampę.Właściwie to musiałam zrobić dwie takie same taśmy ponieważ mam w kuchni dwie lampy. Lampy zakupiłam w sklepie Ikea za 19 zł za szt. Miały być tylko na chwilę (po remoncie kuchni) aż nie znajdę odpowiednich lamp do powieszenia nad wyspą i jak to zwykle bywa zostały do teraz. Lampy nie są zbyt piękne więc postanowiłam je upiększyć ubierając we własnoręcznie zrobioną taśmę na szydełku.












Taśmę muszę jednak jeszcze raz wyprać i naciągnąć ponieważ trochę krzywo mi sie ułożyła.Poza tym skończyła mi sie ługa i wypłukałam ją w krochmalu i niestety wg mnie jest zbyt sztywna i mało elastyczna, jednak poprawki zrobię w przyszłym tygodniu. Do zobaczenia:))))))