MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 sierpnia 2012

Udane zakupy:))

Dzisiaj wpadłam tylko na chwilę aby pokazać Wam co udało mi sie ostatnio kupić dosłownie za grosze:
1. W Netto kupiłam fartuch oraz łapkę zapłaciłam naprawdę niewiele bo jakieś 14 zł



2. W czwartek odwiedziłam natomiast Pepco i udało mi się upolować całkowity hit tzn. 3 puszki w komplecie za 19 zł. Lubie takie niespodziewane wypady do tanich sklepów bo czasami zdarzają się prawdziwe okazje tzn. fajne rzeczy za niską cenę.



Od szydełka byłam zmuszona odpocząć przez prawie cały tydzień (czekałam na nici) ale dzisiaj podgoniłam trochę robotę co pokażę Wam w następnym poście:))

A to Eddi po liftingu czyli po fryzjerze, troche smutny ale jak się przytulił do swojej podusi to zaraz mu sie polepszył humor:))