MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 sierpnia 2012

Udane zakupy:))

Dzisiaj wpadłam tylko na chwilę aby pokazać Wam co udało mi sie ostatnio kupić dosłownie za grosze:
1. W Netto kupiłam fartuch oraz łapkę zapłaciłam naprawdę niewiele bo jakieś 14 zł



2. W czwartek odwiedziłam natomiast Pepco i udało mi się upolować całkowity hit tzn. 3 puszki w komplecie za 19 zł. Lubie takie niespodziewane wypady do tanich sklepów bo czasami zdarzają się prawdziwe okazje tzn. fajne rzeczy za niską cenę.



Od szydełka byłam zmuszona odpocząć przez prawie cały tydzień (czekałam na nici) ale dzisiaj podgoniłam trochę robotę co pokażę Wam w następnym poście:))

A to Eddi po liftingu czyli po fryzjerze, troche smutny ale jak się przytulił do swojej podusi to zaraz mu sie polepszył humor:))


18 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, a puszki to coś co bardzo lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. udane zakupy :) fajne rzeczy kupiłaś, na pewno będziesz z nich zadowolona, mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy,a Eddi jak zawsze cudny!Pozdrawiam Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, oj przydałyby się te prze fajne puszki, trochę mam daleko do Pepco (może znajdę czas aby pojechać).
    Twój piesek przeszedł lifting, jak odmłodniał, cudny jest .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zakupowe łupy!!!
    Fartuchów nie uzywam;) ale takie puszeczki by sie przydały;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Eddi jest super!!!Zakupy też przednie :)))pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne puszki, takie przydasie:)
    Eddi, no jednym słowem przystojniak:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy naprawdę udane! Fartuszek śliczny, puszki też super i w jakiej okazyjnej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic lepszego niż udane zakupy akcesoriów do domu :-)
    Koniecznie zrób zdjęcie, jeśli dzisiaj zostaniesz tak uczesana w pracy! Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego u Ciebie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Edii śliczny po tym ścięciu,ja też swojego właśnie zawoziłam do fryzjera.Musisz mu zrobić jakieś śliczne ubranko,żeby nie marzł.pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia a piesek słodziutki jestem mocną psiarą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo śliczna psinka tylko się przytulać.Zakupy udane szczególnie puszki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rzeczy za nie duże pieniądze. Komplet kuchenny w przepiękne róże, a Eddi - przystojniak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Puszki są naprawdę ładne. Chyba również udam się na zakupy. Fartuch też by się przydał. Nie mam ani jednego...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fartuch już mam. Byłam w netto:) Ale u mnie były tylko w kolorach zieleni młodego zboża w białe groszki. Też ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz ja musze lecieć do Netto po ten w groszki...może jeszcze będzie:))

      Usuń
  16. Zainspirowana Twoimi zakupami w tym sklepie ostatnio również tam pobiegłam...faktycznie, można tam nabyć bardzo ciekawe rzeczy w przystępnych cenach...mnie najbardziej zainteresowały kubeczki do grzańca ;-)...zima powoli się zbliża więc trzeba się już zaopatrzyć w odpowiedni "sprzęt" na chłodne wieczory ;-)

    OdpowiedzUsuń