MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 sierpnia 2012

Taśma koronkowa na lampę

Serdecznie witam na moim blogu nowe obserwatorki : Dorgie, Atinę i Nelę. Cieszę się bardzo,że do mnie zaglądacie i komentujecie moje posty:)))

Dzisiaj mogę Wam wreszcie pokazać skończoną koronkowa taśmę na lampę.Właściwie to musiałam zrobić dwie takie same taśmy ponieważ mam w kuchni dwie lampy. Lampy zakupiłam w sklepie Ikea za 19 zł za szt. Miały być tylko na chwilę (po remoncie kuchni) aż nie znajdę odpowiednich lamp do powieszenia nad wyspą i jak to zwykle bywa zostały do teraz. Lampy nie są zbyt piękne więc postanowiłam je upiększyć ubierając we własnoręcznie zrobioną taśmę na szydełku.












Taśmę muszę jednak jeszcze raz wyprać i naciągnąć ponieważ trochę krzywo mi sie ułożyła.Poza tym skończyła mi sie ługa i wypłukałam ją w krochmalu i niestety wg mnie jest zbyt sztywna i mało elastyczna, jednak poprawki zrobię w przyszłym tygodniu. Do zobaczenia:))))))

49 komentarzy:

  1. Kasiu super upiększyłaś te lampy,pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, super pomysł, sama jestem na etapie poszukiwania lampy do kuchni. Pozdrawiam z Leszna. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalezienie odpowiedniej lampy zajęło mi 2 lata i nadal nie kupiłam:))

      Usuń
  3. Witam! Bardzo mi się spodobał pomysł na upiększenie lampy!!! Fajnie to zrobiłaś! Pozdrawiam serdecznie życząc miłego wieczoru:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Nic innego nie przyszło mi do głowy więc upiekszyłam lampę koronką:))

      Usuń
  4. Bardzo ładna taśma i bardzo dobry pomysł na jej wykorzystanie. Taśma jest ładnie wyeksponowana a lampa zyskała nową jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampa teraz wygląda świetnie! I jaka oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wymysliłaś...zapalona lampa wygląda fantastycznie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No super pomysł, jednak chyba się nauczę tego. ostatnio robiłam słoiki na zimę i tak pomyślałam jak by było fajnie teraz założyć kapelusze z koronki, takie jak Ty robiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie umiesz na szydełku to możesz wyciąć z materiału lub worka jutowego okrągłe szmatki, złożyć na słoiku i przewiązać sznurkiem lub tasiemką:))To też ładnie wygląda:))

      Usuń
    2. Dzięki, to spróbuję tak może się uda!

      Usuń
  8. Lampa jest bardziej domowa i przytulna!!!koronka śliczna Kasiu:)!pozdrowionka serdeczne w tą cieplutką noc:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Olá Kasia,
    vim agradecer e retribuir a visita, estou te seguindo e adorei seu blog. Parabéns!!
    Gostei muito da luminária, ficou belíssima!!
    Um beijo e seja bem vinda!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo...ciekawy pomysł...ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. fajniutki pomysł... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna koronka, ach jakbym chciała tak dziergać... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:))tak naprawdę szydełko to nic trudnego:))

      Usuń
  13. Olá Kasia, tudo bem?
    Vim conhecer seu cantinho e retribuir-lhe a visita!
    Adorei este barrado na luminária, ficou lindissímo!
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olá Michele :)) Eu estou feliz que eu encontrei seu blog :)) :) Há muito agradável

      Usuń
  14. Kapitalny pomysł, super wykonanie no i efekt niepowtarzalny. Pozdrawiam i do zobaczenia po wakacjach /tzn. już nie długo/.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow znowu jakaś nowość :) bardzo ciekawie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampa bardzo zyskała na wyglądzie.Teraz jest taka stylowa i niepowtarzalna, urocza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oi Kasia, que bom que me achou!Fico feliz!
    Já comprei linha branca pra fazer um paninho igual aquele lá em cima na apresentação do blog, será que sai? Vou tentar! Se sobrar tempo, pois tem tantas coisas que queremos fazer!
    Beijos e obrigada!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  18. Oi Kassia, entrei para conhecer teu blog, améi teus trabalhos, já estou ficando e convido você a conhecer o meu, se gostar participe. Abraços uma noite abençoada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola Adriana:))parabéns pelas postagens!!
      Fico feliz te ver aqui, bela refexão:))
      Saudações de polonês


      Usuń
  19. Witaj. Nareszcie trafiłam na Twój blog :-) Piękne wyroby szydełkowe. Sama też kiedyś trochę szydełkowałam, ale teraz nie mam na to czasu. Może zimą...??? Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iza:)) Zgadzam się z tobą,że zima to najlepsza pora naszydełkowe robótki, teraz nie ma na to czasu:))

      Usuń
  20. pięknie to wygląda. jeśli mamy wszystko w takim klimacie to na pewno warto mieć takie cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  21. Oi Kassia obrigada pela visita. Parabéns seus trabalhos são lindos e delicados. Bjuss

    OdpowiedzUsuń
  22. Olá Kasia,
    obrigada pela visita,também amo rosas!
    Um beijo!
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  23. Oi flor!
    Vim retribuir a visita, matar saudade e te desejar um dia lindo!!
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
  24. Olá! Tudo bem?
    Passando pra dizer que te citei lá no meu blog e que ficaria imensamente feliz com sua participação.
    Passa lá para conferir!
    Abraços

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado Michelle para o prêmio, mas tem já muito divertido :)) Obrigado lembrado por mim :)) Beijos

      Usuń
  25. zauroczyła mnie ta lampa dlatego zostaję :) Witam się pierwszy raz i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:)) Cieszę się,że ci sie podoba:))

      Usuń
  26. Prześlicznie prezentuje się ta lampa!!! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Może jakiś kursik, żebym nawet ja zrozumiała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym cię nauczyła ale jak? Ja uczyłam sie sama z internetu:)

      Usuń
  28. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli faktycznie ktoś lubi takie rzeczy to jak najbardziej można przyozdobić tak lampę. Jak dla mnie również bardzo fajnie sprawdza się to co napisano w https://sklep.neonica.pl/jaka-tasma-led-do-sypialni czyli jak wygląda kwestia taśmy LED w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście sam wygląd np. oświetlenia jest bardzo ważny, ale moim zdaniem najważniejszą kwestią jest o, abyśmy płacili jak najniższe rachunki za prąd. Odkąd ja jeszcze zdecydowałem się na ofertę https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ to muszę przyznać, że właśnie to był bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli faktycznie ktoś lubi takie dodatki to oczywiście na pewno fajnie jest je mieć. Ja za to skupiam się na tym aby całą moja instalacja elektryczna działała jak najlepiej. Jak coś to wzywam elektryka z firmy https://wzu-energpol.pl/ i to jest dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. W dzisiejszych czasach elektryczność jest nieodłączną częścią naszego życia. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej pomocy elektryka, warto skorzystać z usług ekspertów. Sprawdź ofertę specjalistów z Warszawy na stronie https://elektrycy.warszawa.pl/ i ciesz się bezpiecznym i sprawnie działającym systemem elektrycznym w swoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy kupiliśmy stary dom, jednym z naszych głównych priorytetów było upewnienie się, że instalacja elektryczna jest bezpieczna i zgodna z obowiązującymi normami. Skorzystaliśmy z usług https://pomiary-szczecin.pl/, aby przeprowadzić niezbędne pomiary. Zespół ekspertów, który do nas przyjechał, wykazał się nie tylko ogromną wiedzą techniczną, ale i zdolnością do łatwego wyjaśnienia skomplikowanych kwestii w przystępny sposób. Ich praca była szybka, dokładna i co najważniejsze, dała nam pewność, że nasz nowy dom jest bezpieczny. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług oraz z profesjonalnego podejścia do klienta, jakie otrzymaliśmy od tej firmy. Z całą pewnością polecam ich każdemu, kto poszukuje rzetelnych i precyzyjnych pomiarów elektrycznych.

    OdpowiedzUsuń